Gå til innhold

Vi som skal rydde og ordne i vår🌸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden tråden for å rydde og ordne i påska slo an, og det var stemning for ny tråd kommer ny tråd her.😄 Bare å slenge seg med for å få orden på alt man skulle gjort.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig ☀️ 

Mine planer for våren er så langt (kan hende det kommer mer på lista):

Plante blomster på verandaen

Kjøpe plantekasser til å henge opp under vinduer til begge vinduene på vestsiden av huset

Sage ned to store trær i hagen, og da skal jeg få raket hele hagen også

Sette opp hyllesystem i garasjen for vaskemidler til bil, verktøy etc

Kjøpe varmelamper til verandaen

Om jeg får mulighet og ork så ønsker jeg å sette opp tørkestativ i hagen også

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ; 

rake i hagen

male ferdig kjøkkenvegg

male ferdig vedskjulet

organisere og rydde vaskerommet

beise terrassen

begynne å male kjøkkenfronter. 

Anonymkode: ce53a...1a7

Skrevet

Jeg tok en sjau i går i noe skrivesaker, fikk kastet en del🥳 Skal fått gått gjennom på badet igjen snart også. 

Skrevet

Fikk gjort litt ute i dag, litt luking i bedd og noe kosting. Mye som fortsatt gjenstår da😅

Skrevet

Fikk kastet ca 2 bæreposer med diverse i dag, gått gjennom noe småting som skrivesaker og kastet solkrem som er 2 år gammel🤭 Fikk også fylt en bærepose med ting som skal levers til bruktbutikken, deilig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal:

Male hele huset

Beise terrasse foran, bak og på balkongen i 2. etasje

Male gelender

Lage et gjerde med port foran inngangspartiet

Gjerde inn hele hagen så valpen ikke stikker av

Med andre ord så blir det hjemmeferie på oss i år😊

Anonymkode: ab3a4...9fc

Gjest AprilRyan
Skrevet

Ja, jeg har ikke så stor leilighet og bare en liten uteplass, men har noen planer om å få ryddet og ordnet litt.

Jeg har visst vært flink til å samle papp, men har ikke bil og eskene er for store til å kaste i den vanlige sorteringen så har planer om å få det bort.

Jeg flyttet hit i fjor høst og har ikke gjort noe særlig ute. Så jeg har planer om å gjøre det litt hyggeligere det ute. Kanskje noen planter og noen stoler som er litt bedre å sitte på og kanskje noe til katten som han kan ligge på.

Jeg har også tenkt å rydde litt inne og se om det er ting og klær jeg kan gi bort eller selge. Prøver å selge litt på finn og Tise, men det er ikke alltid så stor interesse for det om det ikke er spesielle ting. Derfor vurderer jeg om jeg skal gi bort endel av det jeg har liggende ute til salgs og gå gjennom klesskapet.

Ellers vurderer jeg å bytte ut noen møbler hjemme og få inn en kommode for å få mer orden her.

Skrevet
Wenda skrev (På 19.4.2022 den 17.44):

Herlig ☀️ 

Mine planer for våren er så langt (kan hende det kommer mer på lista):

Plante blomster på verandaen

Kjøpe plantekasser til å henge opp under vinduer til begge vinduene på vestsiden av huset

Sage ned to store trær i hagen, og da skal jeg få raket hele hagen også

Sette opp hyllesystem i garasjen for vaskemidler til bil, verktøy etc

Kjøpe varmelamper til verandaen

Om jeg får mulighet og ork så ønsker jeg å sette opp tørkestativ i hagen også

Er ferdig med trærne og raket halve hagen (hagen er på ca 1 mål så orket ikke mer i dag)

Har kjøpt varmelamper og pyntet litt på verandaen med lys. 
Tenkte egentlig å plante noen planter i dag også, men så er det meldt overskyet og 0 grader noen netter framover nå så drøyer den litt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...