Gjest Lilleulv Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Hellu... dere, jeg begynner å bli kjempesyk. Har skikkelig vondt bak øynene, og kjenner feberen stiger. hele kroppen verker Lurer på om dette ikke er influensa? saken er at jeg har et par viktige jobbintervju på mandag, så det passer litt dårlig å være syk Så tenkte på dette tamiflu-greiene, er det noe jeg kan kjøpe og ta? hvordan effekt er det? og skjer det noe hvis jeg tar det når det ikke er influensa? Jeg kan jo ikke være helt sikker liksom... Må bli frisk innen mandag jeg!!!!!
Arkana Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 (endret) Det høres litt ut som influensa. Forkjølelser kommer snikende, litt vondt i halsen, snufsete osv. Mens influensa kommer som kastet på deg, alle symptomene på en gang, skikkelig dårlig, vondt i muskler og ledd, hodepine osv. Influensamedisiner skal visst forkorte influensa med et par dager (og influensa varer vanligvis en ukes tid), hvis du tar den innen de første par dagene. Så det er kanskje verdt et forsøk? Endret 4. november 2005 av Arkana
Gjest Lilleulv Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Det høres litt ut som influensa. Forkjølelser kommer snikende, litt vondt i halsen, snufsete osv. Mens influensa kommer som kastet på deg, alle symptomene på en gang, skikkelig dårlig, vondt i muskler og ledd, hodepine osv. Influensamedisiner skal visst forkorte influensa med et par dager (og influensa varer vanligvis en ukes tid), hvis du tar den innen de første par dagene. Så det er kanskje verdt et forsøk? ← jepp, tror jeg må ile bort på apoteket etterpå... er på jobb nå, og skal rett på toget til kristiansand etterpå. uff det er ikke noe særlig i denne formen her
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #4 Skrevet 4. november 2005 Tamiflu fåes på resept og etter hva jeg har lest i mediene i det siste får du ikke kjøpt det lenger.
Arkana Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Lykke til på jobbintervju da. Jeg er sikker på at det går bra uansett. Forhåpentligvis er det verste over i løpet av helga, og de som intervjuer deg har helt sikkert forståelse for om du snufser og hoster litt på intervjuet (og så viser du jo at du virkelig vil ha jobben. )
Gjest Lilleulv Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 Lykke til på jobbintervju da. Jeg er sikker på at det går bra uansett. Forhåpentligvis er det verste over i løpet av helga, og de som intervjuer deg har helt sikkert forståelse for om du snufser og hoster litt på intervjuet (og så viser du jo at du virkelig vil ha jobben. ) ← Takk! Håper det, denna jobben virka så spennende. også er det hos kjæresten min.... Tamiflu fåes på resept og etter hva jeg har lest i mediene i det siste får du ikke kjøpt det lenger. ←
tuji Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Skynd deg til legen og hør om det er noe å gjøre! Ellers får du proppe i deg paracet og la det stå til.
Gjest Lilleulv Skrevet 8. november 2005 #8 Skrevet 8. november 2005 Jeg kom meg igjennom intervjuet, og det gikk veldig bra!! Men ellers er formen grisedårlig nå. tror ikke det er influensa lengre, men vet ikke helt hva det er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå