Gå til innhold

Hvor attraktiv er du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at 6/10 er karakteren for alminnelig/gjennomsnittlig (noe må man bruke som måleverdi, så da er karakterskala fra 1-10 ganske kurant, vennligst ikke start diskusjon om dette)

Alder: 40

Kjønn: Mann

Høyde: 183cm

Vekt: 85kg

Ansikt: 7.5/10

Kropp: 8/10 (trener styrke 4 ganger i uken og kardio 1 gang i uken, spiser sunt).

Økonomi: 8/10 (millionlønn og gjeldsfri utleieleilighet)

Jobb: 8/10

Utdanning: 6/10 (kun vgs og fagbrev)

Anonymkode: caac8...226

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La oss si at 6/10 er karakteren for alminnelig/gjennomsnittlig (noe må man bruke som måleverdi, så da er karakterskala fra 1-10 ganske kurant, vennligst ikke start diskusjon om dette)

Kropp: 8/10 (trener styrke 4 ganger i uken og kardio 1 gang i uken, spiser sunt).

Oi, der har du noe høye tanker om deg selv. Jeg vil si 4/10. Hvordan kan du ha 8/10 jobb med kun fagbrev og vgs? 

Anonymkode: 00ace...6fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan dømmer jeg en jobb med lite utdanning men som er viktig og som gir meg mye glede? Skal jeg dømme etter hva jeg tror samfunnet mener eller hva jeg selv mener?

Anonymkode: 293de...5b7

• Liker 5
Skrevet

Hva andre mener vet jeg ikke og jeg bryr meg ikke om det.

Men ut i fra en skala mellom 1 og 10 hvor 1 er det styggeste man har sett og 10 er det vakreste man har sett, så vil jeg si at jeg ligger på 5, synes ikke jeg er det styggeste som finnes men er langt i fra hva man kalle vakker, synes jeg ser helt alminnelig ut så jeg gir meg selv en 5er.

AnonymBruker
Skrevet

Vil si jeg er en 10er

Anonymkode: 5bd95...6e6

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Oi, der har du noe høye tanker om deg selv. Jeg vil si 4/10. Hvordan kan du ha 8/10 jobb med kun fagbrev og vgs? 

Jeg er 40 år, vgs/fagbrev var ansett som helt gjennomsnittlig på den tiden. Kravet om formell utdanning har først økt de siste 10-12 årene.

Etter fagprøven i 2002, så fikk jeg jobbtilbud på ca. 500k i grunnlønn, og da var ytterligere formell utdanning hverken ønskelig eller nødvendig for meg.

Det er fullt mulig ved selvstudie og kursing å skaffe seg kunnskap innen sitt fagfelt, hvis man har ekte lidenskap for faget.

Jeg er en av de fremste i landet innen mitt fagfelt, og har flere med bachelor -og mastergrad som kommer til meg for råd og veiledning. Du får ikke millionlønn ved å være kunnskapsløs.

Sannsynligvis så bruker jeg mer tid på selvstudie enn dere med formell utdanning, forskjellen er bare at jeg kan spesialisere meg innen det jeg brenner for, uten å sløse tid og penger på (for meg) nytteløse studier.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvordan dømmer jeg en jobb med lite utdanning men som er viktig og som gir meg mye glede? Skal jeg dømme etter hva jeg tror samfunnet mener eller hva jeg selv mener?

Anonymkode: 293de...5b7

I denne sammenhengen tenkte jeg på hvor attraktiv man fremstår som for det motsatte kjønn (altså samfunnet).

I der virkelige livet så er det som gir deg glede som betyr mest. 🙂

Gjest AprilRyan
Skrevet

Det der blir jo kun basert på overfladiske kriterier og kan egentlig attraktivitet kun baseres på jobb og utseende? Jeg mener jo nei. Og hvordan vurderer man seg selv på en rettferdig måte? 

Hvis man har dårlig selvtilitt og dårlig selvbilde så vil man automatisk rangere seg lavt og hvis man har høy selvtillit så vil man rangere seg høyt og kanskje høyere enn det som er reelt. 

I tillegg så er det ikke sånn at det for alle er viktig å være attraktiv for flest mulig. 

Utfra det du har listet opp så sier det meg lite om hvem du er og hva slags personlighet du har eller utenom at du er opptatt av det overfladiske. 

Jeg ville jo satt meg selv på en 3/10 generelt, men det blir kanskje litt unyansert fordi jeg har lave tanker om meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (1 minutt siden):

Det der blir jo kun basert på overfladiske kriterier og kan egentlig attraktivitet kun baseres på jobb og utseende? Jeg mener jo nei. Og hvordan vurderer man seg selv på en rettferdig måte? 

Hvis man har dårlig selvtilitt og dårlig selvbilde så vil man automatisk rangere seg lavt og hvis man har høy selvtillit så vil man rangere seg høyt og kanskje høyere enn det som er reelt. 

I tillegg så er det ikke sånn at det for alle er viktig å være attraktiv for flest mulig. 

Utfra det du har listet opp så sier det meg lite om hvem du er og hva slags personlighet du har eller utenom at du er opptatt av det overfladiske. 

Jeg ville jo satt meg selv på en 3/10 generelt, men det blir kanskje litt unyansert fordi jeg har lave tanker om meg selv. 

