Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper damer som er 30 år pluss klær? Jeg syns floyd har mye fint, ellers finner jeg lite.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Match har mye fint, likedan butikker som selger Samsøe. Kleins og Høyer. 

Vakre vene er en nettbutikk jeg liker veldig godt, har mye fint, og rask levering. Tror den butikken ligger i Tromsø, men har også nettbutikk. 

Kommer litt an på hvor du bor. Personlig så dropper jeg kjedebutikker som B-young, Cubus, Hennes osv og handler heller hos en lokal nisje-klesbutikk som ikke er endel av ei stor kjede. Der finner jeg mye fint, dog litt dyrere enn feks floyd, men god kvalitet på klærne. Og jeg passer på når det er salg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og handler aldri hos billigkjedene lenger. Her i Oslo er det en del uavhengige klesbutikker som har en del å tilby om man går noe opp i pris, men jeg handler fortsatt mest på nett egentlig, fra store og små butikker i inn- og utland. Store nettbutikker som Zalando og Boozt har jo også en del å tilby, og jeg pleier å se gjennom utvalget i visse materialer og fra visse klesmerker for å bedre sjansene mine for å finne noe interessant.

Det er en del år siden jeg sluttet fullstendig å se på trender (uten at jeg noen gang har vært veldig interessert). For meg er det viktigste nå å kle meg i kvalitetsklær med godt snitt.

Anonymkode: 5e6bc...e60

AnonymBruker
Skrevet

Synes Floyd bare er syntetiske stoffer og dårlige farger. Handler på Lindex, Filippa k, cos, osv.

Anonymkode: 93e32...78b

AnonymBruker
Skrevet

Høyer, Ferner Jacobsen, Zara, HM, Levis, Carlings, Bikbok av fysiske butikker. Zalando, Boozt, Nelly, Miinto av nettbutikker. Er 36

Anonymkode: 57cc3...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...