Gå til innhold

Eiesyk mann som ikke orker å ha langvarige forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en eiesyk mann, og vet at dette er et problem jeg har. Jeg gidder derfor ikke å innlede langvarige forhold. Må ærlig innrømme at jeg kan, i starten av datingfasen, lede kvinner til å tro at dette vil bli langvarig, men for meg er det bare snakk om maks 3-4 måneders forhold.

Blir det for seriøst så kutter jeg ut, orker ikke all sjalusien og mistenksomheten.

Tar gjerne pause fra forhold også. Jeg er en agnostisk ateist med muslimsk bakgrunn, om det har noe å si.

Måtte bare få dette ut. Langvarige forhold går ikke for meg, og jeg har tatt konsekvensene av det.

Anonymkode: 8e33c...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 90523...34f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har tatt konsekvensene av det, men det får jo tydeligvis konsekvenser for andre uskyldige også. Det er galt av deg å late som om du er seriøs.

Anonymkode: 54b11...1ae

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De merker vel fort at du ikke vil det samme da. 

Anonymkode: 0aee6...34f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har tatt konsekvensene av det, men det får jo tydeligvis konsekvenser for andre uskyldige også. Det er galt av deg å late som om du er seriøs.

Ja, jeg har full forståelse for at det jeg gjør er galt og egoistisk.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De merker vel fort at du ikke vil det samme da. 

Anonymkode: 0aee6...34f

Jeg skulle ønske jeg ikke var eiesyk, men har nå akseptert at det er bare slik det er. Jeg vil aldri få noe A4 liv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skulle ønske jeg ikke var eiesyk, men har nå akseptert at det er bare slik det er. Jeg vil aldri få noe A4 liv.

Hva legger du i eyesyk? At du blir så sjalu og utrygg, så redd for å miste henne at du vil heller bare ikke ha henne i det hele tatt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en eiesyk mann, og vet at dette er et problem jeg har. Jeg gidder derfor ikke å innlede langvarige forhold. Må ærlig innrømme at jeg kan, i starten av datingfasen, lede kvinner til å tro at dette vil bli langvarig, men for meg er det bare snakk om maks 3-4 måneders forhold.

Blir det for seriøst så kutter jeg ut, orker ikke all sjalusien og mistenksomheten.

Tar gjerne pause fra forhold også. Jeg er en agnostisk ateist med muslimsk bakgrunn, om det har noe å si.

Måtte bare få dette ut. Langvarige forhold går ikke for meg, og jeg har tatt konsekvensene av det.

troll. Agnostisk ateist? hva f er det liksom?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

så da får du være ærlig om det med de du dater da

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (11 minutter siden):

troll. Agnostisk ateist? hva f er det liksom?

Du kunne jo bare google,

atheist-vs-agnostic-whats-the-difference

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva legger du i eyesyk? At du blir så sjalu og utrygg, så redd for å miste henne at du vil heller bare ikke ha henne i det hele tatt?

Jeg får eieforhold til kvinnen, blir kontrollerende, sjalu og mistenksom. Derfor kutter jeg ut forholdet før dette inntreffer, for å gjøre ting enklere for begge parter.

Har blitt mester i å slå opp/dumpe etterhvert. Har også hendt at jeg har blitt dumpet et par ganger, og det syns jeg var like greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

muslimsk bakgrunn

make sense...

Anonymkode: 93aef...ada

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare er en gjennomsnittlig narsissist.

Synd på deg er det ihvertfall uansett, ingen er gode indre liv.

Men du, dette er ingen flyplass, hvorfor kom du her for å annonsere dine hyppige avganger. 

Har du ikke venner? Hvorfor ikke ta av maska når du vil bli kvitt neste dame?

Hva skal en ukjent mengde anonyme mennesker med denne infoen om en ukjent mentalt ensom person?

Anonymkode: 1dd55...a9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

.Har blitt mester i å slå opp/dumpe etterhvert. Har også hendt at jeg har blitt dumpet et par ganger, og det syns jeg var like greit.

Mester i å slå opp i 😂 Alle med IQ over skostørrelse klarer å slå opp med noen. Tulling. 

Hva er det du egentlig sliter med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

orker ikke all sjalusien og mistenksomheten.

Fra deg eller partner?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mester i å slå opp i 😂 Alle med IQ over skostørrelse klarer å slå opp med noen. Tulling. 

Hva er det du egentlig sliter med?

Ikke når man er en empatisk person. Forstår heller ikke de som skal rakke ned på meg, jeg erkjenner selv at jeg sliter og ikke er stolt av det jeg gjør.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke når man er en empatisk person. Forstår heller ikke de som skal rakke ned på meg, jeg erkjenner selv at jeg sliter og ikke er stolt av det jeg gjør.

Hva er motivasjonen din for å bli sammen med damene?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gå og søk hjelp hos en psykolog. 
De vil kunne hjelpe deg til å forstå hvorfor du har blitt som du er 

Anonymkode: 412b5...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

For kvinner later aldri som når det gjelder noe som helst. 😂

Anonymkode: d2e68...a05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...