siebaeo Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Leste i en tråd her litt tidligere at det var et gammelt modell-triks å bruke hemoroidekrem mot hovne øyne. har hørt dette før også, men jeg synes det er litt skummelt å prøve. Er det noen som har prøvd dette? Og hvilken krem brukte dere da?
tuji Skrevet 4. november 2005 #3 Skrevet 4. november 2005 Ikke gjør det! Det er ikke bra for øynene. Kremen er beregnet for å trekke sammen blodårer i rumpa, ikke for å kline rundt øynene.
siebaeo Skrevet 4. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2005 (endret) Ikke gjør det! Det er ikke bra for øynene. Kremen er beregnet for å trekke sammen blodårer i rumpa, ikke for å kline rundt øynene. ← Jeg kommer selfølgelig ikke til å prøve det uten å vite at det ikke er farlig... Leste bare at det var et triks og tenkte at om det er omtrent det samme som de dyre kremene fra feks Kanebo så gjorde det ingenting å spare litt penger. Endret 4. november 2005 av siebaeo
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Tviler på at innholdet i Kanebos øyekrem og en rompekrem er det samme. Nå fikk jeg meg en god latter på morgenen! -takk!
siebaeo Skrevet 4. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2005 (endret) [quote=Gjest,04.11.2005 (09:47) Tviler på at innholdet i Kanebos øyekrem og en rompekrem er det samme. Nå fikk jeg meg en god latter på morgenen! -takk! ← [/quote Jo, bare hyggelig du.. Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar Nå følte jeg meg litt dum, men har hørt dette flere ganger før så jeg måtte bare spørre... (ikke at det var samme innhold i Kanebos krem og h-kremen sef) Endret 4. november 2005 av siebaeo
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ← Ironi? Men du fikk jo ikke dumme svar her. Det var jo en som sa at dette måtte du ikke bruke rundt øynene!
tuji Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 For å si det på en annen måte: Det kan nok virke mot hovne øyne, ja, men gir deg andre bivirkninger som kan være like skjemmende - og farlige. Huden rundt øynene og i rumpa er av litt forskjellig karakter, for å si det pent.
siebaeo Skrevet 4. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2005 Ironi? Men du fikk jo ikke dumme svar her. Det var jo en som sa at dette måtte du ikke bruke rundt øynene! ← Jeg brukte vel flagget litt feil her. Var mer ment som at spørsmålet for noen kunne virke litt teit. (mer som: bær med meg litt her.., hvitt flag=peace ) Ikke noe angrep på noen hvis det var det du trodde. Og jeg siterte jo ikke svaret om å ikke bruke det rundt øynene..
siebaeo Skrevet 4. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2005 ...og så vil jeg gjerne gjenta spørsmålet: Er det noen som har prøvd dette?
My Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 Ja, jeg har hørt at bl.a Sandra Bullock bruker hemoridekrem under øynene. Tror det blir brukt mest mot blå ringer under øynene siden kremen trekker sammen blodårer. Vet ikke helt om jeg hadde turt å bruke hemoridekrem i ansiktet, tror den er litt sterk..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #12 Skrevet 4. november 2005 Tror ikke hemorridekrem er så sterk egentlig. Har man en hemorride vil man vel behandle den ganske så forsiktig. Tynn hud i rompa.
siebaeo Skrevet 4. november 2005 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2005 Tror ikke hemorridekrem er så sterk egentlig. Har man en hemorride vil man vel behandle den ganske så forsiktig. Tynn hud i rompa. ← Samme tenkte jeg!
tuji Skrevet 4. november 2005 #14 Skrevet 4. november 2005 Joda, den er det. Har spurt både lege og hudpleier.
NullHull Skrevet 4. november 2005 #15 Skrevet 4. november 2005 Bare ikke øynene til slutt trekker seg sammen og ligner to rompehull, så Men da har man kanskje overdrevet bruken litt...? Nuvel, er hermoridekrem bare å gå og kjøpe på apoteket? Ikke no' reseptbelagt liksom?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #16 Skrevet 4. november 2005 Bare ikke øynene til slutt trekker seg sammen og ligner to rompehull, så Men da har man kanskje overdrevet bruken litt...? Nuvel, er hermoridekrem bare å gå og kjøpe på apoteket? Ikke no' reseptbelagt liksom? ←
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #17 Skrevet 4. november 2005 Joda, den er det. Har spurt både lege og hudpleier. ← Hva har du spurt om? Om huden rundt øynene og rumpa er nokså lik?
tuji Skrevet 4. november 2005 #18 Skrevet 4. november 2005 Det er bare å kjøpe. Mener den heter AlcosAnal. Bare navnet gjør at jeg ikke fristes til å ta den i ansiktet.
tuji Skrevet 4. november 2005 #19 Skrevet 4. november 2005 Hva har du spurt om? Om huden rundt øynene og rumpa er nokså lik? ← Hehe, nei, ikke akkurat.
iss Skrevet 4. november 2005 #20 Skrevet 4. november 2005 :grine2: Jeg har også hørt at Sandra Bullock bruker det!!! Ingen her inne som har prøvd det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå