Gå til innhold

Gratulere henne med dagen eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man gratulerer med dagen selv om de glemte din. 

Be the better person!

Anonymkode: edc6c...35e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig å huske hvem som gratulerer deg eller ikke. Jeg gratulerer de jeg kommer på som har bursdag, og oftest er det kun nære venner og kjernefamilien. 

Du husker jo hennes bursdag, så da hadde jeg gratulert. 

Anonymkode: 941c7...39a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gratulert, det koster ingenting. Men hadde droppet gave. Hvis de hadde etterlyst gaven (ja, jeg vet, på kg finnes det faktisk folk som gjør sånt), så hadde jeg sagt at jeg trodde vi hadde sluttet med gaver til bursdagen?

Anonymkode: ec208...dfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og takk for alle kommentarer dere! Noen positive, og noen negative som forventet. Jeg gratulerte! :) hadde vært barnslig å la være. 🙂

Anonymkode: 5e401...ce4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og takk for alle kommentarer dere! Noen positive, og noen negative som forventet. Jeg gratulerte! :) hadde vært barnslig å la være. 🙂

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Haha er jeg en sær slubbert da 😂 den var god. Fikk meg vertfall en latter 

Ts

I vertfall. 

I hvert fall

Anonymkode: c7085...76f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger.

- Rhodiola, mod.

AnonymBruker
Skrevet

I vertfall. 

😂

Anonymkode: b90f1...2bf

AnonymBruker
Skrevet

hvis du ønsker å gratulere henne så gjør det. særlig om du egentlig ønsker å ha et ok forhold. kke bare ikke gratuler pga de ikke gjorde det i fjor. da er du ikke noe bedre enn de. Hev deg da hellernover det og vis at du i det minste har normal høflighet. 

Anonymkode: 08cbb...f42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Svoger og barna? Da er hun vel ikke svigersøstera di, men søstera di. Med mindre du har for vane å kalle bror din for svogeren din

Anonymkode: d0ec3...7d9

Har du tenkt på at det kan være mannens bror og kone hun mener? 

Anonymkode: e5bd8...832

Skrevet

Jeg ville gratulert. Selv om hun viser dårlig oppførsel, trenger ikke du gjøre det.
Kanskje hun også føler på hvor teit/smålig hun selv er/var om du gjør det...?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg husket på bursdagen hennes hadde jeg gratulert🤷🏼‍♀️ Slike hevngreier gidder jeg ikke og det hadde tatt meg 2 sekunder. Men nå husker jeg knapt min egen bursdag, så hadde sikkert glemt det. 

Anonymkode: 9125b...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er barnslig.

Om man liker å gratulere, og pleier å gratulere, så gjør man det.

Min bror og hele familien glemmer meg hvert år. Også å si takk på barnas bursdag, selv om de har fått gaver. Men jeg gidder ikke falle til det nivået, og å droppe gaver går bare ut over barna. 

Når det gjelder venninner husker jeg virkelig ikke hvem som gratulerer, og ikke. Jeg gratulerer de jeg ønsker å gratulere. Og innimellom er jeg ikke innom face den dagen, og misser hele greia. 

Anonymkode: fd2f4...362

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så barnslig at jeg ikke orker å engasjere meg engang. 

Anonymkode: 5d873...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, min svigerfamilie bruker gratulasjoner og gaver som hevn. Helt håpløst. En gang droppet svigerfaren min å gratulerere sin egen sønn fordi de kranglet, og gratulerte når de ordnet opp sånn to måneder etterpå🙄 De er også ekstremt opptatt av hvilken sum man bruker på gaver ol. Lager et helvete hvis man ikke har gratulert innen «normal tid», som altså er før åtte på kvelden. Gud forby man har noe å gjøre og gratulasjonen kommer litt sent😂

I min familie husker vi på å sende gratulasjoner, men om noen glemmer det så går det også helt fint! Gaver gir vi om det er selskaper/runde tall og alltid til barn. Sum er ikke så viktig, men ligger rundt det samme.

Jeg ville likevel vært den større personen og gratulerer nå.

Anonymkode: 09e8f...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...