AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Del Skrevet 18. april 2022 Har vært gravid tidligere, men da uten å blø noe unntatt bittelitt rundt uke 8. Men nå, om jeg er gravid, vil jeg ha blødd både litt før IKM, ved IKM og litt etter. Spotting og veldig lett blødning. Er det mulig at kroppen oppfører seg så annerledes fra svangerskap til svangerskap, eller er det slik at om man aldri har spottet ved IKM i tidligere svangerskap, betyr spotting og blødning nå at det går galt/spontanabort skjer? Anonymkode: e0be5...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. april 2022 #2 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært gravid tidligere, men da uten å blø noe unntatt bittelitt rundt uke 8. Men nå, om jeg er gravid, vil jeg ha blødd både litt før IKM, ved IKM og litt etter. Spotting og veldig lett blødning. Er det mulig at kroppen oppfører seg så annerledes fra svangerskap til svangerskap, eller er det slik at om man aldri har spottet ved IKM i tidligere svangerskap, betyr spotting og blødning nå at det går galt/spontanabort skjer? Anonymkode: e0be5...0db Ja det er mulig. Jeg blødde ingenting med første. Med andre hadde jeg mensen til vanlig tid og hadde derfor ingen graviditet i tankene. I ettertid så jeg at denne mensen var kortere, den varte bare 2 dager men der og da tenkte jeg ikke så mye over det. Men var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå