AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Har et barn på 2 år og har måttet bytte ut klutene flere ganger allerede, fordi de blir tynnslitte i vask (vasker på riktig temperatur) eller blir helt skjeve, går opp i sømmer osv. Jeg lurer derfor på om noen har tips på gode kluter? De skal brukes i ansiktet og på hender, og jeg foretrekker størrelsen 20 cm x 20 cm. Anonymkode: bad2a...af8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Nå vett jeg ikkje str på de, men de hvite med gul kant fra sparkjøp har vært veldig bra syns eg. Selges i 5 eller 10 pk. Har holdt ut 2 barn i 2012 og nå 2020. Vaskes på 60 grader og tørketrommles Anonymkode: 8e60f...d9d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 Jeg har gode erfaringer med hjemmesydde kluter. Det er veldig enkelt å lage om du har symaskin. Jeg kjøpte helt enkle, hvite flanellbleier og gulpekluter på Obs. Disse klippet jeg opp i passe biter. Så sydde jeg en tett sikksakksøm langs alle klippekanter med symaskin. De har holdt godt i over to år med mye bruk, og er bare blitt mykere. Gasklutene har blitt litt grå i kantene Jeg har også laget en del mindre kluter i flanell, med annen farge på tråden, som jeg bruker til sminkefjerning. Etter en del vask er de mye bedre mot huden enn bommulspads eller sminkeservietter. Anonymkode: ed903...c6f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #4 Skrevet 19. april 2022 Takk for tips begge to, men Spar Kjøp finnes ikke i nærheten her, og jeg er helt håpløs når det gjelder håndarbeid, så å sy selv er uaktuelt. Tar gjerne imot flere tips! Ts Anonymkode: bad2a...af8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #5 Skrevet 19. april 2022 Vi bruker kluter fra ImseVimse, fornøyd med dem. Anonymkode: ec1ee...9bf
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #6 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har et barn på 2 år og har måttet bytte ut klutene flere ganger allerede, fordi de blir tynnslitte i vask (vasker på riktig temperatur) eller blir helt skjeve, går opp i sømmer osv. Jeg lurer derfor på om noen har tips på gode kluter? De skal brukes i ansiktet og på hender, og jeg foretrekker størrelsen 20 cm x 20 cm. Anonymkode: bad2a...af8 Bruker gas kluter fra Barnas Hus. Synes det fungerer bra. De er hvite med stjerner på. Anonymkode: b3048...a94
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #7 Skrevet 19. april 2022 Ikea sine har vi hatt i 6 år, og de er like hele 🙂 Anonymkode: bf2a4...be6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #8 Skrevet 19. april 2022 Har kjøpt noen gode fra Nøstebarn. Anonymkode: 2c134...38c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #9 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi bruker kluter fra ImseVimse, fornøyd med dem. Anonymkode: ec1ee...9bf De har jeg faktisk kikket på. Vet du hvor store de er? Det står ingenting om det på den nettsiden jeg kikket på. Jeg spør fordi jeg har noen kluter fra før som jeg syns er upraktiske fordi de er for små. Ts Anonymkode: bad2a...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå