Gå til innhold

Hater rot og ting i huset.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Familie på fem, med tre barn som er ganske tett. Bor i byen og har ikke mer plass i leiligheten enn vi absolutt må ha. Det sier seg jo selv at en familie på fem har en del klær og utstyr, selv om jeg har kvittet meg med mye allerede. Er så lei av å se etter potensielle lagringsplasser i huset, og med mange ting på liten plass så skal det ikke mye til før det ser rotete ut. Har så lyst på større bolig, men prisene er dyre og vi får ikke låne mer. Sparer hver måned. 

hvordan skal jeg jobbe mentalt og praktisk med dette?

Anonymkode: e28fc...75d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Familie på fem, med tre barn som er ganske tett. Bor i byen og har ikke mer plass i leiligheten enn vi absolutt må ha. Det sier seg jo selv at en familie på fem har en del klær og utstyr, selv om jeg har kvittet meg med mye allerede. Er så lei av å se etter potensielle lagringsplasser i huset, og med mange ting på liten plass så skal det ikke mye til før det ser rotete ut. Har så lyst på større bolig, men prisene er dyre og vi får ikke låne mer. Sparer hver måned. 

hvordan skal jeg jobbe mentalt og praktisk med dette?

Anonymkode: e28fc...75d

Flytte på landet. Billigere større og bedre?Om du syns det er for trangt og fælt no.

Anonymkode: 85587...00b

Skrevet

mange leier lager rom nå ekstern for lagringsplass. Det er en god løsning.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor også i leilighet med barn, og det blir til tider mye rot. Har dere greit med bodplass? For noen år siden kjøpte jeg oppbevaringsesker på Clas Ohlson som kan stables og som skal tåle alt. Disse brukes til sesongtøy og arvetøy. Så lenge jeg bruker systemet er det kontroll. Har også begynt tidlig med å få barna til å legge tøy i skittentøyskurven, det går sånn passe. Ellers fikk vi plassbygd skap helt opp til taket på soverommet, det er veldig fint! Mentalt prøver jeg noen ganger å bare stenge av for rotet, rydde et hjørne/et rom og sette meg der :)

Anonymkode: add7d...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...