AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1 Skrevet 19. april 2022 Er det feil vis en gutt som har dame å ha armkroken rundt en annen venninne? jeg og typen var på fest i helg og vi har 2 felles venninner. Og typen og hun var litt fulle så tog typen min armkroken rundt henne da de snakket og kjekker på tlf. jeg synes dette var litt ukomfortabelt for i min meining han kan fint snakke og le med andre venninner uten at han må holde rundt dem eller ha psykisk kontakt med dem da blir det mer flørting i mine øyer. Så fort jeg lå armkroken min i rundt en kompis så tok han armen med en gang vekk fra henne. jeg har snakket med han og da mente han at han ikke skal drikke for mye.. men foresatt litt usikker før jeg ser at han mener det og ikke gjør sånt.. Anonymkode: 55eda...4d4 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #2 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det feil vis en gutt som har dame å ha armkroken rundt en annen venninne? jeg og typen var på fest i helg og vi har 2 felles venninner. Og typen og hun var litt fulle så tog typen min armkroken rundt henne da de snakket og kjekker på tlf. jeg synes dette var litt ukomfortabelt for i min meining han kan fint snakke og le med andre venninner uten at han må holde rundt dem eller ha psykisk kontakt med dem da blir det mer flørting i mine øyer. Så fort jeg lå armkroken min i rundt en kompis så tok han armen med en gang vekk fra henne. jeg har snakket med han og da mente han at han ikke skal drikke for mye.. men foresatt litt usikker før jeg ser at han mener det og ikke gjør sånt.. Anonymkode: 55eda...4d4 Da de snakket og hun var på tlf og spurte og spurte om adresse. Anonymkode: 55eda...4d4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 O.G. skrev (22 minutter siden): Har de kjent hverandre lenge? De har kjent han via meg. Så vil si 8 måneder Anonymkode: 55eda...4d4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Dere skal neppe være sammen for resten av livet uansett. Anonymkode: 16909...05d 5
Gjest O.G. Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De har kjent han via meg. Så vil si 8 måneder Anonymkode: 55eda...4d4 Ok. Vel, han la armen rundt henne mens du var der, jeg tror du trygt kan slå fast at det ikke foregår noe mellom dem.
FruR Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Jeg forstår at du ikke synes det er ok. Jeg hadde reagert sjøl 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 Jeg hadde ikke likt det om kjæresten min hadde gjort det. Det er jo et 'gode' forbeholdt en kjæreste. Jeg syns også det er respektløst å gjøre det slik at alle ser der når folk sikkert vet at dere er sammen. Tydeligvis er det ikke greit for kjæresten din at du gjør det heller siden han fjernet armen sin fra venninnen din når han så du holdt rundt en gutt. Er det ikke greit for han, burde han skjønne at det heller ikke er greit for deg når du tok det opp med han. Anonymkode: 6e4f6...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 Det er ikke greit, nei. Anonymkode: 43a6b...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 Jeg syns ikke det er ok. Betyr ikke at det foregår noe mellom dem, det er bare respektløst hvis du ikke liker det Anonymkode: 3e161...2a0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 Tok du ståpikktesten? Hadde typen din ståpikk mens han holdt rundt venninna di ville jeg vært bekymret. Anonymkode: 8d296...d85 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Er det feil vis en gutt som har dame å ha armkroken rundt en annen venninne? jeg og typen var på fest i helg og vi har 2 felles venninner. Og typen og hun var litt fulle så tog typen min armkroken rundt henne da de snakket og kjekker på tlf. jeg synes dette var litt ukomfortabelt for i min meining han kan fint snakke og le med andre venninner uten at han må holde rundt dem eller ha psykisk kontakt med dem da blir det mer flørting i mine øyer. Så fort jeg lå armkroken min i rundt en kompis så tok han armen med en gang vekk fra henne. jeg har snakket med han og da mente han at han ikke skal drikke for mye.. men foresatt litt usikker før jeg ser at han mener det og ikke gjør sånt.. Anonymkode: 55eda...4d4 Psykisk kontakt? Eller mener du fysisk? Anonymkode: 9e8df...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 Det kommer ann på. Ser du skriver at de kjenner hverandre via deg og ikke har kjent hverandre lenge. Ikke ok i den situasjonen syns jeg. Min samboer har noen nære kvinnelige venner som han har hatt siden barndommen. Den ene er hans søskenbarn og den andre er en tidligere nabo fra barndomshjemmene som han har vokst opp med. De har veldig nær kontakt og han kunne nok funnet på å legge armen rundt dem. Hadde ikke reagert om det sku skjedd. Anonymkode: 24baf...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #14 Skrevet 19. april 2022 Helt i grenseland! En venninne satte seg på fanget til typen min i fylla, og senere skrøt hun til de andre venninnene sine at hun kjente at han ble hard! Da ble jeg skikkelig forbanna! Anonymkode: 2c5ba...512 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Helt i grenseland! En venninne satte seg på fanget til typen min i fylla, og senere skrøt hun til de andre venninnene sine at hun kjente at han ble hard! Da ble jeg skikkelig forbanna! Anonymkode: 2c5ba...512 Det er hvertfall ikke noe å skryte av, nesten enhver mann med penis vil få ufrivillig ereksjon hvis en rumpe gnikker seg på fanget hans. Så den bekreftelsen hun trodde hun fikk er ikke reell 😂 Håper du ikke kjefta typen full for noe han ikke kan noe for.. Anonymkode: b10e7...dc2 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #16 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er hvertfall ikke noe å skryte av, nesten enhver mann med penis vil få ufrivillig ereksjon hvis en rumpe gnikker seg på fanget hans. Så den bekreftelsen hun trodde hun fikk er ikke reell 😂 Håper du ikke kjefta typen full for noe han ikke kan noe for.. Anonymkode: b10e7...dc2 Du har nok rett i at menn fort får ereksjon i en slik setting. Kjeftet ikke på han i det hele tatt. Var hun jeg ble sur på... Anonymkode: 2c5ba...512 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #17 Skrevet 19. april 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Du har nok rett i at menn fort får ereksjon i en slik setting. Kjeftet ikke på han i det hele tatt. Var hun jeg ble sur på... Anonymkode: 2c5ba...512 Bra 👍 Anonymkode: b10e7...dc2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #18 Skrevet 19. april 2022 Jeg hadde syntes det var veldig rart. Mannen min kan gjøre slikt med sin familie, mor, søster og nieser.. Men ikke med venninner. Jeg har gode mannlige venner, men vi er lite fysiske med hverandre. Også pga respekt for min mann. Ser sjeldent venninner sitte i armkroken til hverandre, så hvorfor gjøre det med det andre kjønn Anonymkode: dff5a...dc5 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #19 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde syntes det var veldig rart. Mannen min kan gjøre slikt med sin familie, mor, søster og nieser.. Men ikke med venninner. Jeg har gode mannlige venner, men vi er lite fysiske med hverandre. Også pga respekt for min mann. Ser sjeldent venninner sitte i armkroken til hverandre, så hvorfor gjøre det med det andre kjønn Anonymkode: dff5a...dc5 Enig! Man tar ansvar når man er voksen og tær seg deretter! Armkroken er til familie og kone ikke til venninner! Blir for nærmt.. Anonymkode: e12c7...2b5 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #20 Skrevet 19. april 2022 Så mange usikre nazi kjerringer her. Det er ikke noe galt i at en venninne sitter litt i armkroken til en mann på en fest. Anonymkode: 6c859...831 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå