AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Ønsker å ta med barna en tur på Kielferga nå i april/mai, men så kom jeg på at passet til yngste er utgått. Skulle egentlig fornye det da koronaen slo inn, og så har jeg rett og slett glemt det bort 🙈 Ingen ledige timer med det første heller selvfølgelig... Noen som vet om man må ha pass på turen? Eller for å gå i land? Anonymkode: f1af4...a87
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Du må ha pass for å komme om bord. Anonymkode: 1783d...474
Daria Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 https://www.colorline.no/praktisk-informasjon/pass-og-legitimasjon Sitat REISER MELLOM NORGE OG TYSKLAND Alle gjester MÅ medbringe gyldig pass eller nasjonalt ID kort med reiserett. Dette er eneste gyldige ID-dokumenter for nordmenn som reiser til, fra eller i Tyskland. Gjelder også barn, uansett alder. Jeg skal ikke i land i Kiel, må jeg ha med pass? Ja, reglene gjelder uavhengig av om du går i land i Kiel eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå