Gå til innhold

Kafevert tog

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er 30-34,000 pr mnd brutto? 

Anonymkode: 45561...240

Nei, etter skatt. Hadde typ 38 brutto

Anonymkode: 2025c...c33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen erfaring med yrket men fikk litt inntrykk av hvordan det må være da jeg og mine barn tok toget fra Tromdheim til Oslo. Vi var vel i kafé vogna 3-4 ganger i løpet av reisa og nesten hver gang sto de to konduktørene (høylydte og middelaldrende) pluss en til mannelig ansatt å nærmest hang over kafédisken, pratet og lo med (eller snarere til) de unge damene som jobbet i kafeen og kom med dårlige vitser. Herregud tenkte jeg, her ser vi prakteksempel på en gruppe ansatte hvor 50% koser seg glugg i hjel og den andre 50% lider seg gjennom og gleder seg til de kan gå av vakt og komme seg av toget

Anonymkode: f7c80...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 11.18):

Ingen erfaring med yrket men fikk litt inntrykk av hvordan det må være da jeg og mine barn tok toget fra Tromdheim til Oslo. Vi var vel i kafé vogna 3-4 ganger i løpet av reisa og nesten hver gang sto de to konduktørene (høylydte og middelaldrende) pluss en til mannelig ansatt å nærmest hang over kafédisken, pratet og lo med (eller snarere til) de unge damene som jobbet i kafeen og kom med dårlige vitser. Herregud tenkte jeg, her ser vi prakteksempel på en gruppe ansatte hvor 50% koser seg glugg i hjel og den andre 50% lider seg gjennom og gleder seg til de kan gå av vakt og komme seg av toget

Anonymkode: f7c80...e4e

Sj eller Vy sine tog. Du vet at vi får streng beskjed om å "ha det gøy på jobb" slik at reisende kan se at "å hvilken bra arbeidsplass". Jeg har mere den insigillinga at når folk reiser så er jeg der for sikkerheten og vil at folk ska ha en trygg og behaglig reise. Ikke noe skryt av fake miljø. :) Men da vet du at det er noe vi blir kurset i og må, 

Anonymkode: b2785...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...