Ifyousayso Skrevet 19. april 2022 #1 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Til høsten skal det bli Skal vi danse Allstars! Med tidligere vinnere, finalister og andre publikumsfavoritter. Hvem håper dere blir med? Jeg er helt sikker på at Katrine Moholt blir med som deltager i år. Også ganske sikker på Helene og Jørgen, og Aleksander Hetland og Nadya. Jeg håper virkelig at Siri Avlesen blir med igjen😊 3.plass i fjor, men jeg synes hun fortjente finaleplass. Hadde vært gøy å se henne til høsten, hvis det ikke kræsjer med The Voice i år igjen da. Hadde vært gøy med Kristian Ødegård og Alexandra Kakurina, men tviler siden det er midt under innspillingen av Kompani Lauritzen. Ellers håper jeg at Atle Pettersen og Marianne Sandaker blir med. Det samme med Andreas Wahl og Mai Mentzoni. Endret 20. april 2022 av Ifyousayso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 Hadde vært gøy om Tshawe var med. Jeg håper virkelig at Katrine Moholt skal være med som deltager, synes hun begynner å bli bittelitt irriterende som programleder (og hadde vært gøy å se noen andre i den rollen). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 19. april 2022 #3 Del Skrevet 19. april 2022 Har de brukt opp alle kjendisene som er i landet? Jeg sykes dette blir for dumt rett og slett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 19. april 2022 #4 Del Skrevet 19. april 2022 Blomsterpotta skrev (Akkurat nå): Har de brukt opp alle kjendisene som er i landet? Jeg sykes dette blir for dumt rett og slett. Er nok litt derfor, ja. Tror det stod i en artikkel at det har vært 200+ deltagere gjennom årenes løp - Norge er vel tømt for alt av kjendiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 19. april 2022 #5 Del Skrevet 19. april 2022 Elysion skrev (14 minutter siden): Er nok litt derfor, ja. Tror det stod i en artikkel at det har vært 200+ deltagere gjennom årenes løp - Norge er vel tømt for alt av kjendiser. De kunne hatt vanlige folk som ikke kan å danse. Jeg eier ikke ett snev av danseteknikk eller rytme. Hadde vært gøy å se om de hadde klart å få meg til å danse elegant på parketten og andre som er like elendig som meg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 19. april 2022 #6 Del Skrevet 19. april 2022 Blomsterpotta skrev (1 minutt siden): De kunne hatt vanlige folk som ikke kan å danse. Jeg eier ikke ett snev av danseteknikk eller rytme. Hadde vært gøy å se om de hadde klart å få meg til å danse elegant på parketten og andre som er like elendig som meg. Ja, kunne jo vært like artig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. april 2022 #7 Del Skrevet 19. april 2022 Kanskje litt slitsomt for Helene og Jørgen å bli med ettersom de er foreldre til to små barn? 🤔 Litt usikker på hva jeg syns om konseptet, men er iallefall glad for at de gjør noe annet enn før! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 19. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 19. april 2022 Det virker nesten som om det ikke skal være de samme danseparene..? Bare at kjendisene gjør comeback. Jeg personlig synes det hadde vært mye morsommere med samme dansepar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. april 2022 #9 Del Skrevet 20. april 2022 Mye mulig jeg har drømt, men har de ikke hatt noe tilsvarende tidligere? En superfinale med tidligere vinnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. april 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Krutthøna skrev (23 minutter siden): Mye mulig jeg har drømt, men har de ikke hatt noe tilsvarende tidligere? En superfinale med tidligere vinnere? I 2008 var det en superfinale med Katrine Moholt, Kristian Ødegård, Mona Grudt (Tshawe Baqwa hadde ikke mulighet) og Lene Alexandra Øien. Det var bare et program Endret 20. april 2022 av Ifyousayso 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 20. april 2022 #11 Del Skrevet 20. april 2022 Håper inderlig at det er tidligere finalister og publikumsfavoritter som kommer tilbake, og at de ikke henter sine egne kjendiser som Caroline Berg Eriksen, som ikke kom særlig langt og tydeligvis ikke var noen publikumsfavoritt, eller Sophie Elise som trakk seg fra programmet.... Jørgine og Victor vil jeg gjerne se igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 21. april 2022 #12 Del Skrevet 21. april 2022 Jeg tenker nå er eneste mulighet for å få til Skal vi danse 2022 er å gjøre det på denne måten, er ikke fler kjendiser igjen som ønsker å delta i det programmet. Tror det kan bli morsomme programmer ut av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 30. april 2022 #13 Del Skrevet 30. april 2022 Tror det kan bli bra, jeg! Men håper ikke at dette er starten på slutten for programmet! Håper de enten gjør en all-star sesong til neste år, eller går tilbake til det "gamle" formatet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå