AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Jeg driver av og ligger med en som dro inni i militæret nå nå på nyåret. Dette er en fyr som aldri har hatt kjæreste før og aldri vært forelska i noen. Vi har ligget rundt 7 ganger og når han var hjemme på perm nå så han at han hadde tenkt en god del på meg fordi vi hadde det veldig koselig sist. Liker han meg eller ser han på meg bare som en venninne? Jeg skal ikke spørre. Anonymkode: 843b8...696
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Han liker deg nok, samtidig er det nok greit å kunne dyppe i noe trygt. Anonymkode: de655...266 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #3 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal ikke spørre. Du skal ikke spørre, men heller lage tråd opp og tråd ned her på KG? Prøv å snakk med fyren, i stedet for å bare ligge der. Anonymkode: c537c...e59 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Liker du han eller ser du bare på han som en kompis? Ta ansvar for deg selv og sett krav til dine omgivelser. Anonymkode: 3307f...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå