AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Skrive at man er ufør. Da forsvinner de med en gang. Hver gang. Uten å spørre Hva man er ufør for. Eller, at man er døv. Da også forsvinner de. Men ikke alle. De forsvinner oftere når man er ufør. Så hva skal en ufør kvinne gjøre? Være singel for alltid? Anonymkode: 7233f...954 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Hvorfor opplyse om at du er ufør når du har erfart du blir avvist pga av det? Mel din egen kake og si det du er tjent med å si. Disse mennene som tar seg til rette og graver i dine private greier bare for å dømme deg kommer ikke til å opplyse deg om at de har mikropenis, gjeld til himmels og kjønnsvorter akkurat, så hvorfor gi ved dørene? Anonymkode: 9e08f...0c7 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor opplyse om at du er ufør når du har erfart du blir avvist pga av det? Mel din egen kake og si det du er tjent med å si. Disse mennene som tar seg til rette og graver i dine private greier bare for å dømme deg kommer ikke til å opplyse deg om at de har mikropenis, gjeld til himmels og kjønnsvorter akkurat, så hvorfor gi ved dørene? Anonymkode: 9e08f...0c7 Hva sier man da, når man blir spurt om hva man jobber med? Må jo være ærlig? Anonymkode: 7233f...954 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Da jeg ble spurt om det så svarte jeg at jeg har jobbet som…… i mange år. Orket ikke legge til at det var noen år siden jeg var i jobb sist. Anonymkode: 201da...b55 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Opplys om det i profilen, så sorterer de seg vekk på forhånd. Anonymkode: 9d4de...c85 3
herzeleid Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor opplyse om at du er ufør når du har erfart du blir avvist pga av det? Mel din egen kake og si det du er tjent med å si. Disse mennene som tar seg til rette og graver i dine private greier bare for å dømme deg kommer ikke til å opplyse deg om at de har mikropenis, gjeld til himmels og kjønnsvorter akkurat, så hvorfor gi ved dørene? Anonymkode: 9e08f...0c7 For å unngå å kaste bort tiden sin? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Opplys om det i profilen, så sorterer de seg vekk på forhånd. Anonymkode: 9d4de...c85 Det tenker jeg også virker som en god fremgangsmåte, gjerne med en forklaring på hvorfor samt hvordan en fyller dagene og gjerne en positiv vri. 5
Hill83 Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor opplyse om at du er ufør når du har erfart du blir avvist pga av det? Mel din egen kake og si det du er tjent med å si. Disse mennene som tar seg til rette og graver i dine private greier bare for å dømme deg kommer ikke til å opplyse deg om at de har mikropenis, gjeld til himmels og kjønnsvorter akkurat, så hvorfor gi ved dørene? Anonymkode: 9e08f...0c7 Så hvorfor vil man ha en mann som ikke ønsker ei som er ufør på kroken ? vil jo bli unmatchet uansett da 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 herzeleid skrev (42 minutter siden): Det tenker jeg også virker som en god fremgangsmåte, gjerne med en forklaring på hvorfor samt hvordan en fyller dagene og gjerne en positiv vri. Hvorfor i alle dager skal man legge ut om noe så personlig for alle og enhver? Ingen andre "legger ved" legejournalen sin i datingprofilen sin. Vi skulle ikke bare skrevet en U i passet og krevd et merke på jakkeslaget sånn i samme slengen da? Anonymkode: 21f6e...067 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal man legge ut om noe så personlig for alle og enhver? Ingen andre "legger ved" legejournalen sin i datingprofilen sin. Vi skulle ikke bare skrevet en U i passet og krevd et merke på jakkeslaget sånn i samme slengen da? Anonymkode: 21f6e...067 Legge ut om noe så personlig??? At man har alvorlig sykdom og ikke kan jobbe er ganske viktige opplysninger for å avklare om dette er noen en kan bygge fremtid med. Alternativet er å vente med å si det og da vil folk føle seg ført bak lyset. Er jo masse uføre menn der ute som ikke ser på det som noe drawback pga de er i samme situasjon, prøv å møte noen av dem. Da finner dere jo ut av kompatibilitet tidlig. Anonymkode: b3e32...3ac 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #10 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal man legge ut om noe så personlig for alle og enhver? Ingen andre "legger ved" legejournalen sin i datingprofilen sin. Vi skulle ikke bare skrevet en U i passet og krevd et merke på jakkeslaget sånn i samme slengen da? Anonymkode: 21f6e...067 Enig at det er høyst personlig at en er ufør. Samtidig er det jo viktig at en er kompatibel og jobb situasjon sier noe om det. Anonymkode: affe4...465