Ok, unnskyld. Det var lite gjennomtenkt innlegg av meg. Skjønner nå at jeg burde hatt med flere kriterier som empati osv.

Håper mod kan slette tråden. Var ikke meningen å være vond mot noen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Alder: 31

Kjønn: Kvinne

Høyde: 157cm

Vekt: 55kg

Ansikt: 2/10

Kropp: 5/10 

Økonomi: 6/10 Årslønn 600 000,- Eier leilighet. 

Jobb: 5/10 ikke relevant for utdannelsen

Utdanning: 8/10 Master i organisk kjemi (tatt i England ved god skole)

Empati: 9/10

Humor/sosiale antenner: 9/10

La på to til jeg, TS ;) Jeg er ingen skjønnhet, men har mye annet bra ved meg så totalpakken vil jeg si ligger på rundt 5-6 ut av 10. 

Anonymkode: 8130f...f4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder: 33, kjønn: kvinne, høyde: 1.75, vekt: over 90 kg, ansikt: vet ikke men tipper 3/10, kropp: for stor, økonomi/jobb: ufør, utdanning: ingen fordi jeg gikk i spesialklasse på vgs og fikk ikke fagbrev. 

Ikke attraktiv på noen måte med andre ord. 

Anonymkode: 78148...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke ramse opp en lang liste. Er en 10er uansett. Pga den store kuken min. Når damene ser den glemmer de sosial status og andre ting. 

Anonymkode: f4251...8fa

• Hjerte 1
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok, unnskyld. Det var lite gjennomtenkt innlegg av meg. Skjønner nå at jeg burde hatt med flere kriterier som empati osv.

Håper mod kan slette tråden. Var ikke meningen å være vond mot noen.

TS

Nei, nei. Du var ikke vond mot meg i hvert fall. Jeg bare stilte spørsmål ved det og også at det kan være ting som spiller inn når folk gir seg selv karakter.

AnonymBruker
Skrevet

Alder: 28

Høyde: 169cm

Vekt: 57 kg

Ansikt: 7/10

Kropp: 9/10 

Økonomi: 6/10 Eier hus, og har god økonomi. 

Jobb: 4/10 Kun aksjer jeg tjener på pr nå, da jeg vil prioritere mye hjemme for tiden. Men vil si jeg tjener mer enn gjennomsnittet, men ingen utbytte til samfunnet derav lav skår.

Utdanning: 6/10 Har to bachelor i forskjellige yrker. Ingen etterutdanning da..

Empati: 9/10

Humor/sosiale antenner: 7/10 Elsker å være sosial, men elsker også tid hjemme og alene. Er nok kun sosial med andre 4-5 dager i uken. 

Anonymkode: e7a45...02f

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alder: 32

Høyde: 170

Vekt: 55 kg

Ansikt: 8/10

Kropp: 9/10

Økonomi: 5/10. Har høyt boliglån som trekker ned, men lever helt ok på èn lønning

Jobb: 5/10. Jobber helg og kveld som trekker ned

Utdnning: 6/10, gjennomsnittlig/bachelor 

Anonymkode: 85603...70a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alder: 23

Høyde:171cm

Vekt: 58 kg

Ansikt: 4/10

Kropp: 4/10, kanskje. Trener 1-4 ganger i uken, varierer veldig hvor motivert jeg er. Veldig flat, og rektangel formet.. Men har fått litt rumpe🙈

Økonomi: 2/10🤷‍♀️ Fattig student, men sparer alt jeg kan.

Jobb: 0/10, har ikke jobb nå.

Utdanning: 2/10 (jobber med saken), vgs, og påbegynt studie.

:unsure:

Anonymkode: db136...ae7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du virker ganske enkel og overfladisk. Er jo mye bedre med en jobb som håndverker feks enn en mindre intelligent papirflytter i kommunen som tjener ganske lite. 

Anonymkode: 1b019...6b7

Skrevet

Vil ikke vurdere meg selv på dette da jeg bare blir deppa. Og blir litt kvalm av tråden generelt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lite attraktiv, kanskje 2/10?

K31.

Utdanning og jobb: 5/10 Har høy utdanning, ok jobb med litt dårlig lønn. Eier ingenting, har lite sparepenger.

Kropp 1/10, ansikt 3/10. Er tjukk og har mange kroppslige lyter som menn misliker. Glad i sex men kommer ikke av bare penetrering og det er jo dritkjedelig, har jeg skjønt.

Ok- fysisk helse, skral psykisk helse. 3/10

Har mange interesser, da. Og er snill og klok. 5/10

Har et barn, det trekker vel også ned.

Anonymkode: e2e19...813

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje 4/10, litt usikker. 

K37.

173 og veier 60 kg.

Trener styrke fast. 
Har bachelorgrad, fast jobb, eier leilighet og har bil.

Tjener ca. 590 000 brutto.

Ansikt 6/10.

Har to barn i skolealder 50%. 
Empati 9/10.

Interessene mine er trening, friluftsliv og venninner, så jeg burde vel skaffe meg et liv og mange flere interesser 🙈 Tror det er på denne fronten jeg er minst attraktiv. 

Anonymkode: 7acc1...394

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...