AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Kjæresten og jeg har avtalt datenight til onsdag kveld, men i dag på jobb (første dag på jobb etter påske), fikk jeg vite at noen kollegaer vil ha et rettemøte (er lærer) på ettermiddag/kveld i morgen....Da vil det bli litt hektisk å få dratt til kjæresten etterpå. Har derfor lyst til å bytte kveld istedet for å avlyse, ønsker å møtes i kveld istedet for torsdag -fordi torsdag føles så lenge til. Om du hadde en kjæreste som foreslo dette, ville du blitt irritert og heller ønsket torsdag, eller tirsdag? Jeg er generelt den mest needy i vårt forhold, så er redd han vil bli irritert og tenke jeg bare finner på dette. Anonymkode: 51da1...304
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 Heilt ok å bytte dag. Ting skjer, feks med jobb eller ungar som må prioriterast og veldig bra å vere proaktiv og komme med alternativ. Men kan jo vere han har andre planar så må vere forberedt på at datenight går i vasken. Anonymkode: 6dbfe...ea2 1
Fluff Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 Ikke farlig å spørre om det, jeg hadde ikke blitt irritert. Hvis det ikke passer for han så sier han jo det. 1
Virrevirrevapp Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Jobben kommer først, hør med ham om i dag eller torsdag er best som ny dag.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Selvfølgelig avlyser du datenight og jobber. Anonymkode: 728d5...c2d
Ananas. Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 Spør «vil du ta det i dag eller på torsdag isteden?», så lar du akkurat den delen være opp til ham. Mindre å gruble på for deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå