Gå til innhold

Hjelp, sex med en kompis! Han er ikke over dama

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en kompis i noen år, vi har alltid hatt en flørtende tone og det veldig gøy sammen men aldri skjedd noe mer utenom det.. Han fikk seg kjæreste i Corona, som har vist seg å være et turbulent forhold.

Etter jul så begynte jeg å ane at han kanskje var blitt singel, det kom mye snaps og mems på insta. Han tok også mye insj til å ses de gangene jeg var i byen. Hadde egentlig bestemt meg for at det ikke kunne skje noe, men det gjorde det etter en kveld på fylla sammen. Vi havnet rett i senga. Han nevnte den kvelden at han var usikker på om det det var så lurt og at han var redd for at det skulle bli komplisert mellom oss. 

Ble en ny runde morgenen etter, Men så virket han veldig stresset etter dette. Etter en samtale med han denne helgen (på fylla), så kom det frem at han og eksen fortsatt sover sammen og at han ikke er ferdig med henne… Jeg kan også se på han at han har ganske kjærlighetssorg.. 

Jeg tror faktisk det kunne blitt noe bra mellom oss, men aner ikke hva jeg nå skal gjøre? Kjempe for han? Eller bare gi han space til å bli ferdig med henne? 

Anonymkode: 7164b...95a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen, det var hun som dumpet han. Og plutselig nå så ville hun ha han tilbake. Han var singel på tidspunketet vi havnet i senga, men de hadde nok fortsatt kontakt

AnonymBruker
Skrevet

La ham bli ferdig med henne

Anonymkode: 69424...cc9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

🌸 How you get them is how you lose them 🌸

I hans øyner er du en backup plan, en reserve - en han kan falle tilbake på. 

Spørsmålet er ikke om han er verdt det, men om du er verdt det. Fortjener du ikke en som setter deg først? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for gode råd! Skal prøve å bare hive meg på å date noen andre.. For virker fortsatt som han er litt forvirret og tar litt kontakt… 

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (22 timer siden):

🌸 How you get them is how you lose them 🌸

I hans øyner er du en backup plan, en reserve - en han kan falle tilbake på. 

Spørsmålet er ikke om han er verdt det, men om du er verdt det. Fortjener du ikke en som setter deg først? 

TS. Høres veldig bra ut, det værste er at når jeg var gjennom et brudd tidligere. Var han egentlig min backup 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Å starte noe med en som har kjærlighetssorg/ikke er ferdig med eksen (samboeren sin fortsatt), vil bare gjøre ting komplisert og du blir evt bitter etterhvert.

Date andre og si han kan kontakte deg den dagen han er ferdig med fortiden sin.

Anonymkode: 64dd9...c56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er dømt til å bli såret, trekk deg unna

Anonymkode: dbab1...415

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 5c467...27b

Skrevet

Du sier det selv, han er ikke over eksen.

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, man ligger ikke med kompiser. Det er å be om bråk og styr, i tillegg til at man mister "kompisen".

Anonymkode: fba8f...cae

Skrevet

Du er et snilt og bra menneske.  Det er sikkert  han også. 

Men det er rimelig råttent gjort av han både overfor exen sin ,som han fortsatt ligger med ,og deg - ! 

Det er Classic Move av menn som ikke vil forplikte seg noe sted / ikke får forhold til å fungere å si :at de er usikre og ikke ønsker at ting skal bli komplisert.... særlig i vennesonen!  Standard free pass til sex ,basert på ønske om tilgang til personen og gleden det gir en. 

Videre tenkning ifht noe seriøst ? Not so much ! 

Han liker deg,men elsker deg ikke. Han elsker heller ikke exen. Da hadde han ikke sovet med deg. 

Dropp mannebarnet 😎

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Havspeil skrev (2 timer siden):

Du er et snilt og bra menneske.  Det er sikkert  han også. 

Men det er rimelig råttent gjort av han både overfor exen sin ,som han fortsatt ligger med ,og deg - ! 

Det er Classic Move av menn som ikke vil forplikte seg noe sted / ikke får forhold til å fungere å si :at de er usikre og ikke ønsker at ting skal bli komplisert.... særlig i vennesonen!  Standard free pass til sex ,basert på ønske om tilgang til personen og gleden det gir en. 

Videre tenkning ifht noe seriøst ? Not so much ! 

Han liker deg,men elsker deg ikke. Han elsker heller ikke exen. Da hadde han ikke sovet med deg. 

Dropp mannebarnet 😎

Sover de sammen? Jeg trodde de bare lå sammen...

Anonymkode: c8306...97d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sover de sammen? Jeg trodde de bare lå sammen...

Ja,forsto det slik. TS omtaler morgenen etter,- og da var han stresset. Ikke et godt tegn. 

AnonymBruker
Skrevet
Havspeil skrev (11 minutter siden):

Ja,forsto det slik. TS omtaler morgenen etter,- og da var han stresset. Ikke et godt tegn. 

Jeg forsto det heller som de knulla natta igjennom og at han ellers sov om natta med en eks.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forsto det heller som de knulla natta igjennom og at han ellers sov om natta med en eks.

Tror det er begge deler 😅🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 21.08):

Jeg har hatt en kompis i noen år, vi har alltid hatt en flørtende tone og det veldig gøy sammen men aldri skjedd noe mer utenom det.. Han fikk seg kjæreste i Corona, som har vist seg å være et turbulent forhold.

Etter jul så begynte jeg å ane at han kanskje var blitt singel, det kom mye snaps og mems på insta. Han tok også mye insj til å ses de gangene jeg var i byen. Hadde egentlig bestemt meg for at det ikke kunne skje noe, men det gjorde det etter en kveld på fylla sammen. Vi havnet rett i senga. Han nevnte den kvelden at han var usikker på om det det var så lurt og at han var redd for at det skulle bli komplisert mellom oss. 

Ble en ny runde morgenen etter, Men så virket han veldig stresset etter dette. Etter en samtale med han denne helgen (på fylla), så kom det frem at han og eksen fortsatt sover sammen og at han ikke er ferdig med henne… Jeg kan også se på han at han har ganske kjærlighetssorg.. 

Jeg tror faktisk det kunne blitt noe bra mellom oss, men aner ikke hva jeg nå skal gjøre? Kjempe for han? Eller bare gi han space til å bli ferdig med henne? 

Hvor lenge var de sammen?

Anonymkode: 6cd92...413

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor lenge var de sammen?

Anonymkode: 6cd92...413

TS her. Et rett over et år ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS: her igjen. Han og exen har hatt litt kontakt og sover av og til sammen. Tror ikke dette har vart så lenge.. Da hun dumpet han, på nyåret, så ville hun plutselig ha han tilbake. 

Jeg sov der en natt og før dette var alt egentlig fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...