Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i villrede.  Jeg er midt i 40-årene. Har lite utdannelse, borsett fra to år med kunstneriske fag og et år med årsstudium i ledelse. Har tonnevis med praktisk erfaring fra service/resepsjon og førstelinjeservice. 

Har en jobb jeg virkelig ikke trives i, jobber på et sted der ingen bryr seg og ting bare går nedover (stort sykehus)

Jeg tenker at jeg bør få litt mer kjøtt på beina ang utdannelse. Men, orker ikke å gå på f.eks en bachelor i noe. Bør jeg ta mer ledelse/service basert utdanning? Helse? Advokatsekretær? 

Jeg kan legge til at jeg er rå på organisering og tilrettelegging, får alltid gode tilbakemeldinger på servicen jeg gir og har noe erfaring som gruppeleder på en liten avdeling.  

Tips til hva jeg bør finne på? 

Anonymkode: e9dda...387

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HMS Fagskole? 2 år kveldstid hos AOF.  Kommer jo an på hvor i landet du holder til.

https://aof-fagskolen.no/

Anonymkode: d7bbd...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ledelse innen noe kunstnerisk være noe? Jeg vet ikke noe om jobbmarkedet, eller hva som finnes der du er. Om du liker ledelse ville jeg bygd på det. Sjekk ut den type jobb du har lyst på og hva som kreves for å få en slik jobb. 

Du bør bygge på styrkene dine. Det finnes mange stillinger som prosjektleder. Og utdanning spesifikt for dette. Undersøk dette om det kan være av interesse. Sjekk også ut master i ledelse. 

Anonymkode: c51ae...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...