Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en uke venter jeg svar på om jeg får fortsette i jobben. Det er egentlig ingen annen tenkt for stillingen, men det må avgjøres likevel.

Jeg jobber i bhg. Er aldri syk. Nå har vært syk to ganger siste tre ukene 😳 To dager sist periode og en dag nå. Jeg har så vondt og er så redd det vil påvirke ansettelsen. Jeg kan likevel ikke gå på jobb syk. Skal sies at mange av barna også er syke.

Anonymkode: f6a1b...106

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis de er fornøyde med deg så har ikke ditt fravær noe å si. Alle kan bli syke og når ikke det er noe som er vanlig for deg så kan jeg ikke se at det skal påvirke deres valg. Det må være vondt å være så redd for jobben, håper virkelig du får den. Men hvis ikke, så får du tenke positivt at du finner deg en annen jobb eller fortsetter der som vikar. Så lenge viljen er der så ordner det seg er min erfaring. Masse lykke til og god bedring!

Anonymkode: 5f2d9...14f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en seriøs bedrift skal de ha forståelse for at du har blitt syk. Hadde du vært sykemeldt kunne jeg kanskje forstått at du var redd, men at du kun er borte fra jobb et par dagen pga. sykdom burde ikke ha noe å si. Krysser fingrene for deg🥰

Anonymkode: 0b583...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk.

Er pedagogisk leder og ville vært dumt for både barn og foreldre om jeg ikke fortsetter,  men så usikker mtp at det må avgjøres under et møte osv. 

Kjenner det ikke er bra for meg med denne uroen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du jobbet der? Hvis du har jobbet der i tre uker og vært syk i to omganger allerede er det ikke så positivt, men de er nok vant med mye sykdom i barnehagen uansett

Anonymkode: 43539...7e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvor lenge har du jobbet der? Hvis du har jobbet der i tre uker og vært syk i to omganger allerede er det ikke så positivt, men de er nok vant med mye sykdom i barnehagen uansett

Anonymkode: 43539...7e7

Jobbet der i ca tre måneder,ikke tre uker. Bare vært syk to ganger siste tre ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...