Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som påvirker meg når det kommer til kjærestens barn. 
For eks om barnet kan ha overnatting på hverdagen når jeg skal tidlig opp. De er i tenårene og er oppe halve natten når de har fri. 

Er det greit å si ifra om at man ønsker å bli spurt om sånne ting er greit? 

Anonymkode: 5d376...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Felles hjem felles avgjørelse?

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig bør du få være med på sånne avgjørelser. Men så tenker jeg det kommer litt an på hvor ofte du skal tidlig opp når han har fri. Litt kjipt om han f.eks. aldri får ha overnattingsbesøk fordi du jobber alle helger og ferier.

Anonymkode: d2763...971

AnonymBruker
Skrevet

Dere bør jo være sammen om avgjørelser som påvirker begge, men jeg synes du velger en merkelig løsning på problemet. Hvis de bråker slik at du ikke får sove er det vel bedre å snakke med dem og si at det er greit at de har overnatting og er oppe sent, men de må ta hensyn til at du trenger å sove før jobb. Hvis de er våkne, men ikke forstyrrer deg, klarer jeg derimot ikke å forstå hva som er problemet. Hvis du ofte jobber tidlig når resten av huset har fri er det også urettferdig om barna aldri kan ha overnatting. Du må leve med at dere har barn som skal få ha et normalt liv, med overnattingsbesøk, selv om det ikke passer deg 100%. 

Anonymkode: c1bf4...3eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deler dere hus/lån/økonomi eller er du på overnatting? 

Anonymkode: 8d011...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...