Gå til innhold

Han begynte å gråte da han måtte avlive hunden sin.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 12.56):

nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten..

Anonymkode: aa80b...aed

Må være leit for deg at hunden fikk oppmerksomheten.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Fortsetter under...

AnonymBruker

nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten..

Jeg forstår fortsatt ikke hva hans sorg over å miste hunden sin har med deg og forholdet deres å gjøre!?

Anonymkode: ec942...d48

• Liker 1
Gjest Keikolina

Håper han dumper deg, psykopat.

AnonymBruker
On 4/20/2022 at 7:10 PM, Granfrue said:

Mannen min mistet hunden vår under jakt for noen år siden. Han begynte å gråte da han fortalte det og jeg gikk ut av stuen så han kunne gråte i fred. Dette er den eneste gangen jeg har hørt mannen min gråte så man kunne høre det på stemmen. Jeg har også sett mannen min ha tårer i øynene så ja menn gråter de også.

Hmm, denne historien reiser et par spørsmål:

1. Skjøt han hunden under jakten?

2. Hvorfor forlot du stuen når han gråt, i stedet for å vise forståelse og støtte?

At det i det hele tatt stilles spørsmål ved om menn kan gråte er jo bare helt merkelig i dagens samfunn. De som ikke skjønner dette må jo ha en eller annen diagnose. 

Anonymkode: c1b99...c0f

• Liker 5
AnonymBruker

Ja, utrolig tåpelig. Hadde kompiser begynt å grine for en bikkje hadde jeg sluttet å ta kontakt. Drikke øl og se fotballkamp med en som griner over noe sånt ville helt uaktuelt. 

Anonymkode: 5cbeb...ee2

Annonse

AnonymBruker

Jeg kommer til å grine meg ihjel den dagen katten min dør, det samme kommer til mannen min til å gjøre. Katten min er ikke et menneske nei, han er så utrolig mye bedre enn det. Hva sånne som deg tenker om det ts, driter jeg i. 

Anonymkode: cfc10...d17

• Liker 1
AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer til å grine meg ihjel den dagen katten min dør, det samme kommer til mannen min til å gjøre. Katten min er ikke et menneske nei, han er så utrolig mye bedre enn det. Hva sånne som deg tenker om det ts, driter jeg i. 

Og vips ble du like irrasjonell som ts. 

Mener du at katten din – et rovdyr som, hvis han hadde vært bare ti ganger så stor som han er (forutsatt at vi snakker huskatt), hadde tatt livet av deg på flekken – er bedre enn mennesker på generelt grunnlag?

Har katt selv, som jeg er fryktelig glad i og som betyr mer for meg enn mennesker flest, men å påstå at hun er bedre enn mennesker (altså alle mennesker) kunne ikke falle meg inn. 

AnonymBruker

Min mann måtte ut og gråte da vi måtte avlive et marsvin. Viser bare at han var glad i det lille dyret.

Dropp fyren, og la han finne noen med empati

Anonymkode: 875c5...358

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og vips ble du like irrasjonell som ts. 

Mener du at katten din – et rovdyr som, hvis han hadde vært bare ti ganger så stor som han er (forutsatt at vi snakker huskatt), hadde tatt livet av deg på flekken – er bedre enn mennesker på generelt grunnlag?

Har katt selv, som jeg er fryktelig glad i og som betyr mer for meg enn mennesker flest, men å påstå at hun er bedre enn mennesker (altså alle mennesker) kunne ikke falle meg inn. 

Bryr meg ikke, var ikke det jeg prøvde på heller. han er bedre enn mennesker, det er bare i mine øyne sannheten. Hadde absolutt redda han fremfor nesten hvilket som helst menneske. Og kommer til å gråte som en liten unge når han dør. Om mannen min slår opp pga det er han ingen tap. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg håper han sier det samme til deg når noen i din familie går bort. Du får ikke gråte fordi det er for svake mennesker. Håper han dumper deg. Du fortjener han IKKE.

Anonymkode: 2c8bc...e4e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 12.49):

Jeg synes egentlig ikke noe særlig om at menn skal gråte, føler at han har blitt litt mer som et lite barn og ikke barsk lenger, jeg fikk rett og slett litt turnoff når han gråt i dag tidlig. Sa ikke noe til han, men tenkte at jeg har mistet tenning på ham og han har ikke sex appeal nå som han har vært så gråtete. hunder er jo ikke mennesker, man kan jo ikke snakke med dem, forstår ikke hvorfor han lager så mye drama. Når han sa han skulle lage fotobok av ham og hunden .... da blir det for mye emosjonekt for min smak. Synes ikke dere det er litt "feil" at en voksen mann på 25 skal gråte slik?

Jeg hadde syns det var turn off dersom en mann ikke viste følelser i en sånn situasjon. Jeg syns mannen du forteller om virker sympatisk og veldig fin.

Anonymkode: 03e90...b33

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...