AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Del Skrevet 19. april 2022 I det siste har jeg klart å huske så mye av drømmene mine. For et par netter siden så befant jeg meg ved en strand, så kommer ei tidligere venninne løpende og sier vi må dra derfra. Så spør jeg hvorfor og hun sier at noen mordere jager henne. Så spør jeg hvorfor. Så sier hun at det nok er fordi hun har sittet og sett på sin fars døde kropp, og at hun tror de myrdet ham. Så blir jeg redd fordi jeg føler hun skal lokke meg på noe. Mulig det er Squid Game det kommer fra. Da jeg hadde sett det for ikke så lenge siden og der er det jo strand og døde kropper.. I natt drømte jeg at jeg var i Sør Korea. Skulle kjøpe nudler og så skal kassadamen ha mer penger enn det egentlig kostet men var snakk om ei halv krone. Så føler jeg at hun lurer meg og går. Så går jeg tilbake fordi jeg ikke fikk pengene tilbake. Så kommer ei annen der og sa at jeg var grådig og sist jeg kom så kjøpte jeg bare kaffe og at jeg burde være raus nok til å la de beholde pengene. Og hun som var ansatt hadde måttet jobbe overtid pga jeg kranglet om pengene... hun unge ansatte var veldig hyggelig men hun eldre var skikkelig sur mot meg. Så blir jeg så fornærmet og føler meg så tråkket på at jeg nesten begynner å gråte. Så våkner jeg.. Det er så mye rart 😅 Anonymkode: 250ea...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå