Gå til innhold

Vil ha en reaksjon av meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg har vært på date med en fyr jeg har vært litt av og på med. Han har spurt et par ganger om og møtes igjen, men skjer aldri noe. Noe som gjør meg litt frustrert så jeg sender han litt rare meldinger i fylla. Noen ganger sender han meg snap om natta. Jeg tror denne fyren kun er ute etter sex men han legger all skylda over på meg.  Men forrige helg spurte jeg om jeg kunne spørre han om noe (hva som egentlig er greia mellom oss) men da ente det opp med at gutten åpna den og ikke svarte. Han har nå sluttet og følge meg på Instagram og i går sjekka jeg hvor lenge siden vi hadde snakka og da hadde jeg han på snap og det var 7 dager siden sist. Nå etter 7 dager uten og ha snakka, blokkerer han meg. Jeg har lagt han fra meg helt men syntes bare opplegget hans er morsomt.

Skal han ha en reaksjon av meg eller vil han bare ikke ha meg der? Jeg har ikke sletta han eller blokkert han noe steder fordi jeg ikke bryr meg.

Anonymkode: 75a2c...2de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han ønsker ikke å ha kontakt med deg, så her kan du bare gå videre.

Ingen, absolutt INGEN, gjør noe sånt hvis de er interessert i en jente/kvinne.

Anonymkode: 0527f...441

• Liker 7
Skrevet

Ehm... beklager men for en idiot. Han er for all del ikke interessert på den måten. Så nei, jeg tror nok ikke han er ute etter noe reaksjon, men heller det at han bare rett og slett ikke vil ha noe med deg å gjøre. 

Ble sikkert redd for å få et spørsmål om noe seriøst. Han tenkte vel at du ikke er en til å "utnyttes" lenger og valgte å bare slette deg etter 7 dager. Tenker vel at en moden mann ikke hadde gjort noe sånt, hvertfall ikke hvis vedkommende hadde sett for seg noe seriøst med deg i fremtiden.  

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så jeg har vært på date med en fyr jeg har vært litt av og på med. Han har spurt et par ganger om og møtes igjen, men skjer aldri noe. Noe som gjør meg litt frustrert så jeg sender han litt rare meldinger i fylla. Noen ganger sender han meg snap om natta. Jeg tror denne fyren kun er ute etter sex men han legger all skylda over på meg.  Men forrige helg spurte jeg om jeg kunne spørre han om noe (hva som egentlig er greia mellom oss) men da ente det opp med at gutten åpna den og ikke svarte. Han har nå sluttet og følge meg på Instagram og i går sjekka jeg hvor lenge siden vi hadde snakka og da hadde jeg han på snap og det var 7 dager siden sist. Nå etter 7 dager uten og ha snakka, blokkerer han meg. Jeg har lagt han fra meg helt men syntes bare opplegget hans er morsomt.

Skal han ha en reaksjon av meg eller vil han bare ikke ha meg der? Jeg har ikke sletta han eller blokkert han noe steder fordi jeg ikke bryr meg.

Dette er slik kvinner og menn holder på, når de trenger romantisk/seksuell bekreftelse 

AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (27 minutter siden):

Dette er slik kvinner og menn holder på, når de trenger romantisk/seksuell bekreftelse 

Hvordan da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvordan da?

Hvordan da? Nei slik den du beskriver i HI. 

Virker til dels interessert, om ikke overinteressert - sender meldinger, vil møtes - men møtet skjer aldri, vil ha bilder og komplimenter, sender kanskje en del mye bilder selv også. Når det først blir «seriøst» så kutter dem deg ut. 

Hvorfor tror du han er interessert? Han har jo blokka deg og ikke svart på 7 dager?  Tegnene han gir deg tyder på alt annet enn interesse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han ønsker ikke å ha kontakt med deg, så her kan du bare gå videre.

Ingen, absolutt INGEN, gjør noe sånt hvis de er interessert i en jente/kvinne.

Anonymkode: 0527f...441

Jeg opplevde i sommer at en mann på 40 år fjernet meg fra alle sosiale medier. Så ble han snurt fordi jeg ikke løp etter han, som han hadde håpet på. Flaut men sant. 

Anonymkode: 78e32...9a7

AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (7 minutter siden):

Hvordan da? Nei slik den du beskriver i HI. 

Virker til dels interessert, om ikke overinteressert - sender meldinger, vil møtes - men møtet skjer aldri, vil ha bilder og komplimenter, sender kanskje en del mye bilder selv også. Når det først blir «seriøst» så kutter dem deg ut. 

Hvorfor tror du han er interessert? Han har jo blokka deg og ikke svart på 7 dager?  Tegnene han gir deg tyder på alt annet enn interesse. 

Nei, men han er så av og på. Noen ganger kan vi ikke ha kontakt på tre uker også plutselig sender han meg snap. Han har spurt meg tre ganger om vi skal møtes men blir aldri noe av noe som gjør at han bli lei av at jeg sender meldinger han ikke skjønner i fylla. Men det er fordi jeg ikke tørr og ta det opp til vanlig. Men når jeg skulle spørre han om det så åpna han bare snappen og sletta meg fra insta og Snapchat. Jeg aner ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

sletta meg fra insta og Snapchat

Det er mye jeg ikke forstår av dagens spill, og kommunikasjonsmåter, men når noen går så langt som å slette, så kan det vel bare bety game over?  Det hørtes ut som masse rot, hele forholdet,  så det er kanskje ikke unaturlig.  

Anonymkode: bdd2a...95b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, men han er så av og på. Noen ganger kan vi ikke ha kontakt på tre uker også plutselig sender han meg snap. Han har spurt meg tre ganger om vi skal møtes men blir aldri noe av noe som gjør at han bli lei av at jeg sender meldinger han ikke skjønner i fylla. Men det er fordi jeg ikke tørr og ta det opp til vanlig. Men når jeg skulle spørre han om det så åpna han bare snappen og sletta meg fra insta og Snapchat. Jeg aner ikke

Forsto du ikke det jeg skrev? 

Han har blokka deg over alt, han er tydelig ikke interessert. Han har bare lekt med deg. Ville han møte deg, hadde dere avtalt ett møte for lenge siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...