AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette; men jaja. Det får gå! Jeg er student, og gjør det bra på eksamen, og får tilsynelatende de karakterene jeg sikter på, men som alt annet, er ikke alltid resultater det man trenger for å føle seg bra. Jeg sliter veldig om dagen, og er nedstemt store deler av dagen. Hver gang jeg våkner, så er det første jeg tenker på når jeg skal sove igjen. Mangler matlyst, og har ikke noe motivasjon for å ta vare på meg selv en gang. Jeg har det veldig dårlig akkurat nå, og har til tider bare tenkt at det er bedre å bare forsvinne helt. Droppe ut og komme meg vekk fra dette helvete. Jeg gråter meg selv til søvne, og har ikke så mange å prate med om det her. Å gå til psykolog er litt dyrt, og har lite råd som student. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Merker det særlig i slike ferier som påske, jul osv. stemningen hos min familie er alltid amper, og det er mye krangling så jeg drar ikke dit, fordi det påvirker meg negativt, og jeg har det ikke så bra fra før av😭 Anonymkode: dc92f...512
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Mulig du er inne i en depressiv periode. Det er ikke unormalt å oppleve det en eller flere ganger i livet. Jeg er selv inne i en nå (og får hjelp for det). Har også tidligere vært det når jeg var student. Har du tenkt over hva som har ført deg dit du er idag? Trives du ikke med studiene? Ensom? Savner du noe i hverdagen? Misliker du byen du bor i? Tenker siden du har vurdert å droppe ut. Anonymkode: a3d7b...6ad
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Vil bare sende deg en klem ❤️ Anonymkode: dbed4...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå