AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Hva tenker dere om 16 år aldersforskjell? Har over flere år vært betatt av en tidligere kollega. Det siste halvåret har vi av diverse grunner måtte ha en del med hverandre å gjøre, og følelsene har blitt noe mer enn bare å være betatt. Følelsene er også gjensidige. Han har to barn fra før, og driver en gård i lag med sin bror. Av den grunn er han veldig låst fast hjemme. Jeg er 31. Har per nå ikke lyst på barn, men alt kan jo forandre seg i fremtiden. Jeg liker også å reise og har lyst å oppleve mer av det i fremtiden. Ser at det er ting som kommer til å kræsje her og logikken min sier jo at dette burde jeg la gå.. men allikevel klarer jeg ikke gi slipp. Noen som har erfaring med lignende aldersforskjell eller situasjon? Anonymkode: 095d9...3d3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Jeg var i en periode sammen med en som var 16 år eldre, han var ikke særlig voksen i hodet. Anonymkode: 49a19...77c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 14 års forskjell, men vi har begge barn og skal ikke ha sammen. Jeg i 30 årene, han i 50 årene Hadde aldri inngått et forhold slik du vurderer. Anonymkode: e5590...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Om du er 31 så er du så gammel at du kan være sammen med en mann uansett hvor gammel han er og ingen vil heve øyenbrynene. Anonymkode: 3af49...2cc 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 I din situasjon vet jeg ikke om aldersforskjellen er det største problemet alene. Kanskje dere har en lang fremtid sammen, kanskje ikke. Kanskje dere kan funke som særboere som nyter tid sammen når begge har tid? Det er mange måter å være i et forhold. Det er også slik at man kan gå inn i en kjærlighetsrelasjon vel vitende om at det ikke vil vare (lenge), men man føler det er verdt å få den tiden man får til å funke sammen. Selv om man vet at det er kjærlighetssorg i den andre enden. Det er ikke mulig å spå fremtiden, men eneste måten å se om det funker er å prøve. Anonymkode: 7e4b4...00d 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I din situasjon vet jeg ikke om aldersforskjellen er det største problemet alene. Kanskje dere har en lang fremtid sammen, kanskje ikke. Kanskje dere kan funke som særboere som nyter tid sammen når begge har tid? Det er mange måter å være i et forhold. Det er også slik at man kan gå inn i en kjærlighetsrelasjon vel vitende om at det ikke vil vare (lenge), men man føler det er verdt å få den tiden man får til å funke sammen. Selv om man vet at det er kjærlighetssorg i den andre enden. Det er ikke mulig å spå fremtiden, men eneste måten å se om det funker er å prøve. Anonymkode: 7e4b4...00d Er i grunn veldig enig med deg her. Aldersforskjellen i seg selv er nok ingen problem per dags dato, men kanskje om +15 år (noe som igjen er svært langt frem i tid). Det er vel mer vår ulike situasjon som kan by på problemer.. Om jeg en dag ønsker barn, at jeg må gi opp en del ting for å kunne være med han osv. Han er jo absolutt ikke verdensvant, og hans væremåte bærer jo preg av at han har tilbrakt store deler av sitt liv «hjemme». Jeg er motsatt. TS Anonymkode: 095d9...3d3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er i grunn veldig enig med deg her. Aldersforskjellen i seg selv er nok ingen problem per dags dato, men kanskje om +15 år (noe som igjen er svært langt frem i tid). Det er vel mer vår ulike situasjon som kan by på problemer.. Om jeg en dag ønsker barn, at jeg må gi opp en del ting for å kunne være med han osv. Han er jo absolutt ikke verdensvant, og hans væremåte bærer jo preg av at han har tilbrakt store deler av sitt liv «hjemme». Jeg er motsatt. TS Anonymkode: 095d9...3d3 Ang barn: Husk at dersom du velger å være sammen med ham i feks 5 år så må du regne med noe tid til en eventuell kjærlighetssorg og noe tid til å finne "den rette" til å få barn med. Anonymkode: 7e4b4...00d 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva tenker dere om 16 år aldersforskjell? Har over flere år vært betatt av en tidligere kollega. Det siste halvåret har vi av diverse grunner måtte ha en del med hverandre å gjøre, og følelsene har blitt noe mer enn bare å være betatt. Følelsene er også gjensidige. Han har to barn fra før, og driver en gård i lag med sin bror. Av den grunn er han veldig låst fast hjemme. Jeg er 31. Har per nå ikke lyst på barn, men alt kan jo forandre seg i fremtiden. Jeg liker også å reise og har lyst å oppleve mer av det i fremtiden. Ser at det er ting som kommer til å kræsje her og logikken min sier jo at dette burde jeg la gå.. men allikevel klarer jeg ikke gi slipp. Noen som har erfaring med lignende aldersforskjell eller situasjon? Anonymkode: 095d9...3d3 er man lykkelig er det helt greit Jeg er sammens med en som er 14 år eldre og er veldig lykkelig Anonymkode: e503a...e77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå