Gå til innhold

Jenten jeg er forelsket i er tydeligvis lesbisk..​😟​

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært forelsket i denne jenten i lang tid. Hun er uten tvil den peneste jenten i klassen! Hun er så pen at det er litt skummelt.. 
De siste ukene har jeg flyktet fra komfortsonen og kommet i kontakt med henne (med god støtte av kamerater). Vi har til og med spist ute sammen, kun oss to! 
Var helt sikker på at vi hadde en greie, helt til hun la ut et bilde av at hun kysset en jente på instagram for 2 dager siden. Trodde først det bare var tull og for gøy, men de er tydeligvis sammen! Jeg klarer enda ikke å innse at hun er lesbisk. Hun ser på ingen måter ut som en lesbisk person. Er helt knust og var 100 % sikker på at hun likte meg mer som enn venn. 😔
Respekterer selvfølgelig legningen hennes, men hvorfor skal jeg alltid ha så uflaks med jenter..😢 Den éne gangen jeg virkelig følte en connection med noen, så ender det rett opp i søppelet. 
Hun fortalte meg heller aldri at hun var lesbisk, så dette kom virkelig som et shock. 

Anonymkode: b557f...030

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste lesbiske ser ikke ut som stereotypien, de fleste ser faktisk feminine ut. Anyway, skjønner at det gjør vondt. Kjærlighetssorg er skikkelig vondt. 

Anonymkode: 9f552...70d

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle lesber ser ut som Ellen

Anonymkode: d65a1...6d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se på damen til Ellen feks.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig hun er bilfil også da.

Anonymkode: 7da73...66c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden hun faktisk gikk ut med deg, så kan det jo hende hun er bifil og liker begge deler? Og tilfeldigvis er det altså en jente hun er kjæreste med nå. For mange bifile er det tilfeldig hvilket kjønn de ender opp med til slutt, etter noen år i ungdommen med kjærester av begge kjønn.

Vel, jeg antar du ikke finner det ut før du spør henne. Si noe i retning av "Du, jeg bare lurer, men eh....Er du bifil eller lesbisk? Jeg bare lurer på om jeg skal ligge unna"...

Anonymkode: ca27b...8ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært forelsket i denne jenten i lang tid. Hun er uten tvil den peneste jenten i klassen! Hun er så pen at det er litt skummelt.. 
De siste ukene har jeg flyktet fra komfortsonen og kommet i kontakt med henne (med god støtte av kamerater). Vi har til og med spist ute sammen, kun oss to! 
Var helt sikker på at vi hadde en greie, helt til hun la ut et bilde av at hun kysset en jente på instagram for 2 dager siden. Trodde først det bare var tull og for gøy, men de er tydeligvis sammen! Jeg klarer enda ikke å innse at hun er lesbisk. Hun ser på ingen måter ut som en lesbisk person. Er helt knust og var 100 % sikker på at hun likte meg mer som enn venn. 😔
Respekterer selvfølgelig legningen hennes, men hvorfor skal jeg alltid ha så uflaks med jenter..😢 Den éne gangen jeg virkelig følte en connection med noen, så ender det rett opp i søppelet. 
Hun fortalte meg heller aldri at hun var lesbisk, så dette kom virkelig som et shock. 

ser ut som en lesbisk person?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden hun faktisk gikk ut med deg, så kan det jo hende hun er bifil og liker begge deler? Og tilfeldigvis er det altså en jente hun er kjæreste med nå. For mange bifile er det tilfeldig hvilket kjønn de ender opp med til slutt, etter noen år i ungdommen med kjærester av begge kjønn.

Vel, jeg antar du ikke finner det ut før du spør henne. Si noe i retning av "Du, jeg bare lurer, men eh....Er du bifil eller lesbisk? Jeg bare lurer på om jeg skal ligge unna"...

Anonymkode: ca27b...8ff

men litt rart av henne å gå på date med ts om hun har kjæreste da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var kanskje bare sulten?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (14 minutter siden):

men litt rart av henne å gå på date med ts om hun har kjæreste da

Er ikke sikkert at hun anså det som en date, men som to venner som gikk ut sammen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Synes det er gøy at du ble jekket ned. Alt jeg leser i innlegget ditt er: Åååååååå, zåååååååååååå peeeeeeeeeeenn hun er  Herregud, så tragiske folk er - både menn OG kvinner. Det samme gjelder kvinner som måper når de ser en "kjekkas". Faen meg latterlig. Og nei, jeg er ikke "Femcel".

Når dette er alt som gjør hvor "vondt" det er for din egen del, så er det bare å le hele veien. Tipper på at det ikke hadde vært noe sjokk hvis hun ikke var zzzå peeeeeeeeeeennn at det er så skummelt atte 😂

Bra at hun er lesbisk. Du har valget: enten å være en god venn, eller move on til noen andre. Jo raskere du innser at det ikke blir noe sex med henne, jo bedre er det.

Anonymkode: 1c796...a67

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå vet du hvordan vi som er lesbisk føler når alle damene vi forelsker oss i er hetero. It sucks.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er gøy at du ble jekket ned. Alt jeg leser i innlegget ditt er: Åååååååå, zåååååååååååå peeeeeeeeeeenn hun er  Herregud, så tragiske folk er - både menn OG kvinner. Det samme gjelder kvinner som måper når de ser en "kjekkas". Faen meg latterlig. Og nei, jeg er ikke "Femcel".

Når dette er alt som gjør hvor "vondt" det er for din egen del, så er det bare å le hele veien. Tipper på at det ikke hadde vært noe sjokk hvis hun ikke var zzzå peeeeeeeeeeennn at det er så skummelt atte 😂

Bra at hun er lesbisk. Du har valget: enten å være en god venn, eller move on til noen andre. Jo raskere du innser at det ikke blir noe sex med henne, jo bedre er det.

Anonymkode: 1c796...a67

Næmen ikke gotte deg sånn da...han er sikkert veldig ung og da føles alt så mye verre enn når du blir eldre. Han kommer til å møte mange vakre jenter å forelske seg i løpet av livet.

Anonymkode: c8693...959

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Næmen ikke gotte deg sånn da...han er sikkert veldig ung og da føles alt så mye verre enn når du blir eldre. Han kommer til å møte mange vakre jenter å forelske seg i løpet av livet.

Anonymkode: c8693...959

Og ender opp med ei gammal hurpe etterhvert, sånn er livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ikke sikkert at hun anså det som en date, men som to venner som gikk ut sammen. 

merkelig det da når de ikke kjente hverandre så godt.

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (11 timer siden):

merkelig det da når de ikke kjente hverandre så godt.

Hvor i HI står det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sørget du for å gjøre det klart at dere var på en ROMANTISK DATE, TS, eller gravde du deg selv rett ned i friendzone-hølet ved å "ta en middag som venner"?

Anonymkode: 3c6ea...885

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor i HI står det? 

om de kjente hverandre godt ville han vel visst om legningen hennes  Venner vet da sånt

AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (14 timer siden):

om de kjente hverandre godt ville han vel visst om legningen hennes  Venner vet da sånt

Neida, sånn behøver det ikke å være. Noen synes det er uvesentlig og bryr seg ikke om å fortelle det til alle de blir kjent med, men tenker heller at de finner før eller siden ut av det. Eller så tenker de at vedkommende allerede bare vet det. Det er lov å tenke at noen kan være skeive, og det er lov å spørre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 17.19):

Du kan jo bare identifisere deg som jente, da kanskje hun blir interessert. 

Anonymkode: 0d9fd...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...