Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Til dere som nylig har fått pass, hvor lang tid brukte dere på prosessen på politistasjonen? 

Vi er en familie på 5 som skal få oss pass til uka, og jeg er så usikker på hvor lang tid det tar. 

(Litt greit å vite hvor lang tid jeg må regne med å være borte fra jobb)

Anonymkode: eade0...6ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ventet ca en halvtime etter det tidspunktet jeg hadde time. Så tok vel selve bildene, fingeravtrykkene osv kanskje 20-30 minutter. Virket som de brukte mer tid på det før de ble fornøyd enn jeg kan huske fra tidligere. Ville satt av ekstra god tid hvis jeg skulle ha med barn. De som bare skulle hente passene måtte vente mye lenger, det ble tatt innimellom alt det andre. En venninne satt med det for morgenen til lunsj. Så ville ikke bestilt henting med mindre dere trenger dem raskt eller må ha de gamle passene i mellomtiden.

Anonymkode: 69a92...7cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var på passkontoret i Bergen- familie på fire. Kom inn to minutt før timetidspunkt  det tok ca 20 minutt.. 

Anonymkode: 20c4a...e26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ventet fem minutter over tiden, brukte ca fem minutter i luka på én, så det kan du vel gange med 5. Dette var i Stavanger (dvs hos politiet Randaberg).

Anonymkode: e5cd5...bcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Da var det gjort. 

Tok i snitt ca 4 min pr person. Hadde gått enda fortere om personen bak luka hadde brukt mer enn to fingre til å skrive på dataen med. 😊

Anonymkode: eade0...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...