Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambos årlige guttetur står for døren nå, og jeg er nervøs i år også... Ikke for at det skal skje noe galt, hva kan gå galt med 10 gutter samlet på ei hytte (tenker helst på andre jenter etc nå, og midt i ødemarka er de vanskelige å finne med mindre de er medbrakt). Stoler dessuten på ham.

Det jeg engster meg for er drikkinga. Eier ikke dere gutter begrensinger når det gjelder inntaket?? Sluttet å drikke kun for å drikke meg fullest mulig i 16 års alderen tror jeg, men hva moro er det i det når du blir 25+?

Tror ikke sambo låner meg et halvt øre engang når jeg påpeker at nå må du huske at du skal kjøre langt hjem på søndag da, uten promille...

Noen som har noe å tilføye eller råd å komme med??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tjaa, hva kan man si. Gutter er jo gutter da, uansett alder. Man må jo lære av sine egne feil.

Det er liten vits i at deres bedre halvdeler maser om det, da tror jeg det bare blir verre.

Skrevet
:lol: - Ta deg et glass vin sammen med venninner og la sambo kose seg med gutta!!! Ikke mas om den drikkinga, da blir det bare verre....
Skrevet

Synes ikke at du skal bekymre deg jeg.

Selv om jeg sjelden drikker, så er det utrolig befriende å ta en skikkelig fyllekule med mine nærmeste venninner. Ikke det at vi drikker oss sanseløse, men når alle blir ganske brisne har vi det kjmpegøy.

Gutter har en litt annen måte å drikke på, men jeg antar at de har det kjempegøy.

Det er sånne gutte- og jenterturer som gjør det lettere å overleve i et forhold synes jeg. At man kan ha en kveld eller helg sammen med likesinnede uten å ha partneren i nærheten, det gjør underverker.

Så se det positive i det du. Når han kommer hjem har han herjet fra seg sammen med bare gutter. Han er glad og fornøyd og setter sikkert pris på å komme hjem til deg og hverdagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeps, jeg vet.

Er bare turen hjem igjen jeg engster meg for...

Gjest Thorvald
Skrevet

Guttetur på en hytte er ingen garanti mot utroskap. Jeg har to ganger vært på slike turer, og på lørdagskvelden dro vi 4 mil ned til Lillehammer. der var det masse kåte jenter, og jeg tro at minst halvparten av oss fikk seg litt fremmed mus. Herlig!

Gjest dr. ian
Skrevet

:ler::ler:

Prisverdig, Thorvald...

Tror vel det skal litt til før en hel gjeng med gutter går inn for kollektiv utroskap, spesielt hvis de er i ødemarka.

Gutterturer er en lufteventil, og ganske gøy.

Det blir naturlig nok SNAKKET om jenter i alle varianter, men gutteturer ( i alle fall slike jeg har vært på) består også av:

- diskusjoner om hvordan dingser er sammensatt, bygd opp, virker og ikke virker.

- whiskysmaking (mye whiskysmaking :ler: )

- litt friluftsliv på guttemåten (vi detter og slår oss)

- bildiskusjoner (mange vil kanskje putte dette under punkt 1, men det er som regel så omfattende at det fortjener et eget punkt)

- datadiskusjoner (samme som over)

- osv.

Man skal dessuten ikke undervurdere betydningen av å drekke seg drita :briller:

dorian :ler:

Skrevet

Thorvald: Det finnes skikkelige mannfolk der ute skjønner du!

Slike som tenker som f.eks. Dorian!! :wink:

Det er DEM vi vil ha!!

så får dem drekka seg dritings innimellom, så lenge jeg slipper å være med så er det helt greit at gutta gjør det!

Gjest Thorvald
Skrevet

Det er bare det at de såkalte "skikkelige" mannfolkene er det ingen kvinnfolk som vil ha....

Det er den type rampegutter som jeg beskrev som har draget på damer...

Gjest dr. ian
Skrevet

Hir-hir :ler:

Ja, du har faktisk et poeng der, Thorvald.

Rampegutta har draget, de.

dorian

Skrevet
Eier ikke dere gutter begrensinger når det gjelder inntaket??

Betyr det at jeg som jente burdte visst bedre? :wink: Ikke at jeg drikker for å bli så full som mulig altså, men hvis jeg skal klare holde meg våken til klokka seks om morran (da går første buss hjem) så må det jeg kjenne at det går litt rundt i hodet på meg... ikke så rent lite heller.... bare jeg ikke ligger rett ut og er sjuk dagen etterpå......

Skrevet
Det er bare det at de såkalte "skikkelige" mannfolkene er det ingen kvinnfolk som vil ha....

Det er den type rampegutter som jeg beskrev som har draget på damer...

Denne påstanden har jeg hørt mange ganger. Nå er det slik at det faktisk er mange jenter som vil ha rampegutter. Men noen av oss foretrekker "skikkelige" gutter også. Hvis du snakker av egen erfaringe og er "snill" og enda ikke har funnet den "rette", anbefaler jeg deg å skifte "briller" eller utvid ditt repetoar.. :blunke:

Skrevet

Thorvald - du gjør det lett å glede seg til en helg alene hjemme!!

Foretrekker å tro på typa, jeg!!

Skrevet

Det æ'kke no' rart at Thorvald har fått lov til å dra på guttetur bare to ganger... De skikkelige guttene får dra på guttetur (og gjøre som Dorian beskriver så treffende) så ofte de vil de...

Leo :kul:

Skrevet

... og Lizbet; Min erfaring er at gutta faktisk er så ansvarsbevisste at de faktisk tenker på det med å kjøre dagen etter. Resultatet er som oftest at de "tar'n helt ut" på fredagskvelden for så å ta det litt roligere (Ofte går dette helt av seg selv av en eller annen grunn :lol:) på lørdagen. Tror du kan ta det helt med ro jeg!

Hilsen Leo

Skrevet

Jeg er på guttetur hver dag hjemme, jeg! :ler:

Data, bil, whisky og prat om damer - you name it.

Så jeg ville nesten bli litt skuffet hvis jeg skulle dra på en ånkli guttetur nå...

Kanskje jeg burde melde meg på et sånn tupperware-treff bare for å få litt balanse i tingene?

dorian :briller:

Skrevet

Jeg kjenner til en guttegjeng som hadde tupperware-treff med pølse med lompe og øl.

Ellers så tror jeg det er like lite farlig å sende gutta på tur som jentene på tur. På seg selv kjenner man andre kan man kanskje si?

Uansett - du vil ikke ha en fyr som ikke kan ta en helg med gutta - ææææsj... det betyr jo at han bare klenger på deg det da? Og at ikke du skal på jentetur i skogen med usaklige kommentarer og pissing bak hjørnet i skogen... stusslige greier.

Og de som benytter anledningen til utroskap er forkastelige mennesker som bare kan bli uti skogen når de først er der.

Rampete gutter vil vi ha - silkedusker kan vi sy oss selv. Men rampete er ikke ensbetydende med å være utro og knulle rundt bare fordi du kan.

Kjære Thorvald - en dag kommer du til å skjønne at du har misforstått.

Skrevet

Hmm...bilen har nesten sagt takk for seg - så han skal bare sitte på!

Så da tar jeg det hele med knusende ro, og skal kose meg i helga!!

Blir en racer på playstation og gardinsying tenker jeg... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...