AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg har en gammel 2003 multivan som kanskje holder ut i et år eller to til. Sommerhjulene har fortsatt mye mønsterdybde igjen, men de er fra 2012 og har de siste par årene blitt lagret ute på parkeringsplassen. Kan de brukes enda, eller bør jeg kjøpe nye dekk? Anonymkode: 9312a...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 10 år gamle dekk som ikke er lagret skikkelig ville jeg ha byttet ut ja. Men det er sure penger når dere allikevel skal kvitte dere med bilen. Et alternativ der er jo å selge sommerdekkene for seg selv når dere vraker bilen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Del Skrevet 19. april 2022 Definitivt utgåtte dekk. Jeg skifter vanligvis etter fem år, sju år er de eldste jeg skiftet - super profil, men de var blitt harde. 10 år gamle dekk er bare søppel. Det er en investering som du må ta. Om 4-6000 kr for et sett er for mye, sjekk høggeren om de har rett dimensjon med passelig nye dekk liggende, eventuelt FINN. Anonymkode: daad9...7fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[email protected] Skrevet 20. april 2022 #4 Del Skrevet 20. april 2022 Takk for svar! Håpte dekkene skulle holde ut litt til, men endte opp med å bestilte nye dekk til 6000-noe kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Del Skrevet 21. april 2022 On 4/20/2022 at 10:26 AM, [email protected] said: Takk for svar! Håpte dekkene skulle holde ut litt til, men endte opp med å bestilte nye dekk til 6000-noe kr. Veldig fornuftig! Mye bedre å bruke 6k på dekk enn å potensielt drepe noen i trafikken Anonymkode: b234a...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå