Gå til innhold

Sex etter 2 treff. Men jeg vil ha forhold!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må det bety rødt flagg? Han har vært vedig forsiktig med sexprat og vi har holdt fibgrene bort fra hverandre de to gangene. Nå har vi teaset hverandre opp, så jeg vet at vi kommer til å ha sex når vi møtes. Hvorfor holde igjen? Kan jeg spørre han hva han tenker og vil med fremtiden? Rett og slett om han ser på meg som en potensiell kjæreste eller ikke? Vanskelig å finne kjærligheten merker jeg. Sex vil man jo uansett ha, vi er jo godt oppi 30årene.  

Anonymkode: 8143c...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er en viktig del av forholdet og det bør være at begge liker omtrent den samme sex. Så derfor mener jeg at en ikke bør vente for lenge med sex for å se om det stemmer. Det er selvfølgelig også andre ting som er viktig i forhold. Jeg mener at skal et forhold fungere over tid så bør det være en del som er felles og sex er da viktig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (1 time siden):

Sex er en viktig del av forholdet og det bør være at begge liker omtrent den samme sex. Så derfor mener jeg at en ikke bør vente for lenge med sex for å se om det stemmer. Det er selvfølgelig også andre ting som er viktig i forhold. Jeg mener at skal et forhold fungere over tid så bør det være en del som er felles og sex er da viktig. 

Det er sant. Og menn holder jo ikke så tilbake som det mange kvinner gjør. Det som er vanskelig er å vite om det er interesse eller om det er interessen rundt sex. Mange menn er jo veldig på før sex men ikke etter. Hva bør jeg ta som en forhåndsregel? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange menn er jo veldig på før sex men ikke etter.

Vel, kvaliteten på sexen er avgjørende. Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (3 minutter siden):

Vel, kvaliteten på sexen er avgjørende. Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå…

Å føle seg trygg på den andre gjør også noe med kvaliteten. To treff er ikke nok til at jeg gir alt.

Anonymkode: 7ec20...e5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (2 timer siden):

Mange skal bare ha seg også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (2 timer siden):

Hva er en bra sex kvalitet? 

AnonymBruker
Skrevet

Ok , her er greia:

En som er interessert i deg vil fortsette å være like interessert (eller mer) etter at dere har hatt sex, både på 1. , 2. eller 9.date.

Dersom en mann dropper deg etter at du har sex med han fordi han mistet interessen for deg så hadde han gjort det uansett om dere hadde sex på 1. eller 5. date. Da var den interessen aldri noe særlig til å begynne med.

Av en eller annen grunn har noen fått for seg at dersom man holder tilbake, så er det større sjanse for at fyren liker deg? Det kan sikkert være i noen tilfeller men det er nok ikke en hovedregel. Det gjør at man ikke skjønner noen ting etter at man holder igjen og på 9. date når man ligger sammen så blir man plutselig ghostet dagen etter og skjønner ingenting. 

Dersom en mann føler tiltrekning og ønsker å bli mer kjent med en dame så vil han ikke miste interessen om hun viser det samme tilbake. Det er ingen mann som dumper drømmedama si fordi hun «ga etter» for sex for tidlig, det der er helt rar tankegang og man bør rett og slett heller fokusere på å kjenne etter magefølelsen og kjemien på hva som er rett å gjøre for det er veldig forskjellig fra person til person

Anonymkode: 2e6cd...88b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Må det bety rødt flagg? Han har vært vedig forsiktig med sexprat og vi har holdt fibgrene bort fra hverandre de to gangene. Nå har vi teaset hverandre opp, så jeg vet at vi kommer til å ha sex når vi møtes. Hvorfor holde igjen? Kan jeg spørre han hva han tenker og vil med fremtiden? Rett og slett om han ser på meg som en potensiell kjæreste eller ikke? Vanskelig å finne kjærligheten merker jeg. Sex vil man jo uansett ha, vi er jo godt oppi 30årene.  

Jøss.. Selvfølgelig kommer han til å si at han ønsker langvarig forhold med deg, nå som dere har kåtet hverandre opp. 

Hvorfor begynner du å tease, og sexte med menn som du potensielt vil ha som en fremtidig partner? Svært få relasjoner som er langvarig og seriøse starter med "random sex". Hvis du seriøst er ute etter et forhold må du jo bare ta deg sammen, og fremstå som seriøs. For du fremstår ikke seriøs ovenfor menn når du oppfører deg slik

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (19 minutter siden):

Jøss.. Selvfølgelig kommer han til å si at han ønsker langvarig forhold med deg, nå som dere har kåtet hverandre opp. 

Hvorfor begynner du å tease, og sexte med menn som du potensielt vil ha som en fremtidig partner? Svært få relasjoner som er langvarig og seriøse starter med "random sex". Hvis du seriøst er ute etter et forhold må du jo bare ta deg sammen, og fremstå som seriøs. For du fremstår ikke seriøs ovenfor menn når du oppfører deg slik

Tull.

Har selv aldri holdt igjen og hatt sex på første date, alle gangene ble det forhold ut av det.

Sier ikke at man bør gjøre det, men en ting er sikkert er at dersom fyren ikke er interessert i deg til å begynne med så vil ikke det å «holde igjen» ha noe særlig å si.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er sant. Og menn holder jo ikke så tilbake som det mange kvinner gjør. Det som er vanskelig er å vite om det er interesse eller om det er interessen rundt sex. Mange menn er jo veldig på før sex men ikke etter. Hva bør jeg ta som en forhåndsregel? 

Er viktig å prate om det. Spør om han har følelser for deg. Men forstår at det ikke er så lett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tull.

Har selv aldri holdt igjen og hatt sex på første date, alle gangene ble det forhold ut av det.

Sier ikke at man bør gjøre det, men en ting er sikkert er at dersom fyren ikke er interessert i deg til å begynne med så vil ikke det å «holde igjen» ha noe særlig å si.

Ts her. 

Tror heller ikke det har noe å si. Jeg hadde sex første kvelden med min tidligere samboer, vi var jo  sammen i 10år. Tror ikke det er noen fasit svar på dette. Det handler vel om kjemi, trygghet, atmosfæren man har sammen og tiltrekning. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (28 minutter siden):

Er viktig å prate om det. Spør om han har følelser for deg. Men forstår at det ikke er så lett.

Kan ikke spørre så tidlig..😫😅

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hva du egentlig spør om. Men jeg får intrykket av at du føler du må, fordi du føler det forventet. Isåfall, så MÅ du ingenting før du føler deg klar for det. 

Tar jeg feil, så er det vel bare å kjøre på om du føler det er riktig

Anonymkode: fdf03...da8

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan ikke spørre så tidlig..😫😅

Jeg forstår deg. er jo ikke så lett. Ønsker deg lykke til

AnonymBruker
Skrevet

På tredje date er da ikke uvanlig og i en helt annen liga enn første date.  Skal det bli sex på første date så må man hjem, og det er svært få seriøse som gjør det. 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Tull.

Alle gangene ble det forhold? Høres ikke ut som at de varte så lenge.. Eller snakker du bare om et par stk og tror det er av interesse å høre om?

Anonymkode: 99281...1cd

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Synes ikke du skal heise noe flagg hvis dette skjer naturlig av deres kosing.. du er jo medskyldig😅 Heis flagget heller hvis han bare prater om sex og maser hele tiden..

Men mye av kjærligheten ligger i fantastisk sex.. er det ikke litt dumt å bruke flere måneder på å finne ut om dere har seksuell kjemi? Kanskje er han den mannen som oppfyller alle dine ønker i senga, eller stikk motsatt?

Mitt beste tips, som jeg liker selv... er å holde han på pinebenken av tålmodighet, det er hans tålmodighet som gjør deg trygg.. men det er også da den dypeste kjærligheten hans kommer ut, og holder fast i deg!

Et knull er ingen fare, et knull er ingen bråt.. to kjønnsorganer møtes bare, å herreguuud så godt😅❤️

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (7 timer siden):

Jeg forstår deg. er jo ikke så lett. Ønsker deg lykke til

Takk 😊

Det som er så rart er at han er litt av og på i praten. Noen ganger hører jeg ingenting på noen timer og virker ikke alltid helt interessert i å treffes. Men om jeg blir stille så er han mer gira igjen. Alle er kanskje sånn? Får litt panikk om man er for på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde nok ikke spurt ham, men heller selv sagt hvor jeg sto i forholdet, at jeg tenkte og hadde fått kjærestefølelser for ham. Dermed hadde jeg nok også fått peiling på hva han tenkte og følte.

Hadde han da gitt meg trygghet nok, så hadde vi hatt sex hvis vi begge følte for det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor holde igjen? Jo fordi det er viktig å få et godt inntrykk og bli litt kjent først før man hopper til sengs. Hvorfor da hoppe til sengs for å bare ha sex uten at det blir noe mere?

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...