AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Er det en ting jeg vet så er det at folk som bruker "Y'all" er absolutt bunnslammet av mennesker. For å svare på tråden: Jeg trodde at i Norge, så fantes det ikke kriminelle og korrupte politikere. WOW, som jeg tok feil 😅 Anonymkode: be0d4...18b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 Jeg opplever sjelden dette for jeg velger aldri å være skråsikker på noe. Sist gang jeg tok skikkelig feil er 20 år siden og da kom ting virkelig som er sjokk. Sånn ellers så lever jeg livet som at ingenting er umulig, skråsikkerhet passer ikke inn i mitt liv med den erfaringen jeg har. Anonymkode: 12f67...34b 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg opplever sjelden dette for jeg velger aldri å være skråsikker på noe. Sist gang jeg tok skikkelig feil er 20 år siden og da kom ting virkelig som er sjokk. Sånn ellers så lever jeg livet som at ingenting er umulig, skråsikkerhet passer ikke inn i mitt liv med den erfaringen jeg har. Anonymkode: 12f67...34b Så når folk forteller deg at Jorden er flat, så sier du: "Ja, det er fullt mulig" Anonymkode: be0d4...18b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så når folk forteller deg at Jorden er flat, så sier du: "Ja, det er fullt mulig" Anonymkode: be0d4...18b Nei, men jeg diskuterer sjelden slike ting for folk som tror at jorda er flat er ikke folk jeg pleier å ha noe til felles med. Så den labre responsen de får når de vil diskutere meningsløse ting er "Åja, du tror det ja" da pleier den slags diskusjoner å bli lagt død ganske så raskt for hvem gidder å diskutere når "motstanderen" ikke bryr seg. Jeg bryr meg jo ikke folk som tror at jorda er flat eller at månen er en ost, at folk vil tro det er helt greit, er vel ikke verre å tro på det enn religion. Hadde et veldig arrogant familiemedlem som skulle diskutere alt og være uenig i alt bare for å være uenig og i starten var det ungerholdende men man går jo lei som med alt annet og da fant jeg ut at hvorfor diskutere med det der når jeg for mer fornuft ut av en stein så standardsvarene mine er som overnevnte. Å være så standhaftig i diskusjoner og ville vinne for alt det er verdt er omtrent det verste trekket et menneske kan ha for min del, for helt avsmak, sikkert for de minner meg om kverulanten. Anonymkode: 12f67...34b 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #10 Skrevet 20. april 2022 Ja, vi lekte sånn "tenk på en person" så skulle jeg tenke og svare kun ja eller nei på biltur en gang, og så tenkte jeg på Bon Jovi, og jeg var HELT SIKKER på at han var svensk, så de andre gjetta bare masse svenske musikere, til slutt måtte jeg si hvem det var så sa de andre at han var fra USA. Anonymkode: af58a...263 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå