Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er feil at det er kvinner som forelsker seg først, og at de vil ha ring på fingeren bare fordi de har spredt beina. Men menn tror at det er tilfelle fordi de er høye på seg selv. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/helen-fisher-har-forsket-pa-kjarlighet-i-30-ar-menn-blir-lettere-og-oftere-forelsket-enn-kvinner/s/12-95-3423550108

Anonymkode: 9d32d...53d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Spre beina", og "høye på seg selv", hvor tok du det ut av denne artikkelen? Den sier jo ikke et eneste ord om hvor "myten" kommer fra. 

Skribleriene er ikke engang korrekturlest.  

Anonymkode: f351b...40e

AnonymBruker
Skrevet

Nettavisen som kilde,dauer 😂 Det er en annonse for ei dame som vil selge bøker, ingen statistikk å lese her nei.

Anonymkode: 319d4...caa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nettavisen som kilde,dauer 😂 Det er en annonse for ei dame som vil selge bøker, ingen statistikk å lese her nei.

Særlig. Menn bare leker macho, men er egentlig noen blautfisker. 

AnonymBruker
Skrevet

Sier seg vel selv at det ikke alltid er kvinnen som først blir forelsket. Er i et forhold med mannen i mitt liv, og her var det han som ble forelsket i meg først. Men, kun noen uker senere ble jeg forelsket og. Ingen fasit. I et tidligere forhold ble jeg forelsket først, noen ganger blir det ikke gjengjeldt engang, andre ganger skjer det.

Anonymkode: 38276...999

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Særlig. Menn bare leker macho, men er egentlig noen blautfisker. 

Lenge siden du fikk deg mannebein ser jeg, så bitter!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lenge siden du fikk deg mannebein ser jeg, så bitter!

Du tror menn er svaret på alt ser jeg, så uvitende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt min erfaring. 

Nå har jeg vanskelig for å bli forelsket, kanskje vanskeligere enn de fleste. Så det blir jo litt individuelt og så klart, alle som "aldri" blir forelsket vil jo oppleve at folk oftere blir forelsket i dem enn omvendt.

Men jeg opplever nå iallfall at menn faller pladask over en lav sko, det har rett og slett vært ganske problematisk, når jeg bare ville ha sex eller bare vennskap. Noen blir jo faenmen forelsket etter en kopp kaffe, jeg kvier meg for Tinder-dates etter å ha hatt et par kjipe erfaringer med menn som forelsker seg.

Anonymkode: 48ccb...735

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forelsker meg men vil ikke ha noen ring. 

Anonymkode: a494b...ad7

Skrevet

Ting er nok ikke så svart hvit som du framstiller det.

Kvinner kan forelske seg først og menn kan forelske seg først.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er feil at det er kvinner som forelsker seg først, og at de vil ha ring på fingeren bare fordi de har spredt beina. Men menn tror at det er tilfelle fordi de er høye på seg selv. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/helen-fisher-har-forsket-pa-kjarlighet-i-30-ar-menn-blir-lettere-og-oftere-forelsket-enn-kvinner/s/12-95-3423550108

Dette er helt selvfølgelig, og burde være enkelt å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...