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #11 Skrevet 19. april 2022 Bytt til et profilbilde hvor du ser stygg ut. Så forsvinner de! Anonymkode: 36bb8...7e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 Å ha en mann er virkelig ikke så viktig ts. Jeg er selv ufør, og trives mye bedre alene. Føler meg på ingen måte mislykket over å bo alene. I stedet finner jeg det veldig befriende. Slipper også den ufyselige typen som tror jeg skal fikse alt hjemme. «For du er jo bare hjemme likevel», sier mange. De glemmer og «glemmer» at det er en grunn til det. Dessuten trives jeg godt i mitt eget selskap, og har ikke behov for å alltid ha noen rundt meg. Da syns jeg dyr er mye hyggeligere å være sammen med. De er selvfølgelig ikke livspartnere, men de er ofte bedre selskap enn mennesker. Ikke slenger de med dører, ikke klager de høylydt, og ikke overser de deg når du kommer hjem heller. De hilser deg alltid ved døra 🥰 Får jeg bedre råd en dag, vil jeg absolutt ha hund. Mye bedre enn mann, så slipper jeg å være intim også. Slipper også å forholde meg til hans venner, familie og hans uvaner. Det er absolutt ikke bare negativt å være alene. Bare ta en titt til på alle trådene der folk klager på partner her inne Anonymkode: cecfa...716 2
herzeleid Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager skal man legge ut om noe så personlig for alle og enhver? Ingen andre "legger ved" legejournalen sin i datingprofilen sin. Vi skulle ikke bare skrevet en U i passet og krevd et merke på jakkeslaget sånn i samme slengen da? Anonymkode: 21f6e...067 En får legge ut om det en er komfortabel med, men for mange hjelper det nok å være noenlunde åpne. ‘Hvorfor’ er besvart i innlegget du siterte;’for å unngå å kaste bort tiden’. Nærtagenhet og offermentalitet er en nok uansett ikke tjent med. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #14 Skrevet 19. april 2022 Jeg tenker at de som skremmes vekk av det kanskje har en forutinntatt holdning om hva uføre og uførhet er, og dermed blir redde. Så uansett er det ikke noe tap for deg om de ikke kan spørre deg og bli kjent med deg en gang. Det er like stor forskjell på uføre og hvordan de håndterer seg og eget liv som alle andre mennesker. Så folk som ikke gir andre en sjans en gang, er ikke så farlig med. Dating på nettet er veldig overfladisk og dårlig ofte, dessverre. Anonymkode: 29817...074 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 herzeleid skrev (2 timer siden): En får legge ut om det en er komfortabel med, men for mange hjelper det nok å være noenlunde åpne. ‘Hvorfor’ er besvart i innlegget du siterte;’for å unngå å kaste bort tiden’. Nærtagenhet og offermentalitet er en nok uansett ikke tjent med. Nei, jeg er enig i det siste der. Mange har fordommer mot uføre. Jeg merker det samme som TS. Så fort man nevner det så kjølner interessen hos de som er overfladiske. De som ikke er så overfladiske spør om årsaken og funksjonsnivået mitt. Og det er helt greit, for det er en del av kompatibiliteten. Det sagt, det finnes mange som ikke bryr seg i det hele tatt. Det er også mange som ikke akkurat har det på førsteplass over ønske hos fremtidig partner, men som gir meg en sjanse likevel fordi jeg faktisk er så ålreit som jeg er. At man er ufør sier ingenting om hvem man er som person. Min verdi som menneske ligger ikke i hvilken jobb jeg har. Alle kan i teorien bli uføre. Noe offermentalitet gidder jeg heller ikke å ha. Det er jeg for gammel for. De som ikke ønsker ei som er ufør og heller ikke er interessert i å høre mer om meg og hvorfor etter at jeg har fortalt det er ikke noe for meg uansett. Anonymkode: 21f6e...067 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #16 Skrevet 19. april 2022 Ja klart, jeg søker partner, ikke mer utgifter 😂 Bryr meg ikke hva du jobber med så lenge du har arbeid. Anonymkode: 0d196...3da
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #17 Skrevet 19. april 2022 Fotsopp. De fleste menn forsvinner om du har fotsopp. Anonymkode: a52b9...5af 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #18 Skrevet 19. april 2022 Enda så påstår menn at det er kvinner som er opptatt av status og fasade. Menn er like opptatt av det, uføre kvinner er som regel de som er ufrivillig single, og dessuten tenker menn først og fremst på hvordan dama ser ut. Det er forskning. Anonymkode: f7f9e...5ec 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #19 Skrevet 19. april 2022 Har ei venninne som ville bli kvitt en hun chattet med. Hun skrev etterhvert at hun hadde store angstproblemer og var livredd for gjenferd. Var derfor avhengig av en mann som kunne sitte med henne i sofaen hele dagen og være rundt henne hele tiden. La også til at det var derfor det ble slutt med eksen, fordi han ikke orket det der mer. Han bodde riktignok ikke i Norge eller i nærheten. Da hadde hun ikke turt å fremstille seg selv på den måten😄 Anonymkode: b589a...73c 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #20 Skrevet 20. april 2022 Min nåværende kone fortalte meg i en av våre første tindersamtaler at hun er ufør, jeg synes det viste at hun spilte med åpne kort og var ærlig, noe jeg setter pris på. Det ble likevel oss. Anonymkode: 0242b...6bb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå