Gå til innhold

Ny sexpartner - bare han som får orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med en jeg dater nå, to ganger. Det er god sex, men jeg har foreløpig ikke kommet noen av de to gangene. I mitt forrige forhold så kom jeg enten mens vi hadde sex, eller så ordnet jeg det etterpå mens han tok meg på puppene, klinte med meg eller noe sånt. Men han her kommer ganske fort, så jeg har ikke rukket å bli ferdig selv, og etterpå så har det bare virka litt rart å "ta meg av det selv" - han er jo ferdig 😄 Hva i alle dager gjør jeg? Jeg har jo nå hatt sex to ganger uten å komme, og selv om det er godt, så mangler det jo noe. Og jeg vil ikke at vi skal fortsette med dette, jeg vil jo også ha mitt. Synes jo og det er rart at han ikke tenker på det? Han er en voksen mann som har hatt en del sexpartnere før, så vidt jeg har skjønt. 

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Om jeg sier "du, jeg vil også komme" så føler han seg kanskje dum og ikke god nok? Noen tips? 

Anonymkode: 3d469...46d

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok veldig vanlig desverre, mange jenter kommer ikke, nettopp fordi det tar tid. Men hva med å prøve å komme under forplay? Det funker alltid her, og da er det lettere å komme vaginalt også.

Anonymkode: 52ac4...641

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er nok veldig vanlig desverre, mange jenter kommer ikke, nettopp fordi det tar tid. Men hva med å prøve å komme under forplay? Det funker alltid her, og da er det lettere å komme vaginalt også.

Anonymkode: 52ac4...641

Jeg trenger ikke så mye tid hvis jeg bare får prøvd, kommer egentlig veldig lett. Foreløpig har forspillet vært veldig kjapt ettersom vi er såpass tente, så alt har gått så fort. Men takk for tips, skal tenke på det til senere når vi forhåpentligvis bruker litt lenger tid på det 😄 Jeg har i hvert fall ikke tenkt å ha et liv der jeg skal gå rundt frustrert og ordne meg selv i dusjen liksom 😅

• Liker 2
Gjest Anonymus51
Skrevet

Du må bare roe han litt ned, det er lov. Si at du trenger litt mer tid. 
Mann, 51

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du faktisk si fra om med en gang, før han venner seg til at dette er det sexlivet dere skal ha. 

Og om han ikke føler seg god nok, vel han ER jo ikke det, er han vel? Ta det opp på en pen måte, og se hvordan han reagerer. En ordentlig mann vil prøve å gjøre det bedre for dere begge, en annen type mann vil bli sur og gretten. Men da vet du jo hvor du har han, og evt. om dette er liv laga for deg framover.

Anonymkode: e371a...83f

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Snakk sammen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette må du faktisk si fra om med en gang, før han venner seg til at dette er det sexlivet dere skal ha. 

Og om han ikke føler seg god nok, vel han ER jo ikke det, er han vel? Ta det opp på en pen måte, og se hvordan han reagerer. En ordentlig mann vil prøve å gjøre det bedre for dere begge, en annen type mann vil bli sur og gretten. Men da vet du jo hvor du har han, og evt. om dette er liv laga for deg framover.

Haha ja, jeg er jo enig. Dette kan ikke fortsette, og det er vel like greit å ta tak i det med en gang. Blir han sur så vil jeg jo ikke gå videre med ham uansett 😄 Men det er rart altså, skjønner ikke hvor fjern det går an å være 😄

Noen som har en god måte å formulere seg på? Altså så pent og skånsomt som mulig? 😄

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt sex med en jeg dater nå, to ganger. Det er god sex, men jeg har foreløpig ikke kommet noen av de to gangene. I mitt forrige forhold så kom jeg enten mens vi hadde sex, eller så ordnet jeg det etterpå mens han tok meg på puppene, klinte med meg eller noe sånt. Men han her kommer ganske fort, så jeg har ikke rukket å bli ferdig selv, og etterpå så har det bare virka litt rart å "ta meg av det selv" - han er jo ferdig 😄 Hva i alle dager gjør jeg? Jeg har jo nå hatt sex to ganger uten å komme, og selv om det er godt, så mangler det jo noe. Og jeg vil ikke at vi skal fortsette med dette, jeg vil jo også ha mitt. Synes jo og det er rart at han ikke tenker på det? Han er en voksen mann som har hatt en del sexpartnere før, så vidt jeg har skjønt. 

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Om jeg sier "du, jeg vil også komme" så føler han seg kanskje dum og ikke god nok? Noen tips? 

Snakk sammen. Problem løst.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
intexus40 skrev (Akkurat nå):

Snakk sammen. Problem løst.

Ja, jeg tror jeg må det. Men synes det er vanskelig å si det på en pen måte og ikke bare plumpe ut med noe som kan gjøre ham lei seg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg tror jeg må det. Men synes det er vanskelig å si det på en pen måte og ikke bare plumpe ut med noe som kan gjøre ham lei seg. 

Du må lære deg å ta ansvar for deg selv og hva du vil. Gjør du ikke det vil han aldri lære deg å kjenne. Han vet ikke hvordan du tenner, hva du tenner på og hvordan du liker å bli tatt, tatt på og hvordan du vil ha det. Du må snakke med han..  Og han må gjøre det samme. Fungerer ikke dette at dere klarer å snakke om sex, ønsker og hva dere vil vil dere bare bli frustrerte og ikke få dette til å fungere,

AnonymBruker
Skrevet

Forsøk å bare be han ta det litt rolig slik at han ikke blir ferdig så fort, da du trenger lengre tid. Om han ikke da skjønner at du mener 'trenger lengre tid på å komme' hadde jeg ikke orket å si noe mer og heller latt det være med den gangen.

Anonymkode: 905cf...e1c

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Slapper du av under sexen eller tenker du og stresser over at du må komme? Det er viktig at du slapper av, ikke stresser og bare nyter sexen. 

I tillegg er det viktig at han ikke bare tenker på seg selv men deg han har sex med også. Man bør være opptatt av at begge nyter og får en god stund under sex.
Kommunikasjon er viktig. Trenger du tid så må du si det. Så snakk sammen og finn ut av dette i lag er mitt tips. Han kan jo ikke vite hva du liker og trenger uten at du sier det. 

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo ikke noe du behøver å legge fram som et problem. Bare fortell ham hva du liker og hva du trenger for å komme :) Å snakke sammen for å bli stadig bedre er helt naturlig, også om man er fornøyd i utgangspunktet ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
intexus40 skrev (17 minutter siden):

Du må lære deg å ta ansvar for deg selv og hva du vil. Gjør du ikke det vil han aldri lære deg å kjenne. Han vet ikke hvordan du tenner, hva du tenner på og hvordan du liker å bli tatt, tatt på og hvordan du vil ha det. Du må snakke med han..  Og han må gjøre det samme. Fungerer ikke dette at dere klarer å snakke om sex, ønsker og hva dere vil vil dere bare bli frustrerte og ikke få dette til å fungere,

Warrior skrev (7 minutter siden):

Slapper du av under sexen eller tenker du og stresser over at du må komme? Det er viktig at du slapper av, ikke stresser og bare nyter sexen. 

I tillegg er det viktig at han ikke bare tenker på seg selv men deg han har sex med også. Man bør være opptatt av at begge nyter og får en god stund under sex.
Kommunikasjon er viktig. Trenger du tid så må du si det. Så snakk sammen og finn ut av dette i lag er mitt tips. Han kan jo ikke vite hva du liker og trenger uten at du sier det. 

Jada, jeg må jo si noe. Har alltid tatt ansvar for meg selv og mine behov før, men jeg har aldri vært i situasjonen hvor min orgasme ikke var tema i det hele tatt 😄 Så var bare så uvant. Til og med en mann jeg var sammen med som var jomfru til han var 27 skjønte at jeg og ville komme liksom 😄

Det er bare måten å si det på jeg sliter litt med, jeg er vanligvis en veldig direkte person og ikke så flink til å pakke inn ting så det blir så skånsomt. Og her må man kanskje trå litt forsiktig for ikke å tråkke på noe ego 😄 Han gjør jo ting som å slikke, fingre osv. Men når han har kommet så er det over. Haha, herregud, trodde ikke dette kom til å bli et problem med en mann på nesten 50 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke noe du behøver å legge fram som et problem. Bare fortell ham hva du liker og hva du trenger for å komme :) Å snakke sammen for å bli stadig bedre er helt naturlig, også om man er fornøyd i utgangspunktet ;) 

Takk, det var et godt poeng og en god måte å si det på :)

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jada, jeg må jo si noe. Har alltid tatt ansvar for meg selv og mine behov før, men jeg har aldri vært i situasjonen hvor min orgasme ikke var tema i det hele tatt 😄 Så var bare så uvant. Til og med en mann jeg var sammen med som var jomfru til han var 27 skjønte at jeg og ville komme liksom 😄

Det er bare måten å si det på jeg sliter litt med, jeg er vanligvis en veldig direkte person og ikke så flink til å pakke inn ting så det blir så skånsomt. Og her må man kanskje trå litt forsiktig for ikke å tråkke på noe ego 😄 Han gjør jo ting som å slikke, fingre osv. Men når han har kommet så er det over. Haha, herregud, trodde ikke dette kom til å bli et problem med en mann på nesten 50 😅

Det finnes nok alltid noen som tenker på seg selv og ikke sexpartneren sin og er ferdig når de selv er fornøyd. Uansett om det er derfor eller andre grunner så er det viktig å si i i fra. 

Bare vær ærlig og si det som det er tenker jeg :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tror ikke dette har så mye med alder å gjøre egentlig. Noen menn virker bare å ha bodd på månen når det kommer til seksuell forståelse, og dessverre har tydeligvis ingen kvinner våget å forklare dem at kvinner også trenger seksuell tilfredsstillelse, utover "gleden ved at han kommer ". 

Ikke vær feig du også. Ta det opp med ham. Ikke la dette fortsette. Blir verre å ta det opp for hver gang dere har sex uten at han skjønner at dette er helt feil. At du selvfølgelig også trenger orgasme. 

Anonymkode: 302cf...48d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

At kvinner har problemer med å komme er velkjent, og ikke noe som kan attribueres mannen direkte. Dårlig forsøk på å gjøre nok en ting til mannens feil.

Anonymkode: d026a...da6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror ikke dette har så mye med alder å gjøre egentlig. Noen menn virker bare å ha bodd på månen når det kommer til seksuell forståelse, og dessverre har tydeligvis ingen kvinner våget å forklare dem at kvinner også trenger seksuell tilfredsstillelse, utover "gleden ved at han kommer ". 

Ikke vær feig du også. Ta det opp med ham. Ikke la dette fortsette. Blir verre å ta det opp for hver gang dere har sex uten at han skjønner at dette er helt feil. At du selvfølgelig også trenger orgasme. 

Anonymkode: 302cf...48d

Haha ja, jeg tror du har rett. Og han har faktisk aldri vært i noen langvarige forhold, så mulig de damene han har vært med aldri har blitt "komfortable" nok til å ta det opp heller. Gudene vet om det er liv laga uansett, men jeg kan jo i hvert fall få god sex ut av dette om det ikke blir noe langvarig 😄

Nei det kan ikke fortsette , så jeg må jo si noe. Får gjøre det neste gang, må bare formulere en bra setning i hodet først 😄

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At kvinner har problemer med å komme er velkjent, og ikke noe som kan attribueres mannen direkte. Dårlig forsøk på å gjøre nok en ting til mannens feil.

Anonymkode: d026a...da6

Men jeg har ikke problemer med å komme, jeg har fått orgasme ved bare å blitt runka på, så det er i utgangspunktet ikke meg det er noe galt med her ass 😄

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enhver sexpartner med hue i behold VET at du vil komme og spør om han skal gjøre noe eller tar initiativ med berøring. Ny sexpartner, sier du? Hvis relasjonen ikke er så viktig, hadde jeg valgt meg ny sexpartner en gang til og latt denne fare.

Anonymkode: f8709...5c3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...