Gå til innhold

Kafevert tog

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har blitt innkalt til en stilling som kafevert på tog og lurer litt på om noen her kjenner noen eller jobber som det selv?

Prøvde å få meg jobb som konduktør og kom langt i rekrutteringsprosessen men ikke helt igjennom, så da tenkte jeg at dette var et fint alternativ for å se om jeg trives med å jobbe på tog. Lurer egentlig på om det er mye dødtid, hvordan arbeidsmiljøet er, og om lønnen tilsvarer den vanlig servicemedarbeider eller får man bedre betalt siden man jobber på tog med varierende arbeidstider?

Anonymkode: 2025c...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan først og fremst bare si at kjedeligere jobb finner du ikke. Jobbet 6 måneder som kafévert før jeg sluttet. Tok en master i  finans ved siden av. 
Man blir lett kvalmen fordi man står sidelengs 24/7 i forhold til retningen til toget. Mye dødtid og generelt kjedelig. Beste var vel da jeg var ferdig for dagen..😅 Timelønnen min var på ca 200 før skatt.. Sånn sett ikke så mye å skryte over.
Kan for all del være at du trives i den stillingen, men jeg syntes det var dødskjedelig hver gang. 

Anonymkode: c4165...26d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan først og fremst bare si at kjedeligere jobb finner du ikke. Jobbet 6 måneder som kafévert før jeg sluttet. Tok en master i  finans ved siden av. 
Man blir lett kvalmen fordi man står sidelengs 24/7 i forhold til retningen til toget. Mye dødtid og generelt kjedelig. Beste var vel da jeg var ferdig for dagen..😅 Timelønnen min var på ca 200 før skatt.. Sånn sett ikke så mye å skryte over.
Kan for all del være at du trives i den stillingen, men jeg syntes det var dødskjedelig hver gang.