Gå til innhold

Tolking av eggløsningtest fra Metoden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror jeg har en syklus på ca 24 dager. Noen ganger har den kommet noen få dager etter da. Eller en dag før. På dag 12. Fikk jeg noe som ser ut som stigning. Men det står at om du har eggløsning så skal controllstreken T være like sterk, eller sterkere en conctrollstreken C. Syntes dem ser like ut, eller en anelse sterkere på C. Hvordan ville dere tolken denne? Om det ikke er eggløsning så skal det være sterkere på controllstreken C. Men her er det så sinnsykt lite som skiller. Hvordan tolker man denne?

Har dere foresten noen eggløsningtester dere vil anbefalle, som er lettere og tyde. Og hvordan er dem billige fra normal?

20220418_175851.jpg

Anonymkode: 3a270...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mener du fordi det ser ut som det er rett rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du fordi det ser ut som det er rett rundt hjørnet?

Det varierer jo fra folk til folk, noen har nesten positive tester i dagesvis før den blir positiv, men feks hos meg er de veldig svake normalt sett og like før de er positive blir de så sterke som din. Så for å være sikker. Men ingen garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I går var den svakere på C... 🥰 men det gikk ikke for han i går🙈 er det ikke sånn at testen viser 24 til 36 timer før selve eggløsningen starter. Og at det er håp i dag å? MEN har ikke merket noe eggløsning slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...