Gå til innhold

Noen som har studert ved USN campus Vestfold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det å studere der? Har søkt meg inn på en bachelor der nå til høsten :) 

Anonymkode: 25a23...628

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket studie? :) 

Anonymkode: b06a7...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket studie? :) 

Anonymkode: b06a7...623

Har søkt økonomi, og satser på å komme inn :) 

AnonymBruker
Skrevet

Var fint det. Men bor i nærheten og har barn. Hvis jeg bare skulle være student t(før mann og barn) hadde jeg nok valgt ett litt større sted med mere student miljø og by.

Hvorfor valgte du akkurat der?

Anonymkode: 2b0ca...38c

AnonymBruker
Skrevet

Jauda, studerte der bare for noen få år tilbake. Veldig greit sted, selv om det teknisk sett ligger i en gyselig by/kommune (Horten). Tønsberg ligger nærme, og er et fint sted med masse liv og mye å finne på for studenter.

Har vel og merke vokst opp i flere av Vestfoldbyene, så kjenner både området og nabobyene godt. Så da er det kanskje noe mer naturlig for meg. Har heller ikke hatt behov for å bo på campus, men kjenner selvsagt mange som har gjort det, og det har vært mye bra å høre fra dem.

Særlig det relativt nye bygget med studentboliger (høybygget) som ligger på campus er veldig flott, og har mange ulike typer leiligheter. Godt miljø, forskningsparken kan by på mye artig om man vil gjøre litt utover studiene (starte en bedrift for eks!). Da jeg gikk der var jeg medlem av ledelsen i studentsamfunnet, og vi fant på mye artig som mange studenter synes var bra. 

Alt i alt, hadde det veldig fint i årene på Bakkenteigen.

Anonymkode: 0a060...cac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var fint det. Men bor i nærheten og har barn. Hvis jeg bare skulle være student t(før mann og barn) hadde jeg nok valgt ett litt større sted med mere student miljø og by.

Hvorfor valgte du akkurat der?

Samme grunn som deg :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Samme grunn som deg :) 

Da tror jeg det blir helt supert! Lykke til, syntes forøvrig det var veldig deilig og studere når man har barn, kan disponere tiden sin selv og man får fort gode studie vaner 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...