Gå til innhold

Trenger motetips etter laaang tid..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har kledd meg på en spesiell måte pga religion de siste ti årene og jeg aner ikke hva som er fint. Jeg er 32 år, 155 høy, litt spinkel og skulderlangt hår. 

Jeg liker ikke overdeler som viser rumpa, men hva annet enn tunika finnes? Liker ikke mønstrete klær som får meg til å se gammel ut. Liker mørke jordfarger og svart. 

Jeg liker heller ikke kløft. 

Tar gjerne imot tips.. 

Anonymkode: 38058...7a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig in å gå med kjoler da 😊 Men er det kanskje det du har brukt hittil? 

Du kan jo alltids bruke en genser/topp og en lengre cardigan som dekker baken?

Anonymkode: cf2bb...58c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei. Har kledd meg på en spesiell måte pga religion de siste ti årene og jeg aner ikke hva som er fint. Jeg er 32 år, 155 høy, litt spinkel og skulderlangt hår. 

Jeg liker ikke overdeler som viser rumpa, men hva annet enn tunika finnes? Liker ikke mønstrete klær som får meg til å se gammel ut. Liker mørke jordfarger og svart. 

Jeg liker heller ikke kløft. 

Tar gjerne imot tips.. 

Du liker ikke klær som får deg til å se gammel ut, men du har tunika?😅

Anonymkode: 93a4d...c2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du liker ikke klær som får deg til å se gammel ut, men du har tunika?😅

Anonymkode: 93a4d...c2a

Det er kun tunika jeg vet om.. Altså, vet jo at det finnes annet tøy, men aner jo ikke hva noe heter 😅 lang genser da. Og ja, har haugevis av tunikaer 😭 hilsen gamlingen. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er veldig in å gå med kjoler da 😊 Men er det kanskje det du har brukt hittil? 

Du kan jo alltids bruke en genser/topp og en lengre cardigan som dekker baken?

Anonymkode: cf2bb...58c

Ja, har nok av kjoler. Skjørt er litt finere, sånn A formet 😊 ja det kan jeg jo, nå liker jeg å dekke både rumpa og det foran, men går det an å ha litt lengde på t skjorte også og en lang cardigan? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeans er alltid in, nå er det mest flare/bootcut som er in, men skinny blir aldri feil hvis du liker det

Anonymkode: 42071...2d4

• Liker 2
Skrevet

Oversized/lang skjorte er så utrolig mye freshere enn tunika etter min mening 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ejlisi skrev (1 minutt siden):

Oversized/lang skjorte er så utrolig mye freshere enn tunika etter min mening 😅

Jaa det er jo veldig pent! 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeans er alltid in, nå er det mest flare/bootcut som er in, men skinny blir aldri feil hvis du liker det

Jeg ser så feit ut i jeans, men skinny jeans derimot synes jeg ser bra ut i 😊 takk for tips 💕

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser så feit ut i jeans, men skinny jeans derimot synes jeg ser bra ut i 😊 takk for tips 💕

Bae hyggelig😊 Trives best skinny selv

AnonymBruker
Skrevet

Hva med skjorter, både åpne og lukkede? De kan være både lange nok til å dekke rumpa og store nok til å ikke vise mye kroppsfasong, hvis du ønsker det. Under kan du bruke en enkel topp av noe slag, noe som dekker oppover brystet, kanskje til og med noe med litt høy hals. F.eks. noe som dette. Ellers er lange frakker/kåper ganske inn nå, og de dekker jo langt ned!

Og for å "advare", er skinny jeans veldig "ut" - og det vil den bare fortsette med. Det samme med tunika. Nå er det mote fra sent 90-tall og tidlig 2000-tall som er "inn". (Mye hermetegn her men alle regler innen mote er jo egentlig bare tull :fnise: ) Hvis det at noe er inn eller ut er noe du bryr deg om da. Uansett er det greit å huske at det vil bli vanskelig å finne ting som skinny jeans i butikkene etter en stund. På samme måte som at det var umulig å finne bukser med sleng for 5-10 år siden, i forhold til nå som de er overalt igjen!

Jeg anbefaler at du prøver å søke litt på nett etter forskjellig mote som er populært nå, og ser om du finner en stil du liker. Det aller meste kan gjøres litt mer beskjedent, med tanke på hva du dekker til, om du ønsker det. Tenk flere lag, og lange men tynne plagg! Både gensere, topper og skjorter som dekker brystet er ganske lette å få tak i nå.

Anonymkode: 16931...f1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har du funnet riktig modell for din fasong? Farge, lengde på ben og plassering av lommer har fort mye å si for helheten. Og det viktigste, hvordan du føler deg 💪🏻

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med skjorter, både åpne og lukkede? De kan være både lange nok til å dekke rumpa og store nok til å ikke vise mye kroppsfasong, hvis du ønsker det. Under kan du bruke en enkel topp av noe slag, noe som dekker oppover brystet, kanskje til og med noe med litt høy hals. F.eks. noe som dette. Ellers er lange frakker/kåper ganske inn nå, og de dekker jo langt ned!

Og for å "advare", er skinny jeans veldig "ut" - og det vil den bare fortsette med. Det samme med tunika. Nå er det mote fra sent 90-tall og tidlig 2000-tall som er "inn". (Mye hermetegn her men alle regler innen mote er jo egentlig bare tull :fnise: ) Hvis det at noe er inn eller ut er noe du bryr deg om da. Uansett er det greit å huske at det vil bli vanskelig å finne ting som skinny jeans i butikkene etter en stund. På samme måte som at det var umulig å finne bukser med sleng for 5-10 år siden, i forhold til nå som de er overalt igjen!

Jeg anbefaler at du prøver å søke litt på nett etter forskjellig mote som er populært nå, og ser om du finner en stil du liker. Det aller meste kan gjøres litt mer beskjedent, med tanke på hva du dekker til, om du ønsker det. Tenk flere lag, og lange men tynne plagg! Både gensere, topper og skjorter som dekker brystet er ganske lette å få tak i nå.

Skinny jeans er ikke så veldig ut som du skal ha det til, det er veldig mange både yngre og eldre som liker å bruke det og det selges mye av det. Og har faktisk sett/lest at det begynner å bli "in" igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Skinny jeans er ikke så veldig ut som du skal ha det til, det er veldig mange både yngre og eldre som liker å bruke det og det selges mye av det. Og har faktisk sett/lest at det begynner å bli "in" igjen

Tviler på at skinny jeans kommer tilbake allerede, blir nok ikke før om noen år, men time will show. ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du må bare se hva mannekengene i butikkene har på seg, og i nettbutikkene er det som regel bilder hvor modellen har kombinert et plagg feks en bukse med en topp eller genser. Hvis du bruker litt tid på å se hva modellene går med og hvordan butikkene kombinerer klær så vil du nok rask skjønne hva som er på moten og ikke. Så er det selvsagt fritt frem og kombinere plagg forskjellig fra butikkene også. Er feks veldig in med oversized linskjorter, disse kan du kombinere med alle slags bukser og samtidig se nokså oppdatert ut.

Anonymkode: 1ebf7...768

• Liker 1
Skrevet

Hva med kjoler?

Kikk på Companys, Vakre Vene, The Nest Shop, Selected Femme - eller bare Zalando og Boozt. 

Om du vil ha rimeligere alternativer: Vero Moda, Vila, HM. 

Bruk sneakers til om sommeren og chelsea boots på høst/vinter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått i en klesbutikk og spurt. Gjerne ikke i den travleste tiden. Om hun som hjelper deg virker tillitsvekkende så kan du kanskje si det som det er? :)

Anonymkode: 8d90d...372

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på at skinny jeans kommer tilbake allerede, blir nok ikke før om noen år, men time will show. ;) 

Flere kjendiser og influencere er å se i det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere kjendiser og influencere er å se i det

Ja jeg synes skinny jeans er supert 💕

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur på kjøpesenter, kikk i butikkene, så ser du fort hva som er på mote, og fort hva du liker selv/ synes passer deg

Anonymkode: 20387...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...