AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Folk er så kritiske til dette. Hvorfor? Skal det alltid være kun i senga etter så og så mange uker at man kan vise seg naken? Man blir jo tent på hverandre i datingfasen. Jeg kan skrive under på at det kan bli kjæresteforhold ut av nudesbilder i datingtiden også. Jeg er et levende bevis på det. Anonymkode: d7495...1c1 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Nei, jeg har fått dickpics av han jeg dater, og det setter jeg veldig pris på. Men da snakket vi om sex og at vi var kåte osv., på forhånd. Det er vel sånt når man ikke ønsker det, eller det kommer helt uten sammenheng, at det ikke tas godt imot. Jeg har jo også mottatt det fra en jeg snakket med der vi snakket om hva vi hadde spist til middag og uten at vi hadde pratet noe om sex eller lignende på forhånd. Det kommer helt uten kontekst, og var ubehagelig. Anonymkode: a14b4...74c 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Det finnes ingen fasit, men for meg tar det bort en del, om ikke alt av spenninga om jeg får en runkevideo på snap. Jeg foretrekker forhold, sex og nakenhet i det virkelige livet, ikke på snap. Anonymkode: 92e8b...f32 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 For min del er runkebilder/penisbilder jeg mottar uoppfordret en skikkelig turnoff. Anonymkode: 55723...b5f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Veldig turn off med sånne bilder/videoer. Spenningen med en naken kropp er jo at den ikke er midt i fjeset ditt hele tiden. Forøvrig sender jeg aldri nakenbilder selv, det er uaktuelt av sikkerhetshensyn. Anonymkode: 369f0...6e8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det finnes ingen fasit, men for meg tar det bort en del, om ikke alt av spenninga om jeg får en runkevideo på snap. Jeg foretrekker forhold, sex og nakenhet i det virkelige livet, ikke på snap. Anonymkode: 92e8b...f32 Ser den. Men folk her på kg alarmerer jo med rødt flagg hver gang en man er interessert i har sendt en runkevideo. Jeg tok imot det i starten, men det var etter vi hadde skrevet litt dirty til hverandre. Er bare et pluss i boka å være kåt på hverandre, man blir jo tent på folk man liker. TS Anonymkode: d7495...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For min del er runkebilder/penisbilder jeg mottar uoppfordret en skikkelig turnoff. Anonymkode: 55723...b5f Her men jeg ikke uoppfordret. Det er noe annet og det er turnoff ja. Ts Anonymkode: d7495...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser den. Men folk her på kg alarmerer jo med rødt flagg hver gang en man er interessert i har sendt en runkevideo. Jeg tok imot det i starten, men det var etter vi hadde skrevet litt dirty til hverandre. Er bare et pluss i boka å være kåt på hverandre, man blir jo tent på folk man liker. TS Anonymkode: d7495...1c1 Men da er jo videoene sendt uoppfordret. Noe du selv sier ikke er noe særlig. Anonymkode: 55723...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er jo videoene sendt uoppfordret. Noe du selv sier ikke er noe særlig. Anonymkode: 55723...b5f Han spurte meg først, han var veldig hensynsfull. Anonymkode: d7495...1c1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 Kommer jo helt an på om det er før eller etter dere har hatt sex. Anonymkode: e337d...bfd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kommer jo helt an på om det er før eller etter dere har hatt sex. Anonymkode: e337d...bfd Ne-ei, det har vel ikke noe å si. Så lenge det ikke er uoppfordret kan det være spennende både før og etter man har hatt sex. Anonymkode: ac46a...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 Det er da vitterlig ingen som klager på at daten sender en runkevideo når samtalen tilsier det. Skriver man skittent til hverandre så er jo bilder en del av opplegget. At daten sender et dickpick uoppfordret, i en situasjon som tilsier at det ikke er ønskelig, så er det et problem. Ser du ikke forskjellen TS på å sende dickpick i en seksuell setting, og å få tilsendt uoppfordret dickpick kl 14:59 i arbeidstid? Anonymkode: 658c0...6c2
sicario Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 Jeg har ikke på notifications og det kan fort gå er par dager før jeg ser snapper/insta/messenger. Da kan timingen på den type bilder/film bli litt off😂
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #14 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er da vitterlig ingen som klager på at daten sender en runkevideo når samtalen tilsier det. Skriver man skittent til hverandre så er jo bilder en del av opplegget. At daten sender et dickpick uoppfordret, i en situasjon som tilsier at det ikke er ønskelig, så er det et problem. Ser du ikke forskjellen TS på å sende dickpick i en seksuell setting, og å få tilsendt uoppfordret dickpick kl 14:59 i arbeidstid? Anonymkode: 658c0...6c2 Jo såklart gjør jeg det! Her i dette tilfellet merket jeg han hintet om at han var kåt. Spurte om jeg var i sengen osv.. Han skrev at han tenkte på meg og viste først et bilde i bar overkropp. Så det begynte sånn. Merket tydelig at det var meg som var i fokus. Da er det helt greit? Og også vanlig antar jeg? Ts Anonymkode: d7495...1c1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo såklart gjør jeg det! Her i dette tilfellet merket jeg han hintet om at han var kåt. Spurte om jeg var i sengen osv.. Han skrev at han tenkte på meg og viste først et bilde i bar overkropp. Så det begynte sånn. Merket tydelig at det var meg som var i fokus. Da er det helt greit? Og også vanlig antar jeg? Ts Anonymkode: d7495...1c1 Det er jo du som må kjenne på om det er greit for deg, men kan ikke se noe umiddelbart rødt flagg jeg i hvert fall 😊 Anonymkode: a14b4...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå