Gå til innhold

VictoriaMilan er det en sikker nettside.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker å lage en profil der men lurer på om noen av dere vet om det er ei trygg å sikker side. 

Anonymkode: 2ad55...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde profil der tidligere, virket som det var en del scamming, men møtte nå et par damer i 30-årene derfra, og vi hadde det fint vi.

Jeg er mann, så kanskje annerledes for damer med tanke på scammere?

Anonymkode: 7df1c...ef8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde profil der tidligere, virket som det var en del scamming, men møtte nå et par damer i 30-årene derfra, og vi hadde det fint vi.

Jeg er mann, så kanskje annerledes for damer med tanke på scammere?

Anonymkode: 7df1c...ef8

Hvordan vet du at det er scammere? Jeg har aldri vært på ei dating side før så jeg har ikke så mye erfaring med dette. Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var en mann med kone/familie som tok livet sitt da denne siden ble hacket for noen år siden

Anonymkode: ea3b2...d3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var en mann med kone/familie som tok livet sitt da denne siden ble hacket for noen år siden

Virkeligheten tok ham igjen, eller? Regner med at han var en utro type?

Anonymkode: 7a993...667

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Virkeligheten tok ham igjen, eller? Regner med at han var en utro type?

Anonymkode: 7a993...667

Jeg blandet, det var Ahsley Madison den hjemmesiden het. Men var utro menn, ja. 

https://www.reuters.com/article/us-ashleymadison-cybersecurity-idUSKCN0QT1O720150824

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blandet, det var Ahsley Madison den hjemmesiden het. Men var utro menn, ja. 

https://www.reuters.com/article/us-ashleymadison-cybersecurity-idUSKCN0QT1O720150824

Dette er jo ei side for de som vil være utro, så regner med det er mange der men partnere. Hi

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde profil der en kort periode, uten at jeg møtte noen.  Aldri har jeg fått så mye interesse fra fake profiler som der. Jeg chattet med noen få, men de var enten langt unna, eller bare ute etter å prate.  Antallet brukere er minimalt, og det er sikkert ti menn pr kvinne, som overalt ellers på seksuelt relaterte sider. 

Du har noe å skjule, og dermed er du veldig populær hos de som skal lure til seg navnet og identiteten din.

Oppi dette vet jeg jo at noen får det til. Enten er du i den attraktive gruppa, eller så er du på rett sted, til rett tid, for henne som er på utkikk etter en elsker.  Statistisk gjør du det sikkert like bra med en anonym profil på Tinder. 

Anonymkode: 0d4f0...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig mye fake profiler(de aller fleste) og noen ordentlige. Jeg har møtt to damer derfra, den ene ble et kjapt nummer i bilen hennes, hun andre ble mitt livs kjærlighet. Variert klientell med andre ord😂

Anonymkode: d585e...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde profil der, og det var nesten bare fake profiler. Vil tro minst 80% var fake. De byttet navn ca annenhver måned - samtidig! Altså systematisk lureri.

mann, 49

Anonymkode: c2291...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke hun derre Victoria Millian en porrstjerne da? 

Anonymkode: 7934e...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det spørs vel om du er mann eller kvinne.

Sånne sider er jo selvsagt rent fluepapir for scammere, catfishere, camgirls, boter osv som vil lure elskovssyke menn for penger. "Kåte kvinner i ditt nabolag som vil knulle NÅ" finnes på alle sånne sider 😂

For kvinner så kan jeg tenke meg det er mindre sjanse for å bli lurt, og at de fleste menn som er der genuint er ute etter litt mus utenfor ekteskapet. Kvinner flest vil jo ikke akkurat sende penger til en gift mann for og få se penisen hans eller noe.

Anonymkode: 187b9...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...