AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 De er eiesyke fordi de tror de eier et annet menneske. Det er ingen andre enn deg selv som eier deg, du eier ingen annen. De tror at de "er to" 🤣 Det er ingenting som heter det, man er bare en uansett hvordan man vrir og vender på det. Det finnes ikke "et par" når det gjelder mennesker. Sokker kommer i par, ikke folk. Anonymkode: 9ccdf...2ff 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er eiesyke fordi de tror de eier et annet menneske. Det er ingen andre enn deg selv som eier deg, du eier ingen annen. De tror at de "er to" 🤣 Det er ingenting som heter det, man er bare en uansett hvordan man vrir og vender på det. Det finnes ikke "et par" når det gjelder mennesker. Sokker kommer i par, ikke folk. Anonymkode: 9ccdf...2ff Og derfor er du singel? Ingen eier en annen person nei, men som ett seriøst par er man to. To i å elske og to i felles beslutninger! Anonymkode: dad01...374 12 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er eiesyke fordi de tror de eier et annet menneske. Det er ingen andre enn deg selv som eier deg, du eier ingen annen. De tror at de "er to" 🤣 Det er ingenting som heter det, man er bare en uansett hvordan man vrir og vender på det. Det finnes ikke "et par" når det gjelder mennesker. Sokker kommer i par, ikke folk. Anonymkode: 9ccdf...2ff Så rart at mange andre pattedyr og fugler danner par og holder seg til partneren hele livet. Det går an å ha et par ulver eller svaner, men ikke mennesker? Fortell gjerne. For øvrig er det ikke et problem med polyamorøst forhold hvis man avtaler det ved forholdets start. Det er bare å være ærlig og si når du blir kjent med noen at du ønsker å være med andre. Problemet løst. Det er ikke et problem så lenge alt er ærlig. Anonymkode: 152e8...fd0 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er eiesyke fordi de tror de eier et annet menneske. Det er ingen andre enn deg selv som eier deg, du eier ingen annen. De tror at de "er to" 🤣 Det er ingenting som heter det, man er bare en uansett hvordan man vrir og vender på det. Det finnes ikke "et par" når det gjelder mennesker. Sokker kommer i par, ikke folk. Anonymkode: 9ccdf...2ff Det finnes bare enkle sokker. At de selges to og to er bare for å opprettholde en illusjon om at de er "par". Anonymkode: 76086...665 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): men som ett seriøst par er man to. To i å elske og to i felles beslutninger! Anonymkode: dad01...374 Nei. Anonymkode: 9ccdf...2ff
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det finnes bare enkle sokker. At de selges to og to er bare for å opprettholde en illusjon om at de er "par". Anonymkode: 76086...665 Jepp. og enn så mye vi mennesker ønsker at de skal være sammen er det alltid en ute på vift i vaskemaskinen. Anonymkode: e9437...99a 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Det er vel hovedsakelig menn som tror de eier sin partner. Anonymkode: e8ab2...808 1
Hedda-78 Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 Hæ? Hva er spørsmålet som skal diskuteres? Og forresten: hva du har opplevd og hvordan du selv føler når du er i et forhold, betyr ikke at alle som er i forhold føler det likt. 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel hovedsakelig menn som tror de eier sin partner. Anonymkode: e8ab2...808 Hah! Det tror kvinner og ja. De er da vel nesten verre enn menn, og klengete, skal være med på alt partner gjør og ha en mening om alt den andre gjør. Jeg er dame, men har dessverre erfaring med det. Anonymkode: 9ccdf...2ff
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 Er mange single som er eiesyke Anonymkode: aa246...48d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er mange single som er eiesyke Anonymkode: aa246...48d Hvordan da? Anonymkode: 9ccdf...2ff
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 Hedda-78 skrev (3 minutter siden): Hæ? Hva er spørsmålet som skal diskuteres? Og forresten: hva du har opplevd og hvordan du selv føler når du er i et forhold, betyr ikke at alle som er i forhold føler det likt. Å please.. Man kan ikke gå seg en tur uten å måtte informere om det først. Kjenner ikke et eneste menneske i et forhold som ikke trenger å gjøre det. Anonymkode: 9ccdf...2ff
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan da? Anonymkode: 9ccdf...2ff De vil bestemme over venner, familie, folk de dater mm. Anonymkode: aa246...48d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #14 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å please.. Man kan ikke gå seg en tur uten å måtte informere om det først. Kjenner ikke et eneste menneske i et forhold som ikke trenger å gjøre det. Anonymkode: 9ccdf...2ff Det er normalt om man bor med noen, ja. Ellers lurer jo kjæresten på om man er på do eller hvor man er. Det har ikke noe spesielt med forhold å gjøre. Kjæresten og jeg bor ikke sammen, så vi har ikke behov for beskjeder som samboere gir hverandre, med oss handler det mer om når/hvor vi skal møtes. Anonymkode: aa246...48d 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De vil bestemme over venner, familie, folk de dater mm. Anonymkode: aa246...48d Haha nei, de frivillige single vil være i fred. Og synes det er slitsomt å bli dratt inn i familiedrama, vil ikke date osv... Anonymkode: 9ccdf...2ff 1
Hedda-78 Skrevet 19. april 2022 #16 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å please.. Man kan ikke gå seg en tur uten å måtte informere om det først. Kjenner ikke et eneste menneske i et forhold som ikke trenger å gjøre det. Anonymkode: 9ccdf...2ff Å informere er vanlig høflighet. Ikke eiesyke. Når jeg er på overnattingsbesøk hos min venninne, informerer jeg henne også hvis jeg går ut en tur. Selv om vi altså ikke er kjærester. 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #17 Skrevet 19. april 2022 Hedda-78 skrev (2 minutter siden): Å informere er vanlig høflighet. Ikke eiesyke. Når jeg er på overnattingsbesøk hos min venninne, informerer jeg henne også hvis jeg går ut en tur. Selv om vi altså ikke er kjærester. Ja, et forhold er som å være i et fengsel. Man slipper sånt når man er for seg selv, og skjønner at man ikke kan eies av noen eller eie noen. Anonymkode: 9ccdf...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #18 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha nei, de frivillige single vil være i fred. Og synes det er slitsomt å bli dratt inn i familiedrama, vil ikke date osv... Anonymkode: 9ccdf...2ff Frivillig single har mange ulike agendaer. Omtrent som folk som frivillig er i forhold. Anonymkode: aa246...48d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #19 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å please.. Man kan ikke gå seg en tur uten å måtte informere om det først. Kjenner ikke et eneste menneske i et forhold som ikke trenger å gjøre det. Anonymkode: 9ccdf...2ff Vel, når min voksne sønn som bor hjemme drar ut, så bruker han å si fra til meg. Det har ingenting med eiersyke å gjøre, men med at det er greit for meg å vite hvor ca. han befinner seg i tilfelle noe skjer. Anonymkode: 152e8...fd0 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #20 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, et forhold er som å være i et fengsel. Man slipper sånt når man er for seg selv, og skjønner at man ikke kan eies av noen eller eie noen. Anonymkode: 9ccdf...2ff Det er vel ikke noen som tvinger deg til å være i et forhold eller ha nære vennskap? Jeg skjønner ikke poenget med tråden. Anonymkode: aa246...48d 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå