AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #21 Del Skrevet 18. april 2022 Det tenker jeg overhodet ikke over. Anonymkode: bed05...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #22 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har en bmi på 31 (jobber med å bli normalvektig) og jeg tenker stakkar menneske når det er varmt ute. da tenker jeg på de som er synlig over 100kg Jeg vet hvor ubehagelig og klamt det er med min overvekt, da kan jeg tenke meg hvordan det er når noen er veldig store Anonymkode: 0d602...907 Ja det er ille men jeg liker faktisk og ha litt fet. på. kroppen og imens jeg har blitt feit. Liker jeg faktisk mer og mer og være feit. er dette noe en som en feit også ha følt. Jeg syns faktisk det er litt rart. Men liker liksom hvor stor magen er. Og bryr meg ikke noe om den blir større. Anonymkode: f7540...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #23 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg sjekker opp feite folk fordi de er innenfor min seksuelle preferanse Synes feite folk er sexy (greit med et pent ansikt, altså). Anonymkode: 68bd5...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #24 Del Skrevet 18. april 2022 Jeg registrerer det jo, da en ikke kan unngå å se det. Men jeg legger meg ikke opp i det. Kommenterer ikke andres kropper. Opplever du det, er det i så fall dem det er noe galt med. Anonymkode: 9a2cd...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #25 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg sjekker opp feite folk fordi de er innenfor min seksuelle preferanse Synes feite folk er sexy (greit med et pent ansikt, altså). Anonymkode: 68bd5...756 Samme her Anonymkode: f7540...7b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 19. april 2022 #26 Del Skrevet 19. april 2022 Hvis du kler å være overvektig, har ellers god helse, så bryr jeg meg. Liker best pappakroppen. Jeg bare håper du ikke blir så stor at du får alvorlige helseplager og blir uføre pga av vekten din 🤗 Og at du trives med din egen kropp og mentale helse 🌺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #27 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt ærlig tenker jeg du et lat og har dårlig selvkontroll. At du ikke bryr deg om helsen din og håper du ikke har barn du overfører dåelige livsvalg og vaner til. Vi har alle lyst å spise pizza og snop hele tiden men vi greier la vær. Syns feite folk er ekkelt rett og slett. Anonymkode: f437f...15f Du vet at overvekt kan ha mange årsaker? Anonymkode: 79d0d...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #28 Del Skrevet 19. april 2022 Oi her er det mange fordommer! Jeg spiser svært lite, men på grunn av bulimi og andre spiseforstyrrelser i 20 år har jeg ødelagt skjoldbruskkjertellen min og forbrenningen.. Veier selv 111 kg og er 170cm høy. Tror ikke man skal bry seg om hva andre synes, fordi de aller fleste behandler feite folk annerledes. Dessverre er det også av den grunnen jeg har kjempet mot maten i alle år. Klem til deg ❤️ Anonymkode: 1ca55...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #29 Del Skrevet 19. april 2022 Folk er folk, jeg lever mitt liv og andre får leve sitt, bruker ikke tiden min og mitt eneste liv her på jorden til å mene noe som helst om andre. Anonymkode: 0e8e8...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #30 Del Skrevet 19. april 2022 Personlig liker jeg ikke ordet feit, det er så negativt ladet! Foretrekker ord som stor eller formfull. Jeg vil si at det er veldig stor forskjell på feite folk og feite folk! Utstråling, holdning, selvsikkerhet og stil har mye å si… Noe av det flotteste jeg ser er store mennesker som med utstråling, stil og selvtillit. «Gladtjukke» mennesker i klær som viser former, og som tydelig viser at de ikke skammer seg over å være store. Da tenker jeg: Herlig, endelig et menneske som tørr å være seg selv, er stolt av seg selv og nyter livet, på tross av at samfunnets fokus på at overvekt er feil/negativt! Respekt! Om jeg ser store folk som dasser rundt i svære formløse klær, med en sammensunken, slapp holdning tenker jeg fort stakkars… Dette er en person som har lite selvtillit, og har gitt opp litt… Anonymkode: 2c49f...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #31 Del Skrevet 19. april 2022 Når klokken nærmer seg 01:00 på en lørdagskveld og jeg ennå ikke fått meg dame for kvelden. Men ser en tjukk dame ved bardisken..da vet jeg det blir kjøtt på kølla i natt. 🙂 Anonymkode: eb444...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 19. april 2022 #32 Del Skrevet 19. april 2022 Det er karismaen jeg legger merke til - ikke vekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. april 2022 #33 Del Skrevet 19. april 2022 "jeg må vaske speilet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #34 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg tenker mitt, men sier det aldri høyt. I hvert fall ikke til vedkommende. Tanker er ikke fodbudt, og det er normalt å reagere negativt på overflod av fett. De som ikke gjør det lyver. Anonymkode: 3742a...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natterangler Skrevet 19. april 2022 #35 Del Skrevet 19. april 2022 Tenker ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #36 Del Skrevet 19. april 2022 Tenker ikke noe spesielt, vekten min har vært høy og veldig lav, jeg veit at det er mange årsaker til folks vekt, og jeg ser mennesker i alle fasonger hver dag. Mangfold er bra, kun hva du mener betyr noe 😊 Anonymkode: bf7da...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #37 Del Skrevet 19. april 2022 Synes det er vemmelig Anonymkode: 36ede...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #38 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg tenker nok ikke over det før en person nærmer seg 200 kg, men selv da tenker jeg ikke noe spesielt mye på det. Det jeg reagerer på er overvektige barn under 10 år. Da er det i 99% av tilfellene utelukkende foreldres feil og jeg blir så utrolig lei meg på barnets vegne. Så da tenker jeg elendige foreldre. Anonymkode: a7fb9...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 19. april 2022 #39 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Eneste jeg tenker er at jeg håper de tar vare på seg selv og helsa si for sin egen del og at det er ikke bra å være for tjukk. Det er ikke negativt tenking. Det er kun fordi jeg vil at alle skal ha det bra og ha god helse. Ellers tenker jeg ingenting. Det viktigste er at folk er snille, hyggelige og gøy å være sammen med/prate med. Endret 19. april 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #40 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er vemmelig Anonymkode: 36ede...694 Har aldri sett et menneske og tenkt at de ser vemmelig ut 😮 Har møtt mennesker som har en vemmelig personlighet da, det har jeg. Anonymkode: bf7da...9d2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå