AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Min far sier han angrer på at han fikk meg og søsteren min, at moren vår lurte ham osv osv. Han hadde et håp om at vi i allefall skulle utdanne oss i hans bransje og bidra der, da dette ikke skjedde og vi gikk egne veier, så orket han ikke en gang å late som at han liker eller godtar oss. Vi har snakket mye om det, jeg og søsteren mln,våre foreldre var gift, det var ikke et ons eller noe sånt. Anonymkode: 15124...d76
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Vil ikke si jeg direkte angrer, men jeg savner å ha meg-tid. Jeg savner å sove lenge, savner å kun ha meg selv å tenke på, savner å kunne være spontan og ikke minst savner jeg å ikke ha så mange bekymringer. Noen ganger kan jeg tenke tanken på at jeg angrer, men så ser jeg barnet mitt sove søtt eller gjøre noe søtt - og da tenker jeg at jeg ikke kan se for meg et liv uten. Om jeg vil ha fler? Nei. Kan selvfølgelig endre seg, barnet mitt er bare 2 år. Men nja, tenker som sagt noen ganger tanken. Anonymkode: 677fc...734 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil ikke si jeg direkte angrer, men jeg savner å ha meg-tid. Jeg savner å sove lenge, savner å kun ha meg selv å tenke på, savner å kunne være spontan og ikke minst savner jeg å ikke ha så mange bekymringer. Noen ganger kan jeg tenke tanken på at jeg angrer, men så ser jeg barnet mitt sove søtt eller gjøre noe søtt - og da tenker jeg at jeg ikke kan se for meg et liv uten. Om jeg vil ha fler? Nei. Kan selvfølgelig endre seg, barnet mitt er bare 2 år. Men nja, tenker som sagt noen ganger tanken. Anonymkode: 677fc...734 Kommer aldri nevne til barnet mitt at jeg har tenkt tanken da, for jeg elsker barnet mitt og kommer alltid gjøre det. Kommer heller ikke elske barnet mitt mindre om det inne blir legeutdannelse eller noe fancy. Men nå svarte jeg kun på overskriften! Anonymkode: 677fc...734 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå