AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1 Skrevet 18. april 2022 Hei jeg er en feit fyr som er fornøyd med det jeg har lagt på meg mye i 2019 veide jeg 83 og er 178 nå per dags dato veier jeg 132 jeg har ikke brydd meg noe om dette men jeg kjenner min godt og hun er også svært tjukk vi var i et selskap her for litt sia hvor vi snakka om vekt hvor både hun og jeg sa vi ikke brydde oss om utseende hvor mange familie medlemer var uenige og en sa så klart vis ikke hadde dere ikke vært så store jeg var også i et baseng dor litt sia hvor jeg merker mange ser på meg og tenker fort de legger godt merke til det nå som sommeren kommer hva tenker dere om sånn som meg ser dere på meg som en slapp gris liksom eller legger ikke folk merke til sånn sånn som i fjor sommer når jeg var på en Strand møtte jeg en gammel kamerat som sa jøss du har lagt på deg mye det kan jeg skjønne når folk ser en feit valeros med strekkmerker men spørsmålet er hva tenker dere når dere ser feite folk som meg å kommenterer dere det eller lar dere vær Anonymkode: f7540...7b5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #2 Skrevet 18. april 2022 Eneste jeg tenker nå er at komma er en fin oppfinnelse. Anonymkode: 01c4b...d2e 43 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #3 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eneste jeg tenker nå er at komma er en fin oppfinnelse. Anonymkode: 01c4b...d2e og punktum! Anonymkode: 01c4b...d2e 24 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #4 Skrevet 18. april 2022 Kommenterer aldri andre sine kropper, uansett. Anonymkode: 08d8c...d02 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #5 Skrevet 18. april 2022 Er dette atter et trolle innlegg? Det kan umulig være noe annet. Det går ikke ann å skrive så mye tekst uten å bruke et eneste punktum. Det vet vel alle som har gått på barneskolen. Jeg er så lei... trollingen på kg har nådd et nytt nivå under påsken. Anonymkode: ae74a...843 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #6 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): og punktum! Anonymkode: 01c4b...d2e Ja jeg er veldig dårlig på det Anonymkode: f7540...7b5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Uff, stakkars, tenker jeg. Anonymkode: 4bfcf...9a2 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Er du som kommer til å slite med kroppen din, det er jeg glad for jeg slipper, rart å ikke kunne se konsekvenser. På skjelettet ditt og andre sykdommer som kommer snikende, diabetes hjerteproblemer etc. Er jo ditt valg det. Anonymkode: 44c0f...d55 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 Helt ærlig tenker jeg du et lat og har dårlig selvkontroll. At du ikke bryr deg om helsen din og håper du ikke har barn du overfører dåelige livsvalg og vaner til. Vi har alle lyst å spise pizza og snop hele tiden men vi greier la vær. Syns feite folk er ekkelt rett og slett. Anonymkode: f437f...15f 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 Det jeg tenker er at disse to som har kommentert ikke har så veldig pent indre. Og virker veldig overlegene og bedrevitende. Jeg tenker ikke på hvordan du ser ut, feite folk er mennesker som alle andre. Og at folk bruker tiden sin på å kommentere skrivefeil er helt latterlig. Det er ikke det han spurte om. Desverre er det slike mennesker som er mest populære og har mest venner. Anonymkode: 07ae8...b6c 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 Så fin strand Dvs bryr meg ikke Anonymkode: 67ad3...b4c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt ærlig tenker jeg du et lat og har dårlig selvkontroll. At du ikke bryr deg om helsen din og håper du ikke har barn du overfører dåelige livsvalg og vaner til. Vi har alle lyst å spise pizza og snop hele tiden men vi greier la vær. Syns feite folk er ekkelt rett og slett. Anonymkode: f437f...15f AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt ærlig tenker jeg du et lat og har dårlig selvkontroll. At du ikke bryr deg om helsen din og håper du ikke har barn du overfører dåelige livsvalg og vaner til. Vi har alle lyst å spise pizza og snop hele tiden men vi greier la vær. Syns feite folk er ekkelt rett og slett. Anonymkode: f437f...15f Ja kan forstå dette, men jeg syns det er greit. og være feit er lykkelig selvom jeg er feit. Anonymkode: f7540...7b5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #13 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja kan forstå dette, men jeg syns det er greit. og være feit er lykkelig selvom jeg er feit. Anonymkode: f7540...7b5 Tviler på du blir så lykkelig med alle sykdommene som følger. Anonymkode: 44c0f...d55 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #14 Skrevet 18. april 2022 Vi er alle forskjellige, og det kan finnes andre underliggende årsaker til at noen er overvektige. Dermed tenker ikke jeg automatisk at en person er lat, feit og ekkel. Jeg ser på dem som jeg ser på alle andre. Anonymkode: 02923...424 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #15 Skrevet 18. april 2022 En person skal være ganske stor før jeg tenker over det, og da snakker jeg typisk dokumentarstor og jeg tenker da mest, stakkars det må være slitsomt. Vanlig overvektige ser jeg nesten aldri, fordi jeg blir kjent med de pga personligheten enn vekten. Min nærmeste kollega har akkurat fått beskjed av sin lege om å starte diett pga fedme. Jeg har aldri tenkt på vedkommende som tjukk, jeg har bare tenkt sånn ser"Kjersti" ut og hun er en fin kollega. Anonymkode: cedb6...000 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #16 Skrevet 18. april 2022 Tenker aldri at du er lat eller dum osv, og hadde aldri falt meg inn å kommentere på andres kropper. Det eneste jeg tar meg i å tenke, er at jeg er glad for at mine psykiske problemer ikke syns utenpå på den måten. Mange med traumer blir overvektige voksne. Har selv kompleks alvorlig ptsd, men er takknemlig for at jeg ikke har fått overspising som en mestringsstrategi. Anonymkode: 75b6c...d23 3 1
Gjest Ghostface Skrevet 18. april 2022 #17 Skrevet 18. april 2022 Jeg tenker ingenting. Folk er som man er, og det bryr meg ikke om de er store eller tynne.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #18 Skrevet 18. april 2022 Jeg har en bmi på 31 (jobber med å bli normalvektig) og jeg tenker stakkar menneske når det er varmt ute. da tenker jeg på de som er synlig over 100kg Jeg vet hvor ubehagelig og klamt det er med min overvekt, da kan jeg tenke meg hvordan det er når noen er veldig store Anonymkode: 0d602...907
jukkapalme Skrevet 18. april 2022 #19 Skrevet 18. april 2022 Jeg orket ikke lese hele innlegget ditt pga mangel på punktum og komma, en setning på hele 9 linjer blir tungt å lese. Jeg tenker ingenting når jeg ser store/overvektige mennesker. Verdien i et menneske ligger ikke i kroppen eller vekten deres. Det kunne aldri falle meg inn å kommentere et annet menneskes vekt. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2022 #20 Skrevet 18. april 2022 Tenker på alle sykdommene fedme kan føre med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå