AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Jeg er i 30-årene. Har nesten hele livet hatt litt mindre sexlyst enn normalt vil jeg si. Men det siste året har jeg fått mer og mer lyst. Føler jeg går rundt og er konstant kåt. Kanskje kroppen vil «ta igjen» alle de tapte årene. Kjæresten min er noen få år eldre enn meg, og har tydeligvis ikke like mye lyst. Det er så frustrerende.🤯Skulle gjerne hatt en mann som bare tok for seg det han ville ha, ofte! Anonymkode: 4019e...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Menns sexlyst er gjerne mer stabil, eller stabil synkende over tid. Mulig han har tilpasset seg noe til deg, og at du kan få vekket ham litt, men neppe mye. Noen menn har en responsiv lyst, slik at han blir kåt av å vite at du er kåt. Antagelig koker det ned til å skaffe ekstra hjelp, forlate gubben, eller sitte der og være kåt og frustrert. Anonymkode: c6c1e...35d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menns sexlyst er gjerne mer stabil, eller stabil synkende over tid. Mulig han har tilpasset seg noe til deg, og at du kan få vekket ham litt, men neppe mye. Noen menn har en responsiv lyst, slik at han blir kåt av å vite at du er kåt. Antagelig koker det ned til å skaffe ekstra hjelp, forlate gubben, eller sitte der og være kåt og frustrert. Anonymkode: c6c1e...35d Det var rundt den tiden jeg møtte han at jeg fikk mer sexlyst. Kanskje fordi jeg sluttet på p-piller (fordi han er steril.) Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var rundt den tiden jeg møtte han at jeg fikk mer sexlyst. Kanskje fordi jeg sluttet på p-piller (fordi han er steril.) Anonymkode: 4019e...f2b Hva mente du med skaffe ekstra hjelp? Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var rundt den tiden jeg møtte han at jeg fikk mer sexlyst. Kanskje fordi jeg sluttet på p-piller (fordi han er steril.) Anonymkode: 4019e...f2b Det kan godt hende det er derfor ja, mange som opplever at kunstige hormoner legger en demper på lysten. Anonymkode: 0201b...335
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan godt hende det er derfor ja, mange som opplever at kunstige hormoner legger en demper på lysten. Anonymkode: 0201b...335 Jeg brukte mange år på å treffe kjæresten. Det vil vel aldri skje at jeg treffer en som er like bra, PLUSS at han gar mye sexlyst😐 Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Har han lite sexlyst eller lite lyst på sex med deg? Stor forskjell. Anonymkode: 8744e...61d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har han lite sexlyst eller lite lyst på sex med deg? Stor forskjell. Anonymkode: 8744e...61d Han har vel ikke lite sexlyst, men mindre enn meg som gjerne vil ha meg flere ganger for dagen. Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har vel ikke lite sexlyst, men mindre enn meg som gjerne vil ha meg flere ganger for dagen. Anonymkode: 4019e...f2b Og det er ikke jeg som er problemet, hvis det er det du hinter til. Hadde jeg trodd det, hadde jeg gjort det slutt uten å nøle. Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Er det noen andre i samme situasjon, som har vurdert å være utro? Hadde jeg vært ute på byen eller uansett hvor, og fått den oppmerksomheten jeg trenger, tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei.. Anonymkode: 4019e...f2b
Gjest Fleiben Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen andre i samme situasjon, som har vurdert å være utro? Hadde jeg vært ute på byen eller uansett hvor, og fått den oppmerksomheten jeg trenger, tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei.. Anonymkode: 4019e...f2b Jeg skjønner deg veldig godt, bare hos meg er det motsatt da jeg er mann.. Jeg sliter med å treffe noen med like høy sexlyst som meg selv! Veldig frustrerende, og ikke minst fordi ofte har jentene jeg har møtt vært hyggelige og alt, men når det seksuelle ikke matcher (noe som har en stor betydning for meg), så veit jeg hvor frustrert jeg blir i lengden. Endret 18. april 2022 av Fleiben
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han har vel ikke lite sexlyst, men mindre enn meg som gjerne vil ha meg flere ganger for dagen. Anonymkode: 4019e...f2b Hva snakker du om her? En gang om dagen, en gang om uka? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det noen andre i samme situasjon, som har vurdert å være utro? Hadde jeg vært ute på byen eller uansett hvor, og fått den oppmerksomheten jeg trenger, tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei.. Anonymkode: 4019e...f2b Utroskap etter en tur på byen, gir deg ikke mer enn akutt lindring. Skal du få dekket behovet, på flere ganger daglig, så må du ha en mann til inn i huset, eller en kåt ff rett i nabolaget. Det byr gjerne på praktiske problemer å ha seg så ofte, med mindre det er ens egen mann. Kan du få kjæresten med på onani, eller å hjelpe deg med leketøy? Hvis du kommer lett, så kan han kanskje avslutte uten å komme selv, og spare opp til en annen dag? Kan du kanalisere kåtskapen inn mot jobb, eller andre interesser? Det er jo tydelig et overskudd her. Anonymkode: c6c1e...35d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva snakker du om her? En gang om dagen, en gang om uka? Utroskap etter en tur på byen, gir deg ikke mer enn akutt lindring. Skal du få dekket behovet, på flere ganger daglig, så må du ha en mann til inn i huset, eller en kåt ff rett i nabolaget. Det byr gjerne på praktiske problemer å ha seg så ofte, med mindre det er ens egen mann. Kan du få kjæresten med på onani, eller å hjelpe deg med leketøy? Hvis du kommer lett, så kan han kanskje avslutte uten å komme selv, og spare opp til en annen dag? Kan du kanalisere kåtskapen inn mot jobb, eller andre interesser? Det er jo tydelig et overskudd her. Anonymkode: c6c1e...35d Vi bor ikke sammen, og da har jo selvfølgelig jeg lyst når vi møtes. Vi har jo unger på hver vår kant som gjør at vi ikke møtes hver dag. Jeg vil møtes når vi har mulighet, men han har ikke det ønsket. Derfor, hadde jeg hatt en elsker som ville ha meg, hadde jeg sikkert møtt han oftere.. Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 Det er ganske vanlig. Det er en myte at menn har mer sexlyst enn kvinner. Anonymkode: 63811...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #16 Skrevet 19. april 2022 Men det er ikke rart at jeg går rundt og har lyst, for når vi har sex er vi ferdige når han har kommet. Jeg trenger nesten ikke vorspill. Litt klining, og jeg er klar. Kom til å tenke på nå, at det er sikkert 2 mnd siden han har tatt på meg nedentil. Må man virkelig si at mannen skal ta på klitoris, eller er ikkexdet noe som er helt naturlig?? Anonymkode: 4019e...f2b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #17 Skrevet 19. april 2022 Da veit du hvordan vi menn har det… Anonymkode: 8e3ea...e95 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #18 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er ikke rart at jeg går rundt og har lyst, for når vi har sex er vi ferdige når han har kommet. Jeg trenger nesten ikke vorspill. Litt klining, og jeg er klar. Kom til å tenke på nå, at det er sikkert 2 mnd siden han har tatt på meg nedentil. Må man virkelig si at mannen skal ta på klitoris, eller er ikkexdet noe som er helt naturlig?? Anonymkode: 4019e...f2b Du forteller mer og mer. Jeg tror faktisk ikke dette er liv laga. Dårlig sex blir neppe bedre, om du har det oftere? Anonymkode: c6c1e...35d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #19 Skrevet 20. april 2022 Akurat en sånn kvinne jeg vil ha tak i. Anonymkode: 2fa67...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå