AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #21 Skrevet 19. april 2022 Her var det noe som prøver å få en emosjonell reaksjon fra KG brukere, ja. Anonymkode: 9e3ce...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #22 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes egentlig ikke noe særlig om at menn skal gråte, føler at han har blitt litt mer som et lite barn og ikke barsk lenger, jeg fikk rett og slett litt turnoff når han gråt i dag tidlig. Sa ikke noe til han, men tenkte at jeg har mistet tenning på ham og han har ikke sex appeal nå som han har vært så gråtete. hunder er jo ikke mennesker, man kan jo ikke snakke med dem, forstår ikke hvorfor han lager så mye drama. Når han sa han skulle lage fotobok av ham og hunden .... da blir det for mye emosjonekt for min smak. Synes ikke dere det er litt "feil" at en voksen mann på 25 skal gråte slik? Anonymkode: aa80b...aed Du er mann som utgir deg for å være dame på KG, også snakker du om barske menn 🤦♂️ Anonymkode: a0a65...929 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #23 Skrevet 19. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Tror ikke det er store tapet. Anonymkode: 77407...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #24 Skrevet 19. april 2022 Jaha, og du bare måtte inn på KG for å fortelle om dette? Anonymkode: 0a1c1...581
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #25 Skrevet 19. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Kanskje like greit. Høres ikke ut som dere har felles verdier uansett. Anonymkode: 55d48...3b7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #26 Skrevet 19. april 2022 Gråtete.....🤣🤣🤣🤣 hvordan var oppmøtet ditt på skolen da? Anonymkode: 59faf...d8f
MissPierce Skrevet 19. april 2022 #27 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Håper han får opp øynene, ser hvilken bitch du er, og går i fra deg! 1
Gjest hellokitty Skrevet 19. april 2022 #28 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Du fortjener han ikke!!!!!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #29 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg synes egentlig ikke noe særlig om at menn skal gråte, føler at han har blitt litt mer som et lite barn og ikke barsk lenger, jeg fikk rett og slett litt turnoff når han gråt i dag tidlig. Sa ikke noe til han, men tenkte at jeg har mistet tenning på ham og han har ikke sex appeal nå som han har vært så gråtete. hunder er jo ikke mennesker, man kan jo ikke snakke med dem, forstår ikke hvorfor han lager så mye drama. Når han sa han skulle lage fotobok av ham og hunden .... da blir det for mye emosjonekt for min smak. Synes ikke dere det er litt "feil" at en voksen mann på 25 skal gråte slik? Anonymkode: aa80b...aed Stort sett har kvinner verden over kjempet hardt for å få menn til å vise mer følelser, ha mer empati -det er slik vi har fått mindre krig og vold, og mer likestilling mellom kjønnene. Spesielt å høre at en kvinne går i mot det. Anonymkode: ec942...d48 1
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2022 #30 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg synes egentlig ikke noe særlig om at menn skal gråte, føler at han har blitt litt mer som et lite barn og ikke barsk lenger, jeg fikk rett og slett litt turnoff når han gråt i dag tidlig. Sa ikke noe til han, men tenkte at jeg har mistet tenning på ham og han har ikke sex appeal nå som han har vært så gråtete. hunder er jo ikke mennesker, man kan jo ikke snakke med dem, forstår ikke hvorfor han lager så mye drama. Når han sa han skulle lage fotobok av ham og hunden .... da blir det for mye emosjonekt for min smak. Synes ikke dere det er litt "feil" at en voksen mann på 25 skal gråte slik? Anonymkode: aa80b...aed Nei. Det viser at han er et helt normalt menneske som har naturlige reaksjoner på tapet av noen han var glad i. Man blir glad i dyr, selv om de ikke er mennesker. Jeg synes bare det er fint med menn som kan vise en myk og følsom side. Bare et pluss. Det viser at han er menneske og i kontakt med sine egne følelser. Ikke minst at han har empati og omsorg for dyr. 1
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2022 #31 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Grøss. Hvis du ikke har forståelse for at man kan bli glad i og knytte seg til dyr, og dermed kjenne på en sorgfølelse når dyret går bort, så passer dere ikke sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #32 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Tviler på du får noen minnebok, for å si det sånn... Anonymkode: 6989d...1aa 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #33 Skrevet 19. april 2022 Dette er åpenbart en trolletråd, men som en annen i tråden har nevnt så kan man snakke om det likevel. Eksen min hadde den typiske "menn gråter ikke"-holdningen, og jeg syntes ikke det var spesielt barskt eller tiltrekkende, jeg hadde heller vondt av at han stengte alt inni seg. Er nå sammen med en annen fyr som kan tillate seg å felle noen tårer nå og da, og da katten min døde gråt vi en stund sammen, enda han ikke hadde kjent pus i mer enn et par år. Jeg syntes det var fint. Anonymkode: 93b81...c7c 2
MissPierce Skrevet 19. april 2022 #34 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tviler på du får noen minnebok, for å si det sånn... Anonymkode: 6989d...1aa 😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #36 Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 12.49): Jeg synes egentlig ikke noe særlig om at menn skal gråte, føler at han har blitt litt mer som et lite barn og ikke barsk lenger, jeg fikk rett og slett litt turnoff når han gråt i dag tidlig. Sa ikke noe til han, men tenkte at jeg har mistet tenning på ham og han har ikke sex appeal nå som han har vært så gråtete. hunder er jo ikke mennesker, man kan jo ikke snakke med dem, forstår ikke hvorfor han lager så mye drama. Når han sa han skulle lage fotobok av ham og hunden .... da blir det for mye emosjonekt for min smak. Synes ikke dere det er litt "feil" at en voksen mann på 25 skal gråte slik? Anonymkode: aa80b...aed Du klarte ikke å komme på noe bedre? Anonymkode: 6d2e3...e7e
Deep Impact Skrevet 20. april 2022 #37 Skrevet 20. april 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes egentlig ikke noe særlig om at menn skal gråte, føler at han har blitt litt mer som et lite barn og ikke barsk lenger, jeg fikk rett og slett litt turnoff når han gråt i dag tidlig. Sa ikke noe til han, men tenkte at jeg har mistet tenning på ham og han har ikke sex appeal nå som han har vært så gråtete. hunder er jo ikke mennesker, man kan jo ikke snakke med dem, forstår ikke hvorfor han lager så mye drama. Når han sa han skulle lage fotobok av ham og hunden .... da blir det for mye emosjonekt for min smak. Synes ikke dere det er litt "feil" at en voksen mann på 25 skal gråte slik? Anonymkode: aa80b...aed Håper han finner en mye bedre dame en deg. Du virker bare kald og vond. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #38 Skrevet 20. april 2022 On 4/19/2022 at 12:56 PM, AnonymBruker said: nei, jeg ønsker at han skal ta sg litt sammen og heller kjempe for meg og forholdet. Han får meg ikke hvis han skal fortsette på denne måten.. Anonymkode: aa80b...aed Er bedre for han at han blir kvitt deg så raskt som mulig! Anonymkode: 11df8...779
Granfrue Skrevet 20. april 2022 #39 Skrevet 20. april 2022 Mannen min mistet hunden vår under jakt for noen år siden. Han begynte å gråte da han fortalte det og jeg gikk ut av stuen så han kunne gråte i fred. Dette er den eneste gangen jeg har hørt mannen min gråte så man kunne høre det på stemmen. Jeg har også sett mannen min ha tårer i øynene så ja menn gråter de også.
Perelandra Skrevet 23. april 2022 #40 Skrevet 23. april 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, forherligelse av brudd på norsk lov, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå