Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en av de første som fikk skattemelding. Sto jeg skulle få tilbake 3000 kr, og leverte skattemeldingen med en gang etterpå (digitalt)

Dette er mitt første år i jobb og med lønn, og har ingen andre voksne å spørre, så håper dere kanskje vet 😊

Har lest noen steder at det skal komme på konto noen dager etterpå, men andre steder så står det i juni? Er litt forrvirret.

Anonymkode: 3861c...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det svaret er : det er det ingen som vet.

Ingen, selv ikke skatteetaten, vet når hver enkelt får sine skattepenger til gode utbetalt. Noen får det i løpet av en uke eller få dager, noen må vente i månedsvis.

Jeg leverte skattemeldingen 28/3, men har heller ikke sett noe til pengene enda. 

Sånn er det bare.

De fleste vil ha fått tilbake det de skal ha i løpet av forsommeren og frem til omtrent St. Hans i juni. Men noen må faktisk vente til helt ut på høsten, da de siste får utbetalt sine penger. Oktober, november kan det faktisk bli. 

• Liker 2
Skrevet

Pengene kommer når de kommer.

Du får skatteoppgjøret når det er klart og da får du pengene i løpet av kort tid.

Skrevet

PS! Det er noen som sier at planlagte utbetalinger fra skatteetaten dukker opp HER på en oversikt noen dager før utbetalingen skjer. Så du kan sjekke innom der (man må logge på med bank id) innimellom om du vil og er nysgjerrig :- )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...