Gå til innhold

Typisk kveldtids jobb med bra betaling (som ikke er sykepleier)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere tips? Hva kan jeg kan utdanne meg i som ville passet bra 

Anonymkode: 3f836...4e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingeniør innen skip - spesialiser deg innen noe sjeldent. Da kan du jobbe når det passer deg og tjene godt😉

Anonymkode: 027db...6e9

Skrevet (endret)

Lokomotiv og t-bane førere tener vel ganske greit, flygeleder, diverse ingeniør utdanninger osv osv

Endret av Curiousine
AnonymBruker
Skrevet

Ingeniører kan gjerne jobbe når det passer dem

Anonymkode: 1f38b...30b

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange skriver ingeniør, men ingeniør innenfor hva da?

AnonymBruker
Skrevet

flere*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ser at mange skriver ingeniør, men ingeniør innenfor hva da?

Jeg kjenner ingeniører med master som tjener mindre enn meg med fagbrev så mastergrad og ingeniørstatus er på ingen måte synonymt med hjemmekontor og millionlønn

Anonymkode: c3375...5b9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ute etter «raske penger» ville jeg egentlig anbefalt deg matbutikk. Jeg jobber mye kveld og helg og det er overraskende bra betalt på disse tidspunktene. På påskeaften var det 100% overtid, 330 kr timen. 🙂

Anonymkode: 1c324...f04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som personlig assistent (BPA) for en ung kvinne som trenger assistanse på kveldstid, og jeg elsker jobben min. Jeg bistår med matlaging, husarbeid, avkledning, hårstell og slike ting i tillegg til at jeg ofte er med henne ut på ulike hobbyer og fritidsaktiviter. Synes det er en veldig spennende jobb. Får godt betalt også. 

Anonymkode: c631e...832

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg jobber som personlig assistent (BPA) for en ung kvinne som trenger assistanse på kveldstid, og jeg elsker jobben min. Jeg bistår med matlaging, husarbeid, avkledning, hårstell og slike ting i tillegg til at jeg ofte er med henne ut på ulike hobbyer og fritidsaktiviter. Synes det er en veldig spennende jobb. Får godt betalt også. 

Er ikke BPA 180-200 timen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke BPA 180-200 timen?

Kommer an på ansiennitet, når på døgnet du jobber osv. Men er veldig gode tillegg når man jobber kveld, natt, helg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

BPA Assistent har ofte mye kveldsvakter, og der er hjelpebehov veldig individuelt. Noen av de er bare at man rydder og lager mat og er med på reiser og butikken. Synes det er en veldig flott og givende jobb når du har god kjemi med personen du jobber for.

Anonymkode: eb17c...022

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

186kr timen hos uloba (bpa) 

65kr ekstra for kveld (etter 17), 68kr ekstra for helg. Og man får tillegg på tillegg. 

4% ansinitet pr 3 år. Opptil 15 år~20%

Og man får ansinitetstillegg på tilleggene også

Anonymkode: 7aff7...bf2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...