Gå til innhold

NOEN SOM BRUKER ELLER HAR BRUKT SPICYMATCH

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens er det noen som bruker eller har brukt spicymatch før?

Jeg vil høre både fra damer og menn og høre deres review om denne nettside og om det er virkelig verdt å investere i den 🙂

Hils en ung gutt med masse stamina 😉

Endret av Nljin
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker spicymatch. Jeg er singel kvinne, da, men jeg får ihvertfall stadig henvendelser fra andre. Vet ikke hvordan det er for single menn. 

Det er også en god del arrangementer man kan gå på. Jeg har vært med på noen og det har vært veldig gøy.

Anonymkode: b6a25...ee1

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker spicymatch. Jeg er singel kvinne, da, men jeg får ihvertfall stadig henvendelser fra andre. Vet ikke hvordan det er for single menn. 

Det er også en god del arrangementer man kan gå på. Jeg har vært med på noen og det har vært veldig gøy.

Anonymkode: b6a25...ee1

hva slags arrangement handler det om?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok litt an på hvilken type mennesker man er ute etter. Har selv likt LystClub bedre enn SpicyMatch selv om sistnevnte har en bedre app og brukervennlighet. Mer seriøse folk på LC, synes jeg.

Anonymkode: de91e...b4f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kommer nok litt an på hvilken type mennesker man er ute etter. Har selv likt LystClub bedre enn SpicyMatch selv om sistnevnte har en bedre app og brukervennlighet. Mer seriøse folk på LC, synes jeg.

Anonymkode: de91e...b4f

Har den funkert godt med deg?

Skrevet

Vi er et par som har brukt både Lystclub og Spicymatch i mange år, og det er store forskjeller. Har inntrykk av at de som sverger til Lystclub har en høyere snittalderen enn på Spicymatch. Kulturen er også litt annerledes, og nevner som eksempel at tafsing og grafsing ikke aksepteres på noen av de mange Spicymatch-festene. Spicymatch overvåkes nøye, medlemsmassen er mer ekte der, og etter vår mening langt mer seriøst nettsted enn Lystclub. 

• 7 måneder senere...
Skrevet

På spicymatch vil man trolig ikke finne noen seksuelle opplevelser med mindre du er mann som søker sex med menn.

• 2 uker senere...
Skrevet
svetdavleeee skrev (På 1.12.2022 den 9.20):

På spicymatch vil man trolig ikke finne noen seksuelle opplevelser med mindre du er mann som søker sex med menn.

dette var en merkelig påstand og som selvsagt heller ikke er dokumentert på noen måte.

Jeg/vi har, som et heterofilt par, vært på SpicyMatch i flere år, blitt kjent med utrolig mye trivelige, over gjennomsnittet åpne og sosiale folk, av begge kjønn.  Vi har vært på event og arrangementer i SpicyMatch-regi et utall ganger, og der det alt overveiende er voksne, oppegående par som nyter swinger-livsstilen, og av og til noen single kvinner og menn.   SpicyMatch står  for inkludering, og ekskluderer ingen, alle kjønn og legninger er velkomne.   Men "sex med menn" har vi tilgode å se at er spesielt utbredt.      Det vi derimot ser på Spicy også, som vi tidligere har erfart på alle andre steder med en erotisk profil, er at det er en jevn strøm av single menn som håper dette skal være snarveien til å "få seg noe", men som dessverre ikke har de sosiale og kommunikative ferdighetene som skal til, og som igjen gjerne er årsaken til at de faktisk er single.........    der kan dessverre ikke hverken Spicy eller andre steder bistå.  Vi har forkastet dusinvis henvendelser i meldingsform, som er så klønete at man kan lure på om det faktisk er en voksen person som har skrevet og som vi derfor ikke bruker av vår tid å svare på. Slike udokumenterte rykter og påstander har nok trolig opphav i den gruppen....   

Anonymkode: ed8f7...12a

• Liker 1
Skrevet
JanteOgJentene skrev (På 19.4.2022 den 15.57):

Vi er et par som har brukt både Lystclub og Spicymatch i mange år, og det er store forskjeller. Har inntrykk av at de som sverger til Lystclub har en høyere snittalderen enn på Spicymatch. Kulturen er også litt annerledes, og nevner som eksempel at tafsing og grafsing ikke aksepteres på noen av de mange Spicymatch-festene. Spicymatch overvåkes nøye, medlemsmassen er mer ekte der, og etter vår mening langt mer seriøst nettsted enn Lystclub. 

deler denne oppfatningen.  Uinvitert tafsing er ikke akseptert ; det er rett og slett en høyere kvalitet på arrangementene på alle måter, og som dere sier; større variasjon/bredde i deltakermassen 

Anonymkode: ed8f7...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...