Gå til innhold

Ulovlig sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om andre menn har opplevd lignende. Jeg vokste opp i utlandet (rundt 1990) og da jeg var rundt 15 år gammel hadde jeg kjæreste på samme alder. Jeg var mye sammen henne og familien hennes. Moren var enke og hun hadde to eldre søstre og en bror. Kjæresten min gjorde seg ganske kostbar når det gjaldt sex, så det var ikke det vi drev med. Derimot var moren hennes ikke så tilbakeholden. Kort fortalt, ble hun for meg og mitt fremtidige sexliv veldig avgjørende. Jeg tror, at hadde det ikke vært for henne, ville jeg ikke ha hatt så mye glede av sex som jeg har hatt og fortsatt har. Den gangen hadde man ikke noe metoo og i dag ville hun jo ha havnet i fengsel(?), vil jeg tro. Jeg vet jo ikke om andre menn ville hatt samme glede av at en eldre kvinne gir den slags opplæring, men det er nå det jeg har lurt på i mange år. For resten, jeg hadde relasjon til henne i over 6 år helt til hun ble syk. Jeg hadde aldri sex med kjæresten min og det var nok lurt. Hun er forsatt god venn av meg i dag. Så da var mitt spørsmål, hva tenker dere menn, mener dere at hun gjorde noe galt mot meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvfølgelig var det galt. Du var under seksuell lavalder.

Endret av Anonymburker
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke ekkelt å tenke på du hadde sex med ei som nå er ei gammel heks på over 60?

Anonymkode: cdaf3...d08

Skrevet (endret)

Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig var det galt. Du var under seksuell lavalder.

Jeg var ikke ute etter juridisk vurdering, men selvsagt i følge loven var det kanskje ulovlig. Ikke sikker på om det der faktisk var/er 14, 15 eller 16 som var grensen, men som sagt det var ikke det jeg var ute etter.

Endret av Starlight
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke ekkelt å tenke på du hadde sex med ei som nå er ei gammel heks på over 60?

OMG. Vennligst bruk din energi på å kommentere andre innlegg. Takk. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det som er ekkelt å tenke på her er at moren til kjæresten hadde sex med et barn.

• Liker 2
Skrevet
Starlight skrev (19 minutter siden):

Jeg var ikke ute etter juridisk vurdering, men selvsagt i følge loven var det kanskje ulovlig. Ikke sikker på om det der faktisk var/er 14, 15 eller 16 som var grensen, men som sagt det var ikke det jeg var ute etter.

Du spør i HI om dette var galt av henne, jeg svarer deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det å si hva vi mener?  Du synes jo tydeligvis det var noe positivt.  Var det tvang og trusler inne i bildet? 

Anonymkode: e97b2...392

AnonymBruker
Skrevet
Starlight skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på om andre menn har opplevd lignende. Jeg vokste opp i utlandet (rundt 1990) og da jeg var rundt 15 år gammel hadde jeg kjæreste på samme alder. Jeg var mye sammen henne og familien hennes. Moren var enke og hun hadde to eldre søstre og en bror. Kjæresten min gjorde seg ganske kostbar når det gjaldt sex, så det var ikke det vi drev med. Derimot var moren hennes ikke så tilbakeholden. Kort fortalt, ble hun for meg og mitt fremtidige sexliv veldig avgjørende. Jeg tror, at hadde det ikke vært for henne, ville jeg ikke ha hatt så mye glede av sex som jeg har hatt og fortsatt har. Den gangen hadde man ikke noe metoo og i dag ville hun jo ha havnet i fengsel(?), vil jeg tro. Jeg vet jo ikke om andre menn ville hatt samme glede av at en eldre kvinne gir den slags opplæring, men det er nå det jeg har lurt på i mange år. For resten, jeg hadde relasjon til henne i over 6 år helt til hun ble syk. Jeg hadde aldri sex med kjæresten min og det var nok lurt. Hun er forsatt god venn av meg i dag. Så da var mitt spørsmål, hva tenker dere menn, mener dere at hun gjorde noe galt mot meg?

Det som var galest, var måten moren sviktet sin datter på. Tenk hva det ville gjort med henne, om hun hadde oppdaget hva som foregikk. 

Anonymkode: 98b6f...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...