Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har avtalt datenight til onsdag kveld, men i dag på jobb (første dag på jobb etter påske), fikk jeg vite at noen kollegaer vil ha et rettemøte (er lærer) på ettermiddag/kveld i morgen....Da vil det bli litt hektisk å få dratt til kjæresten etterpå.

Har derfor lyst til å bytte kveld istedet for å avlyse, ønsker å møtes i kveld istedet for torsdag -fordi torsdag føles så lenge til.

Om du hadde en kjæreste som foreslo dette, ville du blitt irritert og heller ønsket torsdag, eller tirsdag? Jeg er generelt den mest needy i vårt forhold, så er redd han vil bli irritert og tenke jeg bare finner på dette.

Anonymkode: 51da1...304

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heilt ok å bytte dag. Ting skjer, feks med jobb eller ungar som må prioriterast og veldig bra å vere proaktiv og komme med alternativ.

Men kan jo vere han har andre planar så må vere forberedt på at datenight går i vasken.

Anonymkode: 6dbfe...ea2

• Liker 1
Skrevet

Ikke farlig å spørre om det, jeg hadde ikke blitt irritert. Hvis det ikke passer for han så sier han jo det.

• Liker 1
Skrevet

Jobben kommer først, hør med ham om i dag eller torsdag er best som ny dag.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig avlyser du datenight og jobber. 

Anonymkode: 728d5...c2d

Skrevet

Spør «vil du ta det i dag eller på torsdag isteden?», så lar du akkurat den delen være opp til ham. Mindre å gruble på for deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...